2012. szeptember 30., vasárnap

A Lush-nál már beköszöntött a karácsony

Múlt héten, egy fárasztó iskolai nap után megnéztem a Facebook-omat, mikor hazaértem. A Lush kiposztolt egy képet, amin a karácsonyi ajándékokat csomagolják. Akkor visszatért minden energiám és hasonló gondolatok jártam a fejemben: úristen, a Lush-nál már megjelentek a karácsonyi, imádni való ajándékcsomagok és a jobbnál jobb szappanok???!! Ezt muszáj megnéznem!
A magyar oldalra még nem tették ki a karácsonyi kollekciót, de remélem a legtöbb terméket behozzák ide is.   Aztán megnéztem, hogy mit írnak az angol oldalon, és hát ott volt a főoldalon a karácsonyi kollekció. <3

Az ajándékcsomagokról egyszerűen csak annyit tudnék írni  hogy nekem ilyenek sorakoznak az álomkarácsonyfám alatt: a termékek nagyon jól össze vannak válogatva, színesek  aranyosak, nagyon hangulatosak és az illatukat még nem is éreztem, de akkor egy oldallal hosszabb lenne ez a bejegyzés. :)
Egyszerűen nem tudtam választani, melyik a legjobb, mert mindegyikben hasznos termékek vannak, egyik sem olyan, hogy még jövő karácsonyig ott ülne a polcon.
Azért próbáltam egyfajta sorrendet felállítani, íme:


Talán ez az ajándékcsomag tetszik a legjobban: tartalmaz egy testápolót (Vanilla Dee-Lite), egy masszírozó testápolót (Soft Coeur), egy testkondicionálót (Ro's Argan), két szappant: a híres Honey, I washed the kids-et és a Snowcake nevű limitált darabot; ezek mellett egy szintén limitált kiadású ajakradírt is tettek a csomagba (Popcorn) és az It' raining men tusfürdőt; és a gyönyörű csomagolást se hagyjuk figyelmen kívül
Milyen vicces: az oldalon azt is el lehet olvasni, hogy ki tervezte, "designed by Rebecca", úgy látszik, nem csak a nevünk, hanem az ízlésünk is egyezik. :)


Amikor erre a szettre ránéztem, csak ennyit mondtam: WÁÓÓ! Mivel mással is kezdhetném, mint a csomagolással: igazi Barbie-nak érezném magam, ha lenne egy ilyenem! :) Ez a doboz egy álom. És a benne szereplő termékek: Magic Wand bubble bar - habfürdő (csillagos pálca), Candy Mountain bubble bar, Shimmy shimmy csillogós testápoló, Snow Globe szappan és a már jól ismert Snow Fairy tusfürdő.


A következő ajándék a Winter Wishes nevet viseli, ha ránézek, nekem az jut eszembe, hogy teljesen olyan, mint egy aranyos karácsonyi postai csomag. A benne rejlő termékek is nagyon téliesek: a két szappan mellett (Snowcake és Snow Globe) egy masszírozó testápolót (Each Peach) és egy karácsonyi kollekciós tusfürdőt (Ponche) tartalmaz.


A very shiny nose nevű csomag három karácsonyi szappant tartalmaz: North Pole (fehér-rózsaszín), Nothern Lights és Snow Globe. A csomagolása nagyon aranyos: mindenütt szarvasok láthatóak piros orral, és még arra is figyeltek, hogy a masniról se maradjanak le a pöttyök.


Ezt az ajándékcsomagot nem hagyhattam ki, hiszen ezt csomagolták a Facebook-os képen. Ennél aranyosabb csomaglást még nem láttam! Ezt is Rebecca tervezte, mint a legtöbb ajándékot. Még azt írják az angol oldalon, hogy olyan, mint egy csokor virág - persze az illat miatt: levendulaillatú tusfürdő (Twilight), Snowcake szappan, egy rózsás testkondicionáló és a Tiny Hands nevű szilárd kézápoló található meg a szettben.

Itt nézhetitek meg a több ajándékcsomagot (angol nyelvű). A termékekről egyenként is lesz bejegyzés, elég nagy a kollekció. :)

Ez nem egy szponzorált bejegyzést, azért készítettem el mert nekem nagyon tetszenek a bejegyzésben szereplő termékek, és szerettem volna nektek is megmutatni. :)

Azt hiszem, épp időben elkezdtem karácsonyozni! Nektek melyik tetszik a legjobban? :)
Rose

11 megjegyzés:

  1. Mindegyik tetszik!!Nagyon remélem,hogy a Jézuska berak egyet a fa alá:))

    VálaszTörlés
  2. Woáh, de szép mindegyik *.* Nem lehet elég korán elkezdeni a karácsonyi ajándékok begyűjtését :D

    VálaszTörlés
  3. La ultima cajita me encanta! es idealll

    pásate por mi blog que tengo nuevo DICTIONARY OF FASHION#3
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  4. Jajj, nagyon cukik!! :) A csillagos nagyon tetszik! :D

    VálaszTörlés
  5. Micsoda szépségek :) Nekem is az első csomag a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  6. Muszáj neked kínozni minket??:DD Én szappanmániás vagyok és az összes csomag nekem K.E.L.L! nincsen apelláta. :D Persze attól függ,hogy a Jézuska is így gondolja-e ?! :D

    VálaszTörlés
  7. Midegyik nagyon szuper, csak nem értem miért kell október első napján már karácsonyi cuccokt kitenni a polcokra :D

    VálaszTörlés
  8. wow che belle cose!
    nuovo post sul mio blog, ti va di passare?

    VálaszTörlés
  9. ezt a bejegyzést erős célzatként megkapja a vőlegényem:D:D:D

    VálaszTörlés