2012. augusztus 1., szerda

Júliusi kedvencek

Sziasztok!
A július ugyanolyan gyorsan elröppent, mint a június, és ma rá kellett jönnöm, hogy már csak egy hónap maradt a nyári szünetből. De egy percig sem szomorkodom, hiszen az augusztus nagyon tartalmasnak ígérkezik: Ausztriába és a Balatonra is fogok menni (szóval kiesik kb. 2 hét, de a posztokat már előre megírtam). :)


A múltkori kedvences bejegyzésemet egy szíves képpel indítottam, úgy gondoltam, hogy ezt a szokást megtartom, ha már úgyis kedvencekről írok. A képen látható kis szíves tartót anyukámtól kaptam 1-2 hete. A lila kis szütyőben levendulavirágok találhatók. Nagyon tetszik, mert teljesen illik hozzám és a szobám hangulatához. 

Arcápolás


Mindennap használtam a Garnier Pure Active arckrémét, tavaly nyáron vettem, és úgy vettem észre, hogy az én bőrömnek a nyári meleg időszakban tesz a legjobbat. Legfontosabb tulajdonságai: mattít, regenerálja és helyreállítja a bőrt. Az illatát is nagyon szeretem.


Mindig is szerettem az arcmaszkokat, és most megtaláltam azt, ami eddig a legjobban tetszett: Balea tisztító arcmaszk cinkkel. Hamarosan olvashattok róla tesztet.


Azt hiszem, nem meglepő, hogy a Garnier olajmentes BB kréme is bekerült a kedvenceim közé. Nagyon tetszik a mattító hatása, a tartóssága és a könnyedsége. Bővebben IDE kattintva olvashattok róla tesztet.

Smink


Az essence I <3 Stage szemhéjalapozójáról szintén írtam tesztet júliusban. A melegben bizonyított tartóssága miatt került a kedvencek közé, és ha szemhéjpúder alá használom, a színek is jobban érvényesülnek. Tesztet ITT olvashattok róla.


Ennek a zöld színű essence Blossoms etc... szemhéjpúder duónak a világosabb színe lett a kedvencem. A Crazy strawberry című posztban láthattátok élesben, gyönyörűen érvényesül a vízvonalon; az egész sminkben ez volt a kedvencem. A színét almazöldnek mondanám, arany csillámokkal. A doboza tetejét véletlenül eltörtem, ezért szerepel a csomagolása két részben a képen.


A Cartice Hidden World szemhéjpúder szuffléja még mindig nagy favorit, ne csodálkozzatok, ha az augusztusi kedvencekben is láthatjátok majd. :D Ha kéne választanom kedvenc nyári sminkterméket, biztosan ez lenne az. Ha még nem olvastátok róla a tesztet, IDE kattintva tehetitek meg.


Ebben a hónapban nem vízálló szempillaspirált használtam, inkább ehhez a szempilla hosszabbító hatású spirált nyúltam, mert már amúgy sem mai darab és el akartam használni. Egyetlen problémám van vele, hogy tényleg csak hosszít, és túl egyenesek lesznek a pilláim (mondjuk egy szempilla göndörítőt már tényleg nem ártana beszereznem...). Amúgy meg vagyok elégedve vele, a másik végén szájfény található (ami évek óta a nagy kedvencem, eddig nem találtam ennél jobb színt), ezért bármikor bedobom a táskámba, utazáshoz is tökéletes. 


Nem tudom mi folytán, de július közepén éreztem, hogy a szám kiszáradt. Lehet a rúzsoktól, mert előtte sokat használtam, de inkább úgy döntöttem, hogy ezt a labellot fogom használni. Nyáron nem szoktam ajakápolókat használni, de most igazán hasznos volt. Az illatát nagyon szeretem, ez az egyik kedvenc labellom.


Ez a halvány rózsaszín, csillogós szájfény nagy kedvenc lett, mert egyszerű és nagyszerű. Mindig a táskámban  volt, ha mentem valahova. Teljesen nyári hangulatot kelt az illatával, a trópusi gyümölcsök illata... A tesztet ITT olvashatjátok.


Az essence Marble Mania pink szájfényét is sokat használtam a színe miatt, de közel sem annyit, mint az előző terméket. A pink színe tökéletes nyárra, szívesen használom ilyenkor.


A Catrice Revoltaire kollekciós körömlakkját viseltem szinte egész nyáron, nekem tökéletes erre az időszakra ez az élénk pinkes-lilás szín. Júniusban vettem, akkor azt hittem, hogy ebben a körömlakkban olyan sok van, hogy sosem fogom elhasználni, ennek ellenére már az üveg felénél járok. Elválaszthatatlan barátok lettünk. :)


Végül pedig az essence Blossoms etc... lakkja zárja a sort. Igazán ebben a hónapban fedeztem, hogy milyen szép is a színe, felkenve van egy nagyon szép mentás beütése. A Blossoms etc... ugyan tavalyi kollekció volt az essence-nél, szinte az egész kollekciót megvettem, de sok mindent (többek között ezt a lakkot is) nem használtam. Most bepótoltam a lemaradásomat a lakkal: gyönyörű a színe, apróbb csillámokat is tartalmaz, de ez egyáltalán nem feltűnő.

Mik voltak a ti kedvenceitek júliusban? Várom a kommenteket! ;)
Rose

18 megjegyzés:

  1. A tartó mennyire gyönyörű *.* A Marlbe szájfény, a Garnier arckrém és a Labello nekem is nagyon bevált. A Blossoms etc össze cuccáért fáj a szívem, mert képek alapján az egyik kedvenc Essence trendkiadásom, de én lemaradtam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Hamarosan fog jönni egy nagyon hasonló kiadás, a cherry blossom girl, nézd meg, hátha még jobban megtetszik ez! :)

      Törlés
  2. nekem is nagy színfájdalmam, hogy akkor még nem voltam annyira jártas az essence kozmetikumokban, amikor kijött a Blossoms etc.. :((((
    viszont az a Catrice lakk *-* szerelem!!!! (és ez az első szerelem a Catrice lakkok közül!!) :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nekem a blossoms etc... volt az első olyan kiadás, amit tényleg tudtam, hogy lesz, kb. akkortájt kezdtem el érdeklődni komolyabban a sminkek iránt, aztán mára lett egy szép kis gyűjteményem :)
      A Catrice lakkot én is imádom, őszre egy barnát szemeltem ki magamnak, remélem lesz még belőle. :)

      Törlés
  3. A szívecskés tartó nagyon édes! :) A Garniert arckrémet én is használtam, nekem is bevált! Nekem a kedvencem egy BB krém, és egy szemránckrém lett ebben a hónapban, írtam is róluk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ó, mindenképp megnézem, a kedvences posztok mindig nagyon jók. :)

      Törlés
  4. Az essence szemhéjalapozó nekem is nagy kedvencem lett :) Ezen funkciója mellett korrektorként is kitűnően megállja a helyét :) A garnier BB krémről már annyi jót olvastam, hogy egyszer tuti én is szert teszek rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szemhéjalapozót néha én is használom korrektorként. ;) A Garnier BB egy főnyeremény, szerintem nem lehet melléfogni, csak a színnel kell vigyázni.

      Törlés
  5. A Garnier BB és a zöld Essence lakk nálam is favorit! :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. A Catrice lakk nekem is megvan, álomszép, én is imádom! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nincs olyan, aki ne szeretné, annyira jó. :D :)

      Törlés
  7. Gyönyörű a lakk! A tartó nagyon cuki. Úgy döntöttem tegnap, megveszem az olajmentes BB-t :) Kíváncsi vagyok, holnap kipróbálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) majd írd meg, hogy bevált-e ;)

      Törlés
  8. Ohhh azt a garnier krémet de imádtam, még évekkel ezelőtt használtam is. Jó is, hogy most láttam nálad, mert jelenleg elég ratyi a fejem. :D
    A hidden world krémes szemfestékkel egyetértek, én is csak ódákat tudok róla zengeni; kár, hogy csak egy színben vettem anno.. :S
    Az új BB krémet pedig én is kipróbálom majd, csak még leharcolom a másikat. Jó lista lett!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak egy árnyalatot vettem meg, de a többit is meg kellett volna. :))
      Köszi! :)

      Törlés
  9. Milyen szép képeket készítettél! :)

    VálaszTörlés