2012. augusztus 13., hétfő

TESZT - Catrice szemhéjpúder

Sziasztok!
A Catrice 110-es Gilbert’s Grapefruit nevű szemhéjpúderét nemrég szereztem be, de első látásra kedvenc lett. Már akkor felfigyeltem rá, amikor több blogon is nézegettem a Catrice nyári kifutó darabjait, úgyhogy nagyon boldog voltam, amikor megláttam a Rossmannban. Az összes kifutó társával együtt 600 Ft.


A csomagolása a megszokott Catrice szemhéjpúdereké. Jól záródik. Egyébként szerintem nagyon praktikusak ezek a kis dobozok: egymásra is lehet pakolni őket, mert nem domború a tetejük, és a szögletesebb forma miatt szépen megférnek egymás mellett is.


Gyönyörű színe van, igazán különleges rózsaszín. Csillámok is találhatók benne, de ahogy a swatch-ot a kezemen nézem, inkább metálfényűnek hat. A babarózsaszínnél egy kicsivel erősebb rózsaszín, már lazacba hajlik. Tökéletes hétköznapokra, mert szép, szolid szín. A tartósságával nincs semmi problémám.


A drogériás márkák közül a Catrice szemhéjpúderei a kedvenceim (a Hidden World kollekcióból származó hab állagú szemhéjpúdert is rengetegszer használom). Az árak is nagyon kedvezők, főleg, ha ilyen akciók során vásárolunk.


Talán csak annyi negatívumot tudok mondani a szemhéjpúderről, hogy egy kicsit porlik, ezért óvatosabban kell felvinni.
Ha megtetszett, siessetek, hátha lapul még egy-két darab a drogériák polcain. :)

Pontozás: 10/9.5

Ti szeretitek a Catrice szemhéjpúdereket? Mit szereztetek be az akció során?
Rose

6 megjegyzés:

  1. De széép színe van :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép. ezt én is néztem a boltban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még a szürkés árnyalat tetszett ott, de mivel világos, nekem ez jobban kihasználható. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép színe van. :) Én is szerettem volna ilyet, de nálunk már nem volt. :S

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol én vettem szerencsére még mindenből volt, de rögtön az akció kezdetén voltam, biztos ezért. :)

      Törlés