2012. szeptember 25., kedd

Mennyit ér az arcom? TAG

Sziasztok!
A minap Fruzsinál egy nagyon érdekes TAG-et láttam, remélem nem bánja, ha én is kitöltöm. :)
A lényege az egésznek, hogy összeszámoljuk, mennyit is költünk az arcunkra napi szinten. Én azoknak a termékeknek az árát fogom összeszámolni, amit egy átlagos, hétköznapi napon használok. És most az arctisztítót  tonikot és ilyesmiket kihagyom, csak sminktermékek fognak szerepelni a bejegyzésben.

1. Először lealapozom az arcom, ezen a héten csak a Maybelline Dream Nude Airfoam nevű alapozót használtam, amit még tavasszal vettem a dm-ben. Akkor jelent meg és a bevezető ára kb. 3200 Ft volt.

2. Korrektort nem szoktam túlzásba vinni, mert nem is szeretem, amim van. Ezért az essence I love Stage szemhéjalapozóját szoktak kenni a karikáimra, ha nincsenek nagyon feltűnő bőrhibáim. És ezzel a termékkel persze a szemhéj alapozása is le van tudva. :) 749 Ft.
Egyébként ITT olvashattok róla tesztet.

3. Púdert gyakran használok, mostanában az essence Blossoms etc... kompakt púderét, kis mennyiségben. Az ára: -most kapaszkodjatok meg- 99 Ft, én magam is azt hittem, amikor megvettem, hogy 899 Ft lesz, hiszen annyi volt kiírva, de a kasszánál már csak 100 forintot kértek.. képzeljétek ide a nagyon-nagyon meglepődött arcomat :D

4. Púderhez ugye ecset is kell, ez 300 Ft volt az essence tavaly nyári kiárusításán.


4. Ezután szemhéjpúdert szoktam használni, most a legtöbbször a Catrice rózsaszínű monoját vettem kézbe, ami 599 Ft volt a nyári leárazás miatt.


5. A szemhéjpúderhez az essence lapos ecsetét használom, ez 499 Ft.

6. A szempilla göndörítés sem maradhat el, a szempilla göndörítőm 600 Ft körül volt a Rossmann-ban.

7. Majd a szempillaspirálra kerül a sor, én a Rimmel Extra Super Lash nevű spirált preferálom. Ezt bármikor újravenném, már az alján járok. 1299 Ft.



8. Végül a szájfény zárja a sort, mostanában az essence blossoms etc... kollekciójából származó sötétebb szín után nyúlok, ami 599 Ft volt.


Ez összességében kb. 8000 Ft, ami szerintem abszolút elfogadható összeg - még egy fiatal korú lánynak is, úgyhogy most csalódtam magamban, de pozitívan, mert többre számítottam. :)


A ti arcotok mennyit ér? :)

Rose


20 megjegyzés:

  1. Én is nagyjából ilyen termékeket használok napi szinten. A Rimmel szempillaspirál, a szemhéjalapozó és a szemfesték ecset nálam is ugyanezek a termékek:) Az Extra Super Lash-nek én is az alján járok már, 6 éve nem is használok szinte másmilyen spirált.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! :) Ez a szempillaspirál tényleg nagyon jó... először nem is gondoltam volna. :)

      Törlés
  2. Na,ez baromi jó ötlet,lehet hogy én is megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Én is meg vagyok elégedve velük nagyjából. :)

      Törlés
  4. Összeszámoltam az általában leggyakrabban viselt sminkem cuccait, és olyan kis összeg jött ki a legtöbb bloggerhez képest. :D Bár sokat tesz hozzá, hogy alapozót nem használok ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nekem teljesen ingadozó, attól is függ milyen szemhéjpúdert használok, spirál, most így jött ki. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó kis termékeket használsz :)

    VálaszTörlés
  6. Ez én is megcsinálom majd, valamiért félek is a végeredménytől, nem is a sok termék, inkább az utóbbi időben nem nagyon érdekeltek az árak, csak a minőség. Meg is látszik a pénztárcámon is. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is úgy vagyok, hogy inkább megéri a drágább, de minőségibb termékeket megvenni. Csak a gond, hogy nem lehet egyik napról a másikra összegyűjteni egy high-end termékekből álló kollekciót. :( Van ami bőven elég a drogériás márkák közül nekem (például szájfények), de mondjuk egy MAC korrektort szívesen kipróbálnék... :)

      Törlés
  7. Great pieces!!!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  8. Amazing!!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)
    Csak most találtam a blogodra, de nagyon tetszik! :)
    Üdv,
    Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Aranyos vagy, én is benéztem hozzád! :)

      Törlés
  10. unos productos estupendos! tienen muy buena pintaa!

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik ez a poszt, lehet, hogy én is megcsinálom majd, ha nem haragszol. :) Kíváncsi vagyok, hogy nekem mi jön ki. :D

    VálaszTörlés