2012. augusztus 21., kedd

Körömlakk TAG



1. Hány darab körömlakkod van? 21

2. Mi a kedvenc körömlakk márkád? 
Nehéz kérdés, de abszolút kedvenc talán az Astor. Egy rétegben is tökéletesen fed, tartós, szép színeket lehet kapni. Nagyon szeretem még a Catrice lakkjait.
   
3. Szereted a repedező körömlakkot?
Nem, eddig csak egy lila színű repedező lakkom volt, de nem nagyon vált be, inkább összecsomósodott,      mint repedezett. A stílusomhoz sem áll közel. Viszont egyszer kipróbáltam egy feketét, ami szép mozaik hatású volt, az tetszett, de nem hordanám.

4. Milyen márkájú volt az első körömlakkod, kb. mennyi idős voltál akkor?
Az első egy francia manikűr lakk volt az essence-től, rózsaszínes fehér színe volt és 12 évesen vettem. Nagyon szerettem, ma már talán túl unalmas lenne.

5. Melyik szín áll tőled a legtávolabb? 
Neon sárga és neon zöld.

6. Melyik szín áll hozzád a legközelebb?
Bézs, rózsaszín. :)

Ti is kitöltöttétek már ezt a TAG-et? Kommentben is lehet! ;)
Rose


6 megjegyzés:

  1. még nem töltöttem ki, de nagyon tetszenek a válaszaid! :)

    VálaszTörlés
  2. Na én is kitöltöm, ha nem baj! :)

    1. 50 db.
    2. Moyra
    3. Imádom a repedezős körömlakkokat! :)
    4. Az első körömlakkom Kallos márkájú volt, de már a színér nem emlékszem, és kb 14 voltam.
    5. A barna és a nagyon pasztell természetes színek.
    6. Neon színek, metál színek, csillogó színek. Mindegy csak feltűnő legyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy kitöltötted. :)
      az 50 már igazi gyűjtemény.. :) :D

      Törlés
  3. i love your blog! this post is so cute do u want to follow each other?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you!:) Yes, of course, I follow you ;)

      Törlés