2012. szeptember 14., péntek

A nyereményem és mini vásárlás

Sziasztok!
Végre nekem is szerencsém volt két szempontból is: nyertem egy blogos nyereményjátékon és a Rossmann-ban az essence leárazásával is újból összefutottam, immár 99 forintos áron! :)


Pont egy hete történt, hogy nyertem egy Catrice palettát, vagyis négyes szemhéjpúdert a Flowerparty blogon. Nagyon meglepődtem, hiszen ez volt az első alkalom, hogy valahol nyertem. Emiatt az örömöm határtalan, ráadásul nagy hasznát fogom venni ősszel a palettában található színeknek.
Az árnyalat 030-as OMG I Want That! nevet viseli. Négy őszies szín található benne: egy gyönyörű aranybarna, egy csillámos sötétszürke, egy metálos ezüst és egy ragyogó bézs szín. Nagyon tetszik az összes szín  mindegyik jól kihasználható. Egyébként ez az első négyes Catrice szemhéjpúderem, eddig csak egy mono-m volt és egy hab állagúm van, ezért nagyon örülök, hogy most van egy ilyenem is. :)
Köszönöm szépen még egyszer a nyereményt, samelike! :)



A bevezetésben írtam, hogy a kiárusításon már 99 forintért lehet beszerezni a nyári kiárusításról megmaradt termékeket. Persze a polcok már eléggé le voltak fosztva, csak néhány körömlakk és szájfény várt még gazdájára. Én egy lakkot szereztem be, 66-os shiny godness árnyalatban. Tökéletes őszi szín, nem is gondoltam, hogy ennyire meg fogom szeretni! A színe aranyos-barnás némi olívás beütéssel. Többen meg is dicsérték, és hát 99 forintért szerintem nem kérdés, hogy megéri-e vagy sem. Egyébként még quattro szemhéjpúdereket is láttam ugyan ennyiért, konkrétan a me&my ice cream nevezetűt, a zöld sajnos már elfogyott, pedig arra pályáztam. :)


Tusecsetet már épp ideje volt vennem a zselés tusomhoz. Eddig egy Catrice ecsetet használtam, viszont azzal elég csíkos lett a tusvonalam. Ezzel pedig még meg kell tanulnom vékony vonalat húzni, de hát van ez így. :)
499 Ft volt, ez nem tartozik az akciós termékek közé.


Végül egy kallos hajvégápoló szérumot vettem, mivel a fodrászom ajánlotta a töredezett hajvégekre. Eddig nagyon szeretem, mert teszi a dolgát, nagyon kellemes illat mellett. Egy fodrászkellékesnél vettem, 480 Ft volt.

Ti miket vettetek mostanában? Esetleg ti is találkoztatok az essence szuper akciójával? :)
Rose

14 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyereményhez! Az essence tusecset nekem is megvan, de ami még jó az az alverde tusecset. Legalábbis nekem teljesen jól működik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem még rá kell jönnöm a pontos technikára, de remélem beválik! :D

      Törlés
  2. gratu a nyereményhez! :))
    én csak egy lakkot vettem.. :(

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem ilyen szérumot fogok venni! Hamarosan elfogy a Gliss Kur-om :), és be szeretnék újítani ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én is Gliss Kur-t használtam, de ez jobban tetszik. :)

      Törlés
  4. Pont ezt a palettát fogdostam ma meg a Rossmannban, olyan kis szép színek vannak benne, őszre tényleg tökéletes. Remélem lesz kép róla használat közben is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, biztos lesz, mert szinte mindennap ezt használom, csak a reggeli rohanásban nem jut idő fényképezésre. :)

      Törlés
  5. no he probado ningun producto, pero tiene muy buena pinta, me encanta!!

    pasate por el blog que tengo nuevo outfit :)
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  6. I really like the eyeshadow color, seems really pigmented.

    Oh btw, may I invite you and your readers to this new Bloggers Against Social Injustice network where fashion bloggers come together to make this world a better place.

    We are having a giveaway now!
    Check out how you can win a BASI bracelet here @BASI giveaway!

    Also, please stop by our
    Bloggers Against Social Injustice website to join in fun events, collaborations and play your part in making this world safe.

    Help those unheard voice be heard today. You are just a click away! :)

    Giveaway: BASI giveaway
    Website: http://bloggersagainstsocialinjustice.blogspot.com
    BASI Shop: Shop and Donate
    Facebook: Click here for our Facebook
    Twitter: Click here for our Twitter

    I hope to see you there! :)
    Cassandra
    backtofive.blogspot.com
    Bloggers Against Social Injustice

    VálaszTörlés
  7. Úgy örülök neked, még egyszer gratulálok! Használd egészséggel! A hajvégápolóban remélem nem fogsz csalódni, én nagyon szerettem és úgy látom be is vált. :)

    VálaszTörlés