2012. szeptember 27., csütörtök

Colours of autumn - shiny godness

Sziasztok!
Amikor megvettem ezt az essence körömlakkot, bevallom, nem is gondoltam, hogy ennyire szeretni fogom, ugyanis körömre felvíve egészen máshogy mutat, mint az üvegben. Egy rétegben is szépen fed, gyorsan szárad és rájöttem, hogy tökéletes párosa a burgundinak és az olívás zöldnek is, meg persze a barnának, bézsnek és még a feketét is feldobja! Kell ennél több őszre? :)
Jelenleg két rétegben láthatjátok a körmeimen, így még szebben ragyog. Ne csodálkozzatok, ha a kedvences  bejegyzésekben áradozni fogok róla, mert számomra tökéletes körömlakk. :)


Egy rétegben arany színe van, a második rétegtől kap egy sötétebb, zöldes árnyalatot. Suli idő alatt jól lehet tesztelni a tartósságát, mert egyszerűen nincs időm hétköznap körmöt festeni. Most, csütörtök estére kezdett el lepattogzani, vasárnapi felkenés után! Szóval bőven mondhatjuk rá, hogy tartós. Az egyik haul-os posztomban írtam, hogy 99 forintért vettem, a nyári kiárusítás során; és ennyiért már ajándék! :)




Hogy tetszik ez a különleges szín? Esetleg nektek is megvan? :)
Rose

17 megjegyzés:

  1. Ezt kiárusításon vetted? Az enyém is tök hasonló! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó vétel volt, tetszik a színe :)

    VálaszTörlés
  3. Amazing colour for your nails!!!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  4. We love it!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  5. Én sokáig gondolkodtam ezen a lakkon, de végül otthagytam. Most nagyon bánom! :(

    VálaszTörlés
  6. Én még csak most kezdek megbarátkozni a körömlakkokkal, de ennek egész szép színe van. :) És 99 Ft-ért tényleg nagyon megérte!

    VálaszTörlés
  7. Ahj erre a lakkra nagyon vágytam,de sose láttam :( ! Olyan szép a színe :$

    VálaszTörlés