2012. szeptember 20., csütörtök

Eljött az ősz! Mégis milyen ruhát vegyek fel?

Sziasztok!
Nem tudom hogy emlékeztek-e még, de nyárra is készítettem egy hasonló bejegyzést, amiben az idei nyári trendekről és ruhákról írtam. Ez a bejegyzés is ilyen lesz, persze őszre hangolva.

A színek közül a nagy kedvencem, a burgundi és árnyalatai lesznek soron idén ősszel a meleg tónusú avarszínek, az élénk kék, zöld, a vörös, a szürke és a bézs mellett. Ha a burgundit, mint színt kéne definiálni, azt mondanám, hogy mély vörös lilás beütéssel. Tényleg a vörösbor színe ez a lilás-vöröses árnyalat, nem hiába kapta a nevét egy francia borvidékről. Nagy divat lesz idén ez a szín  engem a Tally Weijl őszi darabjai fogtak meg a legjobban...


... különösen ez a mellény. Annyira gyönyörű! Remélem találkozok vele élőben is, és nem csak online kell csodálnom. Már tavaly is szerettem volna egy ehhez hasonló darabot, de nem találtam meg az igazit. Ebben különösen tetszik, hogy nincs semmi gomb vagy kapocs rajta. És ezek a rojtok olyan indiánossá teszik. Most biztos furán néztek, hogy milyen érzéseket kelt bennem ez a mellény, de nem tudok betelni vele, egyszerűen beleszerettem. Tökélestes őszi darab, hogy ne csak a trendre gondoljunk, hanem a hűvös időre is.

A következő ruha szintén Tally Weijl-es. Itt láthatjátok, hogy mennyi árnyalata van a burgundinak: ez a darab sokkal vörösesebb, ellenben a mellénnyel, azt inkább lilásnak mondanám. Még a figyelmeteket az arany színű pántra hívnám fel: ugyanis tökéletesen kiegészíti a vöröses színt, különlegessé teszi a ruhát. A derékmegoldása is nagyon tetszik, remélem ez is kapható lesz nálunk.

A különböző színű nadrágok már tavasz óta hódítanak. Ez nem lesz máshogy ősszel sem, csak a fagyi színek helyett a sötétebb árnyalatok veszik át a főszerepet. Tavasszal és nyáron nem szereztem be egy élénkebb színű darabot sem, most viszont muszáj lesz, mert kinőttem a legtöbb ruhámat. A képen láthatót szívesen elfogadnám. 

A burgundi ruhánál írtam, hogy az arany nagyon jó kiegészítője a vöröses és meleg árnyalatoknak. Bevallom, régebben nem is tudtam elképzelni, hogy valaha ilyen kiegészítőket hordjak, de most megtetszett, mutatok példákat is:

Szintén a Tally Weijl-ben találjuk meg ezt az aranyos (hát végül is mindenképp az :) ) masnis hajpántot, ami nagyon jól megy például a ruhához, amit mutattam. Nagyon bájossá és csinossá tudnak tenni egy szettet az ilyen apró kiegészítők, mint például ez. Szerintem nem giccses, abszolút hordható hétköznapokon is. 
A képen látható nyaklánc különösen megtetszett, az Esprit weboldalán találtam rá. Hasonlóm van, ezüstben. Jól kihasználható darab, csinosabb ruhákhoz bármikor fellehet venni.

Ha az őszi hűvösebb időjárásra gondolunk, előkerülnek a melegebb ruhák: a mellények, vékonyabb kabátok, hosszú ujjú felsők.
A kabátok közül én a bőrdzseki helyett inkább a ballonkabátokat preferálom, de most nem találtam olyat, ami annyira tetszene. De valami ehhez hasonló:


Ilyenkor blézereket is előszeretettel hordok, nekem egy szürke Zarás van, de ez az Esprit is nagyon bejön:

Ennyi is lenne, nem szeretném nagyon elhúzni a bejegyzést, nálam ezek a must have darabok. :)
Sok mindent kihagytam, ami ősszel divat, egyszerűen azért, mert nem nagyon tudok elképzelni magamon például a telitalpú tornacipőket. De a szőrös mellényeket mindenképp szeretni fogom! És arra is rájöttem, hogy van peplum ruhám. Ó és a kis bokacsizmákat ki ne hagyjam, egyszerűen imádom őket!

Remélem érdekes volt számotokra ez a bejegyzés, de szerintem majd jobban átjön, ha írok egy saját outfit-es, őszi postot. De psszt! Ez még titok, vagy már annyira nem is... :)


Ti mit vennétek fel ezek közül? :)

Rose

11 megjegyzés:

  1. me encanta el chaleco! es precioso!

    pasate por mi blog que tengo nuevo outfit
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  2. Nemrég én is készítettem egy nagyobb áttekintő jellegű összeállítást az idei trendekről. :) Már szinte mindenből sikerült valamit beszereznem. :D

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2012/09/2012-2013-osz-tel-trendek-hazai-uzletek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó kis összefoglalót írtál! ;)

      Törlés
  3. Amazing!!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  4. Amazing selection!!! We love the bordeaux dress!!!!
    Kiss!!
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  5. Hasonló ballonkabátom van nekem is, csak az alja bővülő fazonú.
    Régóta keresem a tökéletes és megfelelő blézert, de sajnos sosem találok, így szerintem varratni fogok majd!
    Amúgy szuper kis cuccok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép blézereket tényleg nehéz találni, pedig vannak. Köszi, szerintem is! :)

      Törlés
    2. Az biztos, de azoknak már szép ára is van. Akkor meg az ember már magára is varrathat és még olcsóbb is!

      Törlés