2012. augusztus 18., szombat

TESZT - Lush Dreamwash

Nem tudom nem azzal kezdeni a bejegyzést, hogy mennyire szeretem a Lush termékeket. Én ugyan még sosem jártam Lush üzletben, de tavaly karácsonyra kaptam négy Lush terméket. Most egy krémes szappant szeretnék nektek bemutatni, a Dreamwash-t. Szerintem a Lush a szappanjairól a legismertebb, rengeteg illatban kaphatók, mindegyik különleges valamiért.


A szappan kiszerelése 250 grammos, félig tele van még, pedig rengeteget használtam. Egy fekete tégelyben található, ilyen a legtöbb Lush termék csomagolása. Egy kis matricán láthatjuk, hogy ki készítette a tégely tartalmát - mivel kézi készítésű termékről beszélünk.


A bőröm elég érzékeny és télen száraz is, úgyhogy egy Lush üzletben ezt a szappant ajánlották rá. Az állaga nagyon krémes, szinte egyáltalán nem habzik. Zuhanyozás után selymes és nagyon puha lesz a bőröm, testápolót sem használok utána – még télen sem! Ha a tégelyt kinyitjuk, mámorító levendulaillat csapja meg az orrunk. Nagyon szeretem ezt az illatot, a bőrön is lehet érezni, persze nem ennyire töményen.





Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a szappannal, mert rendkívül jót tesz a bőrömnek, ezért tőlem 10/10 pontot kap.
A hidegebb időszakokra ajánlom (késő ősz, tél, kora tavasz), én ekkor használtam, a melegben már sok volt a bőrömnek, ekkor nem volt szükségem ennyi hidratálásra. De mivel közeledik az ősz, nem árt előre gondolkodni vásárlásnál. :)

Ha többet szeretnétek róla olvasni, tekintsétek meg a Lush honlapján: ITT.

Ti használtátok már ezt a szappant? Mi a véleményetek a Lush termékeiről? :)
Rose

8 megjegyzés:

  1. Én a testápolót próbáltam, a neve Dream Cream, imádom az illatát. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A testápolót még nem próbáltam, de szerintem hasonló illatúak lehetnek. :) Pont akkor kaptam az emailt a kommentről, amikor a te blogod olvastam. :D

      Törlés
  2. I love lush products:-)

    I just started following you

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! Lush products are my favourites. :)

      Törlés