2012. szeptember 3., hétfő

Névnapi ajándékaim - őszi ruha haul

Sziasztok!
Ezt a bejegyzést már másodjára kezdem el, az előzőnél sikerült túl sokszor lenyomnom a Ctrl+Z-t. Na mindegy, mindenki a saját hibájából tanul, újra megírom.
Vasárnap volt a névnapom, ezért anyukámmal elmentünk vásárolni, mert amúgy is őszi ruhákra volt szükségem. Nem nézelődtünk, sajnos sietnünk kellett, de azért így is nagyon jó délelőtt volt. :)


A SIX-ben mindig látok valamit, ami tetszik, ez most sem volt másképp. Régebben kinéztem már ugyanilyen fülbevalókat, csak más színben. Örülök, hogy akkor nem vettem meg, mert ezek most sokkal jobban tetszenek. Nagyon szeretem ezeket a szövet virágokat gyűrűn, fülbevalón egyaránt. A felső barnás-burgundis színű, a másik barackos-rózsaszínes. Nekem nagyon tetszenek, szerintem tökéletesek őszre. :) 
1490 Ft.


A Tally Weijl-ben meglepődve vettem észre, hogy még mindig tart a nyári kiárusítás. Mivel a méretem 34-es, szerencsére találtam magamnak néhány hosszú farmert, amikre úgyis szükségem volt. A képen látható a kedvencem, nagyon jó színe van, és csőszárú, de nem az a 'teljesenrámtapad' fajta. És még egy neon pink öv is volt hozzá! :)
2200 Ft.


A következő nadrágot nem farmernek, hanem inkább jeggings-nek nevezném, mert az anyaga is vékony, emellett nagyon sztreccs és a dereka is gumis. Ez is nagyon tetszik, végre van egy szürke nadrágom! :)
3000 Ft


Az utolsó Tally Weijl-es farmer egy egyszerű sötét színű darab. Nem egyszínű, mert koptatott. Ez is ilyen slim fazonú, csőszárú. Szeretem az ilyen alapdarabokat, mert ha nagyon sietek csak felkapom valamilyen felsővel és kész. 
2200 Ft.


Kardira is nagy szükségem volt, igazából ezért mentünk. A Takko-ban véletlenül bukkantam rá erre a barna patentosra, de örülök, hogy észrevettem, mert jobban tetszik, mint a gombosak. A Takko-ban mostanában elég sok dolgot találok magamnak, amikor még gyerekméretet hordtam (nem volt az olyan rég, két éve még tökéletesen illett rám a 152-es méret.. ), nem nagyon vásároltam ott, egyszerűen nem volt az én világom, de a felnőtt részlegen teljesen más ruhák vannak, érdemes benézni.
2990 Ft.


Az olajzöld színnel is mostanában barátkoztam meg, de örülök, mert ez az egyik idei divatszín. A képen látható kardit nem tudtam az üzletben hagyni, szerintem nagyon aranyos. Szintén a Takko-ban leltem rá. :)
1590 Ft.

És itt a főattrakció! Még júliusban láttam meg a képen látható burgundi gyönyörűséget a New Yorker-ben, de ki akar meleg ruhát venni a hőségben? Aztán megbántam, hogy nem vettem meg, azt gondoltam, hogy mire visszajövök már csak hűlt helyét látom. Vasárnap, mikor beléptem az üzletbe, nem is volt ott a helyén, de két sorral arrébb megtaláltam belőle az utolsó darabot a méretemben. Nagyon megörültem, megfogtam, és nem is tettem le, nehogy valaki lecsapjon rá. :D Ma volt rajtam először, nagyon tetszik ez a fazon, nem túl meleg, de azért mégis van rajtam egy hosszú ujjú felső, egyszóval pont jó. :) Outfitekben még biztosan láthatjátok.
3990 Ft.



Ajándékba kaptam ezt a menta színű sálat, ősszel biztosan sokat lesz rajtam. A fodrok a szélén szerintem nagyon aranyosak, ezek teszik érdekessé az egészet. :)


A kis tasakban, amire levendulák vannak hímezve, mi más lehetne, mint szárított levendulavirágok?  Nagyon jó illata van a kis tasaknak, a ruhás szekrényemben foglal helyet, és remek illatot áraszt. Szintén ajándékba kaptam.


És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban itt van ez a két tengeri csillagos tusfürdő (mi???) fülbevaló, amit a legjobb barátnőmtől kaptam. Nagyon meglepett, mert kb. 3 éve pont hasonló fülbevalót szerettem volna, csak elfogyott a boltban. :)

Melyik ruha/ kiegészítő tetszik a legjobban? Ti elkezdtétek már beszerezni a meleg holmikat? :)
Rose



16 megjegyzés:

  1. Nice shopping!!!!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  2. még nem vettem semmit őszre, de egy farmer és egy kabát kéne. még amíg meleg van nem akarok farmert próbálni, mert belesülök :D
    http://leilahercegno.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kabát még nekem is kéne, meg még hosszú felsők. :D

      Törlés
  3. Néztem is nagyot, hogy milyen tusfürdő, az nem fülbevaló? De látom, már át is írtad :)
    Huh, nagyon sok szép dolgot sikerült beszerezned, nekem talán a 3 felső/kardigán a kedvencem, pláne az utolsó! A SIX-es fülbevalók is nagyon aranyosak, a kendő színe pedig nagyon szép *.* Lehet nekem is érdemes lenne elnéznem a Tally-be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, eléggé este volt már, amikor írtam, visszaolvasva elég fura volt. :D

      Törlés
  4. Szia!
    Igen,éppen ma voltam bevásárolni,én is tervezek majd egy posztot.Én elképedtem azon,hogy egy vékony kis semmilyen kardigánt hogy képesek 5990.-ért árulni?! Szörnyűű..Minden esetre úgy látom te megtaláltad a jó áron lévő cuccokat. :)
    A fülbevalók nagyon testzenek,a csillagos is cukika.
    A menta színű sál meg egyszerűen rabul ejtett,ugyanis pont ez az egyik kedvencem. :)

    Puszi:CsillámLány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én is láttam enyhén túlárazott dolgokat, de pont kifogtam ezeket elég jó áron. Én is szeretem a mentát, főleg mostanában. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó dolgokat szereztél be, és aránylag jó áron! :) Olyan virágos-szövetes fülbevalót én is szeretnék. :) A Takkoban én se mindig találtam jó cuccot, általában az volt, hogy az újságban tetszettek, de élőben vagy nem is volt olyan, vagy mégse volt olyan jó. De a múltkor én is jártam az üzletben, és nagyon szép ékszereket szereztem, potom áron. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is mindig küldenek hírlevelet email-ben, nagyon jól néznek ki mindig a ruhák. Az ékszereknél sajnos nem nézelődtem, de majd legközelebb. :)

      Törlés
  6. A Takkos kardigánt lehet, hogy én is megnézem, tetszik!

    VálaszTörlés
  7. A fülbevalók és a patentos kardigán a kedvenceim! :) Én már beszereztem eddig egy farmert, és egy peplum felsőt az őszre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy peplum felső még nekem is jól jönne.. :)

      Törlés
  8. You got yourself a lot of stuff!:) I liked the first pair of jeans and the earrings:)

    Chrysa
    Stories and Sequins

    VálaszTörlés