2012. augusztus 20., hétfő

OOTD - Augusztus 20.

Sziasztok!
Ma reggel augusztus 20.-át megünnepelve templomba mentem. Ezért egy kicsit csinosabban öltöztem fel, mint általában nyáron. A hajamat kontyba csavartam, mert nagyon meleg volt már reggel is. Sminket most nem viselek, mert reggel nem maradt időm elkészíteni. A körmeimen a sokszor emlegetett Catrice lakkomat láthatjátok, de megér egy külön bejegyzést, majd írok róla. :)











Outfit:

Felső: H&M
Szoknya: F&F
Szandál: C&A
Fülbevaló: SIX
Óra: swatch

Nálunk ma a program grillezés, én épp blogot írok, és lehet, hogy délután strandra megyek.

Hogy tetszik ez az outfit? Ti mit viseltek ma? :)

18 megjegyzés:

  1. Csinos vagy, bár nekem kicsit sötét de templomba okés. :) Én este megyek a tűzijátékra, szerintem én is szoknyat veszek vagy ruhát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. A tűzijáték nálam csak tv-ben lesz.

      Törlés
  2. Bejön ez az összeállítás, személy szerint régóta keresek valami hasonló felsőt, munkába ideális nem lesz benne meleged, de nem is "kihívó" irodába is lehet viselni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is az elegánssága miatt szeretem. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a felsődön a virág minta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, ln is szeretem. Mondjuk elsőre furcsa volt, mert előtte nem volt hasonló mintás felsőm, de megtetszett. :)

      Törlés
  4. Lovely photos!

    xoxo


    http://www.thegaragestarlets.com/

    VálaszTörlés
  5. Hát a fülbevalódat ellopom... *-*
    Nagyon tetszik amúgy a blogod, így tovább :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez az outfit, most találtam rá a blogodra és nekem nagyon tetszik :) ha gondolod nézz be hozzám: majamakeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Thank you for your comment on my blog ! Yes of course ! I follow you

    http://ilovefashion-s.blogspot.be/

    VálaszTörlés