2012. szeptember 7., péntek

Őszi illatok

Sziasztok!
Most, hogy végre eljött az ősz a keleties, fűszeres illatok háttérbe szorítják az egzotikus, gyümölcsös parfümöket. A napokban összeszedtem, hogy én miket használok ősszel, de ha tovább olvastok, láthatjátok, hogy nekem az illat fogalma nem csak parfümöket takar. :)



Az elejére raktam az összképet, nagyjából ezek az illatok kerülnek előtérbe nálam ebben a hűvösebb időszakban. Egyébként minden ősszel rájövök, hogy nekem igazából ez a kedvenc évszakom: a hangulata egyszerűen leírhatatlan. Rusztikus is, nyugodt, kellemes az idő, én még az esőt is élvezem. Ha valaki olvasta már a Jane Eyre-t, Az üvöltő szeleket vagy A büszkeség és balítéletet, nem tudom milyen érzéseket keltett benne, de nekem ez az életérzés az ősz, vagy nem is tudom hogyan is fogalmazhatnék a legjobban. :)
A hangsúlyt a képeknél is a természetességre helyeztem, remélem tetszeni fog nektek! ;)


Természetesen az alverde krémparfümöket nem hagyhattam ki: az illatuk nem konkrétan őszies, de leginkább ehhez az évszakhoz illik szerintem. És persze natúr kozmetikumok, plusz pont jár ezért nekik. Virágillatuk van, nagyon finom és szolid. A hétköznapokra ennél jobb illatokat nem is találhatnék.


Ezt a mary-kateandashley, szóval az Olsen-ikrek alkotta parfümöt már láthattátok az egyik kedvences bejegyzésemben. 

"A mary.kateandashley N.Y.Chic nevű parfüm az abszolút sikk és a nagyvárosi élet illata. Az érett gyümölcsök és a Nap érzékiségének koktélja, mely a nagybetűs nő számára ajánlott."

Azért ez a nagybetűs nő témát én kihagynám az utolsó mondatból, de nem a parfümöt akarom kritizálni, mert az egyik kedvenc illatom. Ez az az illat, amelytől soha nem fájdult még meg a fejem.  Nagyon jó a tartóssága, épp egyik nap megkérdezték tőlem, hogy milyen parfümöt használok, aminek ilyen jó az illata - és mellesleg este tették fel a kérdést, miközben reggel használtam belőle kb. 2 fújást. Van Dior parfümöm is, de ez több dicséretet kapott. Persze ez is függ a bőrtől is, kinek mi áll jobban.
Az érett gyümölcsök tényleg olyan fáradt, őszies illatot árasztanak, de magát az illatot egyszerűen semmihez nem tudnám hasonlítani, nagyon különleges.


Aztán hogy még fokozzuk az érett gyümölcsöket és az egzotikusságot, az Avon bali bliss nevű illatáról sem szabad megfeledkezni. A keleties hangulatot tökéletesen biztosítja, mivel egy nagyon édes és tömény illatról beszélünk.
Sajnos nem találtam leírást róla, hogy mik a fő jegyei, de nagy vonalakban csak annyit, hogy egy tipikus, fűszeres illat, sok jót olvastam róla, nem csak én szeretem. :)


Viszont az illat szó hallatára ne csak parfümökre gondoljunk, ha itt vannak nekünk az illatos gyertyák, habfürdők...

Ha az Egyesült Államokban laknék, biztosan sorakoznának a polcomon Bath & Body Works-ös gyertyák. Nem csak azért, mert minden amerikai beauty jellegű videóban ezekről az illatos gyertyákról áradoznak, és tovább áradoznak, egyszerűen imádják őket az emberek. Szóval ellátogattam a honlapra, és már a képek alapján is kedve támad az embernek ezekhez a gyertyákhoz. Nézzétek:



Szerintem abszolút átadják az őszi hangulatot, már akkor is, ha csak rájuk nézünk ... :)


Összességében, ha engem megkérdeznének, hogy melyek a kedvenc őszi illataim, vagy milyen illatok emlékeztetnek az őszre, ezeket választanám:

- sütőtök (persze, miközben sül)
- fahéj
- sült alma hmmmm.... 
- szilva
- méz
- az áfonya és a különböző bogyós gyümölcsök illata


Nektek melyik a kedvencetek az őszi illatok közül? :)
Rose

16 megjegyzés:

  1. Az Avonos bali bliss parfüm nekem is megvan, és nagyon szeretem az illatát. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ezekért a gyertyákért oda vagyok, csak kár, hogy itt beszerezhetetlenek és marha drágák... :/
    Az N.Y. CHIC-nek majd utánanézek, nagyon kíváncsi vagyok az illatára, most suliba a L.A. CHIC-t használom (tudod, már mondtam), az is olyan fincsi! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is meg kéne nézni, hogy lehet kapni. Talán majd a Douglas-ban találunk! :)

      Törlés
    2. Amúgy keverem, mert megnéztem és L.A. STYLE van és South Beach Chic...na mindegy..XD

      Törlés
  3. son geniales! me encantan los de Mary-Kate y Ashley Olsen! son lo mas

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a cikk. :) A gyertyák is nagyon jók. Biztos finom illatuk lehet. Magyarországon nem lehet kapni ilyet vagy hasonlót?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Hasonlót biztosan lehet, de konkrétan ilyet sajnos nem. :(

      Törlés
  5. ezek a gyertyák kellenek!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a kedvenc őszi illatom az Avontól a Little Black Dress, bár ezt minden évszakban használom. Ami nálam kifejeztetten őszi-téli illat az a Little Red Dress. Mást nem használok, viszont az alverde krémparfümöket már annyi bloggerinánál láttam, hogy ideje nekem is felvenni a kívánságlistámra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Little Black Dress-t ismerem, anyukámnak is a kedvence, tényleg jó illat. :) :)

      Törlés
  7. Mivel nagyon-nagyon-nagyon gyertyás vagyok szivesen lecsapnék a sütőtökösre. :D keresni fogok hasonlót az üzletekben! szuper bejegyzés!
    Én is hasonlóképp fakadtam ki ma. :) : http://egynopraktikai.blogspot.hu/2012/09/osz-van.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ú, ha találsz majd valahogyan megírod nekem hol lehet kapni? :)

      Törlés