2012. augusztus 22., szerda

Rossmannos vásárlás

Sziasztok!
A mostani képek már elég rég készültek, de annyi dolog felgyűlt, hogy nem akartam mindent egy bejegyzésben megírni. Egyébként tegnap is voltam a Rossmann-ban és megláttam, hogy már kaphatók 299 forintos áron az essence kifutó darabjai. Szóval, ha valamit kiszemeltetek, siessetek! :) 


Már régóta kinéztem magamnak ezt a dobozos zsepit, a doboz mintája miatt. Nagyon kis vidám, és amúgy is már rég elfogyott a zsebkendő a szobámban. Árakra már nem emlékszem, de kb. 300-350 Ft között lehetett ez a doboz.



Az ajakápolóim végén járok már, úgyhogy ebből is be kellett újítani. Bebe ajakápolóm régebben már volt, szerettem, ezért vettem most is egy ilyet. Ebben a legjobban a vaníliás illat tetszett meg és, hogy csillogós. :) Amióta megvettem, nagyon sokat használtam, nagyon szép arany fénye van, viszont nem eléggé hidratál...



Erről a Catrice szemhéjpúderről már tesztet is írtam, ITT olvashatjátok el. Nagyon megszerettem, rengeteget használom, mert egy nagyon jól kihasználható, mindennapi szín. Ez 600 forint volt, mert kifutó darab.  



Szempilla göndörítőt már nagyon régen beszerettem volna szerezni, de mindig halogattam. Végre megvettem, és pozitívan kellett csalódnom. Nem gondoltam volna, hogy ennyit "dob" a szempillákon, tényleg szemmel látható a változás. 



Körömlakklemosó.. alapszükséglet. Ennek a körömlakklemosónak a rózsaszín változatát nagyon megutáltam, szó szerint, mert alig szedte le még az egy réteg körömlakkot is. Nem tudom, hogy csak nálam működött így, minden esetre ez a zöld színű ezerszer hatékonyabb és még az illata is jó.  Egyébként az essence körömlakklemosókat szeretem nagyon, de régóta nem látok a Rossmann-ban. Legközelebb is ilyet fogok venni, ha nem lesz essence, mert bevált. 



Kivételesen tusfürdőt vettem szappan helyett, a sok utazás miatt. Nem akartam szappant vinni, mert mégis nehezebb tárolni. Nagyon megtetszett ennek a tusfürdőnek az illata, teljesen ezt a nyár végi hangulatot érezteti bennem.



Dezodorból mindig Niveát használok, nekem ez vált be a legjobban, ezen belül is a stift. Viszont ezt az illatot nem próbáltam még, de nagy előnye az a 'natural' szócska az elején. Az illata nagyon hosszú ideig érződik, nagyon megszerettem. A 48 órás hatását még nem próbáltam, nem hiszem, hogy két nap után még lótuszvirág illatom lenne.



És végül ezt a maracujás hajpakolást vettem, mivel a rózsás változata nagyon bevált. Már elhasználtam, de inkább a rózsás tett jobbat a hajamnak.

Ti mit vásároltatok mostanában? :)
Rose

27 megjegyzés:

  1. A kifutó colour & go lakkokat is 290-ért lehet kapni???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összes colour&go és nude lakk 299 Ft. ;)

      Törlés
    2. Király :D akkor el kell mennem a Rossmann-ba nekem is :)

      Törlés
  2. Megint szortimentcsere van? :D Mik vannak még? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vanessa, a dm-ben nem voltam, a Rossmann-ban a spirálok elfogytak, de zselés tus még volt tegnap. A többi nem nagyon izgat, szájfény fogyott még el, de colour&go lakkok és french nude lakkok is vannak még. Nézz be. :)

      Törlés
    2. És a zselés tusok milyen színűek? Emlékszel még? :)

      Törlés
    3. Én zselés tust vettem, igazából szemhéjon feketének tűnik, amúgy csillogós sötétszürke a tégelyben. :)
      A dm-ből most jöttem meg, ott még nem áraztak le semmit.

      Törlés
    4. Igen azt néztem, és én is pont most jöttem a DM-ből, a feketét akartam, három darab volt, abból az egyikbe belekontárkodott valaki a másik kettőnek is volt valami baja, a széle így elvált az üvegtől, de nem volt kiszáradva, úgyhogy inkább majd megnézem máshol...XD
      Amúgy a DM-esek mindig kijátsszák, hogy náluk ne legyen akció, ugyanis amikre írtad, hogy akciósak, meg utána is néztem, nem volt ott egy darab sem, még teljes áron sem, szóval szerintem valamit nagyon variálnak...:D

      Törlés
    5. Egyébként a tiéd biztos jó lehet, mert a többi színt is megnéztem, hát azok nem mind hibátlanok! :D :)

      Törlés
    6. Pedig jó lenne, ha a dm-be is leakcióznák, mert pl. a krémes szemhéjpúdereket csak ott lehet kapni, Rossmann-ban nem, és azokból 3 darab is kifutó...
      Direkt megnéztem tegnap kettőt tust a Rossmann-ban, mindkettő hibátlan volt és nem is nyúltam bele, csak itthon néztem meg, ezért nagyon meglepett az állaga, pozitívan csalódtam. :))

      Törlés
    7. Nem tudom, egyszerűen felszívódtak... o.O
      Jajj, már régóta akartok egyet, nem is tudom, eddig miért nem csaptam le rá! *-*

      Törlés
  3. A dobozos zsepi csomagolása nagyon cuki *.*

    VálaszTörlés
  4. Már régen jártam Rossmannban, de holnap benézek :) Úgyis szeretnék egy-két új lakkot. Én legutoljára Essence szemrevaló ecsetet vettem, és teljesen meg vagyok vele elégedve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már csak a tusecset hiányzik az essence ecsetek közül, de lehet inkább Catrice-t kéne vennem, az vékonyabbnak tűnik. :) Nálunk sajnos csak egy állványos essence pult van, de azért itt is van választék. :)

      Törlés
  5. Én is ilyen lakklemosót használtam régen.. Aztán megláttam a Müllereset, ami 195 forint és ugyanilyen a doboza, ráadásul van erdei gyümis (azt használom) és ugyanilyen jó.. :)
    Essence lakklemosót is a Müllerekben szoktam látni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak nagyon ritkán jutok el Müllerbe, sajnos, de örülök, hogy szóltál, majd kipróbálom. :)

      Törlés
  6. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már pontosan nem emlékszem, 600-700 Ft körül volt. :)

      Törlés
  7. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés
  8. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés
  9. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés
  10. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés
  11. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés
  12. mennyibe került a szempillagöndörítő?

    VálaszTörlés