2012. augusztus 3., péntek

TESZT - Balea tisztító arcmaszk cinkkel

Sziasztok!
Miután elfogyott az avonos lehúzható maszkom, gondoltam ideje kipróbálnom többfélét, mert kíváncsi, melyik válik be a legjobban. A dm-ben nagyon megtetszettek ezek az arcmaszkok, mert kétszeri használatra elegendők, úgyhogy ha nem válna be, nem kell kidobnunk egy egész doboz arcpakolást. 

Eddig kétfélét próbáltam a dm saját márkás arcmaszkjai közül: ezt és a Peel Off nevezetű lehúzható maszkot, de az annyira nem vált be, úgyhogy nem is írtam róla. Viszont ezt nagyon megszerettem, mert nagyon jól tisztítja az arcbőrt, és használat után olyan puhává tette a bőröm, hogy ezzel ütött minden eddigi krémet, arcradírt, pakolást, amit használtam.





Az állaga krémes, könnyen fel lehet vinni az arcra, én véletlenül tovább hagytam fenn (kb. 25 percig), mert közben filmet néztem. Először egy nedves törülközővel töröltem le, aztán vízzel mostam le az arcomon maradt részeket.

Én nagyon megszerettem ezt a maszkot, ha nem találok jobbat, biztosan ezt fogom használni. 

Azoknak ajánlom, akik egy jól tisztító maszkot keresnek és küzdenek a pattanásokkal, mitesszerekkel. 249 Ft - ami szerintem nagyon kedvező ár -, a dm-ben lehet megvásárolni.

Ti próbáltátok már ezt a maszkot? Ha nem, mi a kedvencetek? :)
Rose 

5 megjegyzés:

  1. Ezt még nem próbáltam, nekem a Lady Stella pakolások váltak be nagyon, igaz azt kicsit macerásabb elkészíteni, mert vízzel kell összekeverni, de nagyon jók! :) Itt írtam róluk részletesebben: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/06/arcpakolasok-avon-es-lady-stella.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma nálam is indult egy nyereményjáték, ha gondolod kukkants be: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/08/the-road-so-far-es-egy-kis.html

      Törlés
    2. Köszönöm szépen, hogy szóltál. :)

      Törlés
  2. Én pont tegnap vettem, és rögtön ki is kellett próbálnom, mert annyit jót olvastam róla, szóval muszáj volt megvennem :) Nekem egy használat után nagyon bejött, bár egy kicsit nehezen tudtam azt a nagy mennyiséget felkenni, pedig először csak a kis zacskó felét akartam felkenni... Szóval aztán a nyakamra és a dekoltázsomra is kentem belőle :) Szerintem én is már csak ezt a maszkot fogom használni, mert nagyon megéri azt a pénzt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon megszerettem, és a mennyisége tényleg nagy. :D

      Törlés