2012. szeptember 28., péntek

Kívánságlista

Sziasztok!
Régebben nem gondoltam volna, hogy egyszer írni fogok ilyen jellegű bejegyzést, mert egyszerűen nem láttam hasznát. De most már igen, úgyhogy ha kedvetek van megnézni, miket tervezek ősszel vásárolni vagy miket szeretnék nagyon magaménak tudni, tartsatok velem. :)



1. Lush Fresh Farmacy arctisztító 
Tavaly karácsonyra kaptam egy kis mintát belőle, és azóta ha tehetném, csak ezt az arctisztítót használnám. Egyszerűen tökéletes volt a bőrömnek, nagyon szerettem. Kár, hogy Lush üzlet csak Pesten van, remélem hamarosan eljutok az egyikbe, mert ez a szappan tényleg azt nyújtja, amit ígér. :)



2. Lush 13 soap-unlucky for dirt
Nagyon szeretném kipróbálni ezt a szappant, mert sok jót olvastam róla és kíváncsi vagyok, hogy az én bőrömmel mit tenne. Eddig csak egy Lush szappant használtam, a Dreamwash-t, abban sem kellett csalódnom. 


3. Lush Tropical Jungle szilárd hajkondicionáló Ez az utolsó Lush termék amiről most írok, persze legszívesebben az összeset kipróbálnám. Nagyon vonzanak ezek a szilárd kozmetikumok, egyrészt mert ez nekem még nagyon új, másrészt pedig így tényleg sokkal természetesebbnek hatnak, én sokkal szívesebben használom ezeket a termékeket, mint drogériás társaikat.


4. Maybelline szempillaspirál
Szeretem a Maybelline spiráljait, szépen végzik a dolgukat. Most fogyóban is van a Rimmel-em, csupán azért nem veszem azt újra, mert szeretem a változatosságot. Azon nem gondolkoztam, hogy melyik fajtát is venném meg, de mostanában több videóban is dicsérték a Colossal smoky nevezetű új darabját.



5. Catrice paletta
Nagyon szeretem a Catrice palettáit, mert mindig minőségi termékek és az áruk is elfogadható. Nagyon megörültem, amikor Lolly-nál láttam, hogy a Catrice Big City Life paletták újra kaphatók lesznek - remélem már nálunk is. Nem tudtam eldönteni, melyik tetszik a legjobban - de talán a Párizsos. :)



6. Essence Wild Craft duo ecset
A képen nagyon tetszik ez az ecset: tömöttnek tűnik és praktikus is amiatt, hogy kétrészes. Meg amúgy is olyan jó ez a kollekció! :)


7. Essence Class of 2013 hajgumi :)
Úúú, olyan cuki. Legalábbis szerintem. Annyi outfit-hez eltudnám képzelni. Ezek a kis masnik mindent visznek. :)


Ennyi a kívánságlistám, mindegyiket nagyon szeretném, de annak örülnék a legjobban ha eljuthatnék egy Lush-ba. :)
Remélem tetszett, van ám egy álom kívánságlistám is, szóljatok ha kíváncsiak vagytok rá. :)
Rose

10 megjegyzés:

  1. Az az ecset nekem is tetszik. Jó lenne tudni mikor/hol lehet beszerezni, mert sajnos ezeknél a limitált kiadásoknál ez olykor problémás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én sem láttam még ezt a kollekciót.

      Törlés
  2. Great list - I love Lush products and have some of the pieces of soap which make the bathroom smell amazing.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  3. Rose, régebben a pécsi Árkádban vásároltam Lush-t. Azóta megszűnt a boltjuk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos csak Pesten van. :/ Kár, hogy megszűnt.

      Törlés
  4. Amazing!!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  5. Nekem is ez lesz majd a következő spirálom, legalább is reményeim szerint. A tesztek alapján nagyjából ugyanarra képes, mint a klasszikus, de tetszik a díszítés. :D

    VálaszTörlés
  6. Hm, engem érdekelne az álom kívánságlistád! Tényleg, ez milyen jó ötlet! :)

    VálaszTörlés