2012. augusztus 18., szombat

FOTD - Raspberry love

Néhány napja jöttem rá, hogy még nem is készítettem igazán nyárias sminket, pedig már jócskán a vége felé járunk. Több kedvences bejegyzésben is láthattátok a Catrice Hidden World szemhéjpúder szuffléját, többször is írtam róla, hogy nekem ez a tökéletes szemhéjpúder nyárra. Most is ebből indultam ki, és szerintem igazán vidámra sikeredett a pinkes árnyalatok miatt. 





Leírom, hogy készült:
  1. Alapozáshoz a Garnier olajmentes BB krémét használtam 'medium' árnyalatban. Nagyon praktikus nyárra: SPF 20-as fényvédelem és az olajmentes textúra miatt sokáig matt marad az arcbőr
  2. Korrektort használtam a feltűnő bőrhibákhoz.
  3. Az essenbe blossoms etc... multi colour púderével fixáltam a BB krémet és a korrektort.
  4. Lealapoztam a szemhéjamat az essence I <3 Stage szemhéjalapozóval.
  5. A mozgó szemhéjamra egy lapos ecsettel felvittem a Catrice egyik mono szemhéjpúderét, 110-es Gilbert's Grapefruit árnyalatban.
  6. Az ujjaim segítségével felvittem a Catrice Hidden World sötét rózsaszínű krémes szemhéjpúderét a mozgó szemhéjam feletti részre. Ezután jól eldolgoztam a két színt egy tömöttebb ecsettel.
  7. Vízálló szempillaspirált használtam a szempilláimra (Rimmel). 
  8. Utolsó lépésben egy élénk pink színű NYC rúzs került az ajkamra.
most nézem, hogy milyen zavaró az a hajszál :/
Szerintem nagyon nyárias lett az összhatás. :)

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok nyáron? :)
Rose

10 megjegyzés:

  1. szerintem is nagyon nyárias lett, jól áll. olyan kis természetes és szép! én nagyon minimál sminket készítek ilyenkor általában szempillaspirál-bronzosító kombó mellett döntök, bulikban pedig valami lazább füstös smink, már ha hűvös van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én ilyenkor szeretek élénkebb színeket használni, de csak nagyon ritkán szoktam. :)

      Törlés
  2. Úúú, nagyon gyönyörű vagy!A smink is valami zseniális!:)
    http://reka-hegyes-s-polyvore.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. csini lett :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés