2012. szeptember 9., vasárnap

A hetem képekben 4. rész

Sziasztok!
Túl vagyunk szeptember első hetén, nekem ez már az első őszi hétnek számított, hiszen elkezdődött az iskola és az idő is volt annyira hűvös, hogy reggelente kardigánt húzzak.


Az egyik sminkelésem alkalmával fotóztam le az alverde mademoiselle szemhéjpúderemet, mert olyan kis aranyos. Ráadásul többször is használtam a héten, tökéletes ha valami nagyon szolid sminket szeretnénk. 


Egyszer már áradoztam róla, hogy mennyire szeretem a természetet, főleg ilyenkor ősszel. A barátnőmmel el is mentünk sétálni, mondjuk az időjárás itt még elég nyárias volt.


Show yourself!
Sokszor szoktam firkálgatni ilyen kis inspiráló gondolatokat, most is ezt tettem, csak a fényképezőmnek nem nagyon tetszett, kicsit több fókuszt vártam volna el tőle. :)


Ezt a képet akkor készítettem, amikor az őszi illatok című bejegyzéshez fotóztam a parfümöket. Gyönyörű volt az idő, teljesen őszies.


Csoki shake egy jókora adag tejszínhabbal és fehér csoki reszelékkel. Önmagában is tökéletes hát még egy jó film mellett! :)


Kitaláltátok mi ez? Minnie egér formájú tészta! :D


Ez pedig hivatalos nevén grízpuding meggyes öntettel. Nagyon finom! 


Mellesleg elkezdődött a suli is. Én nem bántam, mert ezt az őszi, téli időszakot nagyon szeretem. A tavaszi vizsgaidőszakot már kevésbé. :D
Jó volt újra látni az osztálytársakat, és visszarázódni a pörgős hétköznapokba. Eléggé el is fáradtam,  izomlázam is van, de jól éreztem magam ezen a héten, nekem ez számít! :)
Amúgy a blogot illetően most egy kicsit elszomorodtam, nem tudom miért, de kevesebb lett a feliratkozók száma. Biztos az én hibám is, hiszen beauty blog lévén sok ilyen random posztot is írok, nem tudom hogy ez probléma-e, mindenesetre keresem a választ és a megoldást. 

Hogy telt a ti hetetek? :)
Rose

36 megjegyzés:

  1. Ne szomorkodj a feliratkozók miatt. Ha egy elmegy jön öt másik. Tapasztalat. :D Tök jók az ilyen random posztok is, főleg ha nem halál komolyan akarod venni, hanem életet is akarsz bele vinni. :)

    VálaszTörlés
  2. very beautiful pictures. You are beautiful!

    VálaszTörlés
  3. Hm, ez a könyves kép... :D
    Amúgy ne aggódj, nem hiszem, hogy leiratkoznak, csak megszüntetik a fiókjukat...

    VálaszTörlés
  4. que imagenes tan chulas! estas guapisimaa

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  5. Lovely pics!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  6. Szerintem meg tök jó, hogy nem csak szépségápolással kapcsolatos posztok vannak. Szeretem a személyesebb bejegyzéseket olvasni. :)Jók a képek, a bögre aranyos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :)

      Törlés
  7. Basszus de szépen írsz :O
    A feliratkozók miatt meg ne aggódj, mostanában nálam is ugrál le-fel a szám, de szerintem (mondom, szerintem, az én véleményem) jobb, ha egy blog nem csak egy dologra korlátozódik, kivéve max. a körmös blogok talán. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D
      Én is így gondolom, mivel egy személyes blog, szerintem sokkal jobb úgy olvasni valakinek akár egy tesztes bejegyzését, ha jobban ismerjük az íróját. :)

      Törlés
  8. Nagyon jó képek :) Én is kedvet kaptam egy kis csokishakehez :) Én az olyan blogokat szeretem, (és az enyémet is próbálom ezáltal sokszínűvé tenni) ahol nem csak egy téma köré csoportosulnak a bejegyzések. Az ilyen posztoktól lesz egy blog egyedi és szerethető :)

    VálaszTörlés
  9. Ezzel a leíratkozós dologgal már én is találkoztam,de úgy döntöttem hogy nem érdeklem,mert szerintem a beauty bloggerek nem csak robotok akik állandóan megírják az ilyen témájú posztokat,hanem emberek emberi érzésekkel..ezeket pedig néha jó megosztani. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor egy cipőben járunk... :)

      Törlés
  10. Nekem már vagy 1 hónapja le-fel ingadoznak a felíratkozók...eleinte érdekelt h miért..de mostmár leszarom :DDDD
    Am. a grízes édesség...hmmmm de finom lehetett *_______*
    Lerírnád, hogy hogyan készült légyszíves? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a grízpudingot a Sparban lehet kapni, ilyen Mülleres. De itt egy kép róla: http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu&sa=N&biw=1241&bih=593&tbm=isch&tbnid=z4l14sPpdu4ObM:&imgrefurl=http://www.smartcracks.com/griesspudding-recipe%26page%3D4&docid=_i_myTU4v-uTNM&itg=1&imgurl=http://www.messeshop-deutschland.de/fotos/lebensmittel/desserts/mueller/mueller_griess_pudding_mit_kirsch_sosse/mueller_griess_pudding_mit_kirsch_sosse.jpg&w=1162&h=1126&ei=Y6hMUKLlMefV4QTrnoCwDA&zoom=1&iact=hc&vpx=396&vpy=129&dur=1308&hovh=221&hovw=229&tx=128&ty=110&sig=113595842272084625688&page=1&tbnh=120&tbnw=124&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:2,s:0,i:78
      Huppsz, egy kicsit hosszú a link, bocsi. :)

      Törlés
  11. szerintem egyáltalán nem baj, ha valakit már nem érdekel az, amiről írsz/írunk, inkább iratkozzon le, és lássam, kik az igazi olvasók.
    amúgy meg azt gondolom, hogy nagyon fontos a változatosság a blogon és pozitív, ha nem mindig csak beauty-related dolgok vannak (hiába az a fő profil).
    http://leilahercegno.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van! Csak én először ezt negatívan értelmeztem -mármint hogy páran leiratkoztak-, féltem, hogy valami rosszat írtam vagy ilyesmi. :S

      Törlés
  12. A csoki csoda nagyon jól néz ki *-*

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó képek lettek! Szerintem se aggódj, ha leiratkozik pár ember, nem lehet mindenkinek megfelelni. Én személy szerint szeretem, ha egy blog több témában íródik, és nem csak sminkekről, meg szépségápolásról szól, mert az egy idő után unalmassá válhat. Ezért szeretem a te blogodat is, mert több témát érintesz benne. A sajátomat is igyekszem minél több témában írni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, sokat segítettél! :)

      Törlés
  14. Na, reggel grízpudingot eszek ! :D

    VálaszTörlés
  15. Szép képek, úgy látom azért jó heted volt. :) Amúgy hanyadikos vagy most?
    Szerintem se szomorodj el a tagok száma miatt, így is rengetegen vagyunk! És én mindennap várom a bejegyzéseket, ez az egyik kedvenc blogom! :)
    Én is igyekszem minél változatosabban írni, és ha ez valakinek nem tetszik, akkor ez van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, remek hét volt ez is! :)
      11.-es vagyok.
      Köszönöm szépen, aranyos vagy és örülök, hogy az egyik kedvenc lehetek. :)

      Törlés
  16. Sose értettem, miért kell ennyire a feliratkozókra koncentrálni:D Jó ránézni a blogosra és kész, ha neked tetszik, az a lényeg:) Ez a csokis shake kínzás, én annyira szeretem, sőt a forró csokit még jobban, de már fél pohár elcsapja a gyomromat:( Nekem úgy hiányzik a gimi (meg az egyetem:D), örülj, hogy még csak 11-es vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Félre ne érts, én akkor is ekkora erőbedobással írnek, ha akár csak kettő lenne a feliratkozók száma, mert ez tényleg csak egy szám. Csak először furcsa volt, hogy miért van kevesebb, mint amennyi volt...
      Örülök, mert nagyon szeretem a gimit. :)

      Törlés
  17. Én nagyon szeretem az ilyen random postokat is, úgyhogy ne szomorkodj! :) Meg az én olvasatomban nagyon jók a feliratkozók is, de a kommentelők a királyak x) Szerintem többet ér 2 hozzászóló, mint 5 ismeretlen követő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban ez a lényeg! Köszi a kommentet! :)

      Törlés