2012. augusztus 23., csütörtök

Hogyan tárolom az ékszereimet?

Sziasztok!
Gondolom nem csak velem történt már meg az, hogy reggel a nagy sietségben kigondoltam, hogy milyen ékszert szeretnék viselni, de mikor odaértem az ékszeres dobozomhoz, inkább nem akartam azzal az időmet húzni, hogy az összegabalyodott karkötők és nyakláncok között bogarásszak...


Tavaly ősszel a SIX-ben egy nagyon praktikus ékszertartót: fa alakú, és a fa ágaira lehet akasztani a karkötőket, az ágak között pedig gyűrűknek és fülbevalóknak van hely. Bézsben és levendula színben lehetett kapni, én utóbbit választottam, mert jól megy a falam színéhez. :)






így néz ki ékszerek nélkül
A SIX-ben egyébként mindig nagyon jó ékszertartókat látok, azt hiszem jelenleg bézs és fekete Eiffel-tornyosat lehet kapni, az is nagyon szép, már láttam élőben.
Az utóbbi bejegyzésben írtam arról, hogy mennyire szeretem azokat a dolgokat, amik természethez kötődnek, hát ez is egy ilyen. :)


Persze nem minden ékszerem fért rá a kis fára, ezek dobozban lapulnak, csak nehogy elfelejtsek néha a doboz aljára is benézni. Múltkor is előszedtem egy olyan fülbevalót, amit réges-régen hordtam, pedig nagyon szeretem.
Ti hogyan tároljátok az ékszereiteket? :)
Rose

66 megjegyzés:

  1. Mennyire gyönyörű, a színe is *.*
    Én egy kicsit nagyobbra vágyok, mióta megláttam egy room tour videóban az álmaim ékszertartóját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, vannak olyan room tour videók, hogy álmaimban sem képzeltem olyan szép szobákat. :)

      Törlés
  2. Egyelőre összevissza több dobozban, de már én is keresem az álommegoldást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is sok van még dobozokban, de így a kevesebb nehezebben keveredik össze. :)

      Törlés
  3. Úúhh, ez nagyon szép, és ötletes :]

    VálaszTörlés
  4. Hey girl! LOVE the post.. You have such an amazing jewelry collection =) I'm your newest follower via google! Maybe you could check out my site sometime and maybe as well?

    xoxo can't wait to see your next post!
    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, thank you very much and love google! :D
      I course I check your blog. ;)
      and you can see a new post tomorrow :)

      Törlés
  5. You gave me a fantastic idea!


    Lovely blog! Hope you can share the love back and follow/visit me back. Following you now on Google Connect :)

    Much love from Canada~
    KD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, I'm so glad. :)
      I follow you back! :)

      Törlés
  6. Én csináld magadnak el alapján készítettem magamnak ékszertarót:D Nem olyan szép, mint ez, de a célnak megfelel:D A fülbevalóknak és a gyűrűknek képkeretből, a bedugós füliknek kartonlapból, a karkötőknek összegöngyölt újságból, végül pedig a nyakláncoknak vettem ilyen akasztót:D Vannak ezek a hátulján van tapasz és odaragad akasztós cuccos, na olyat:D

    VálaszTörlés
  7. Very nice jewerly!!!!
    We follow you back!!! Thanks for the comment!!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  8. love pearls, and very cute jewelry holder! following.

    www.davonglisa.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. thank you dear fo commenting on my blog, I'm a new follower on GFC and bloglovin, follow back if you like :D I really like the tree accessory holder!

    http://steph-g.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. gorgeous accessories <3 love the tree holder as well! now following you :)

    Alexa <3
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. Nagyon cuki az ékszertartód! Én egy osztott fa dobozkában tárolom őket, nemrég vettem! Majd lesz róla bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
  12. tnk for your comment...and for your follow:)
    i'm following you now:)

    VálaszTörlés
  13. thank you for comment! :)i like your blog and following you now!

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  14. Thank you for visiting my blog and for your sweet comment.
    I am now following you... Please come back and follow me as well!
    Thank you.

    http://danaslookbook.blogspot.com/

    XOXO Dana

    VálaszTörlés
  15. beautiful jewellery!

    <3

    ps. you can now win a beautiful Caressaa statement necklace on our blog!

    VálaszTörlés
  16. Beautiful accessories and that's such a cute jewelry holder. Sure, I'd love for us to follow each other. Following you now. :)

    Gazillionth Thought Bubble

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Köszönöm a kedves kommentet és a feliratkozást. Nagyon tetszik a blogod, úgyhogy én is feliratkoztam gyorsan! :)))
    Amúgy én egy fadobozos ékszertartóban tartom a karkötőket és a gyűrűket, a nyakláncaimat pedig egy ébenfából faragott női torzón, amit még a nagyszüleim kaptak Afrikából. Így sose gubancolódnak össze és amikor rohanok, akkor is gyorsan lekapok egyet és megyek is. :)

    Ági
    http://addict-schmiza.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Biztosan szépek az ékszertartóid! :)

      Törlés
  18. That's such a pretty and romanic jewelry holder!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, I love it too! Thank for your comment! :)

      Törlés
  19. Wow this is so beautiful, love! I like it a lot! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, I'm going to read your posts! :)

      Törlés
  20. Hát ez nagyon szép kis tároló! :)

    VálaszTörlés
  21. A lovely tree to display and store your jewellery - thank you very much for following. I'm now following your blog too.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  22. great post! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    VálaszTörlés
  23. Hi Rose, here i am!!! I'm your new follower now!!!! :D

    mystrawberrynose.blogspot.it

    VálaszTörlés
  24. Nekem annyi ékszerem van, hogy sajnos nem férne el egy ekkorka kis ékszer tartón, pedig nagyon tetszenek az ilyenek! :O :(
    De apukám majd csinál nekem egyet amit fel lehet tenni a falra! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van pár doboz még, de nagyon szeretem ezt a tartót, mert egyben dekoráció is. :)

      Törlés
  25. Hi! Really loving this cute jewellery holder and your beautiful blog! I'm your follower now. Thanks for the add and your lovely comment. :)

    xxx

    pitimimissue.blogspot.com

    VálaszTörlés
  26. Okay- first, I have to say that I danced since I was 3 for 16 years! And second, this holder is so cute! It would be cool with holes too, to hand earrings. ^_^

    I hope you can stop by my blog and let me know what you think! Want to follow each other? I have twitter, Facebook, Bloglovin' and GFC! Follow wherever and I can follow back too! ^_^

    God bless,
    christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, you are very nice. :)
      We can follow each other, of course. ;)

      Törlés
  27. Nagyon jó ez az ékszertartó fa, remek ötlet! :) Én is töröm a fejem, hogy hol tartsam a fülbevalókat, mert kb sose találom meg, amit akarok, vagy elfeledkezem róluk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát egy ilyen fán tényleg szemmel lehet tartani, nehogy elkallódjanak... :)

      Törlés
  28. I love the jewelry tree! SO precious~ I am now following you :)

    -Tammy
    http://silksatinlace.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  29. Hello :) Lovely and interesting blog. Love your accesories on the tree :) I am now following you, can you do the same for me?

    xLOVEx http://veronicadelarge.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
  30. Igazán aranyos ez a kis fa. : ) Nagyon szeretem az ilyen ékszertartókat.

    VálaszTörlés