2012. augusztus 2., csütörtök

Egy egyszerű fonat...

Sziasztok!
Remélem kíváncsiak vagytok egy nyárias haj-tippre, mert ez a bejegyzés erről fog szólni. Nyáron a legtöbbször fonatban hordom a hajam, most mutatok is egy példát erre: fogtam egy hajtincset, 3 részre osztottam, befontam, és egy hullámcsat segítségével hátul rögzítettem. Nagyon-nagyon egyszerű, mégis látványos. A másik kedvencem a fishtail french braid, vagyis a halszálka fonás. Ha szeretnétek, arról is mutatok képet. 
 




Nektek hogy tetszik? Ti is szoktátok így hordani a hajatokat? :)
Rose

12 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos, én is ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) örülök, hogy megtetszett ;)

      Törlés
  2. Nagyon helyes vagy ezzel a frizurával! :) Egyszerű fonatot én is szoktam használni, viszont a franciát nem tudom magamnak megcsinálni sajnos...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nekem is kellett egy kis idő, mire beletanultam, de megérte.

      Törlés
  3. Nagyon jó lett ez a fonat, én is szoktam hasonlóakat készíteni, csak még elég rövid a hajam! Én imádom az egyik oldalt elfonni, így a frufruval sem kell bajlódnom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én most azon gondolkozom, hogy vágassak-e oldalfrufrut. :)

      Törlés
  4. Nagyon cuki ez a fonat. :) Én is gyakran hordom a hajam a fishtail fonatban, vagy négy tincsesben, meg szeretem a szív alakú fonatot is. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szív alakút még nem próbáltam, de sok helyen láttam, nagyon szép. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett, jól áll! :)
    Én is próbálkoztam ilyennel, de valahogy sose sikerült. De majd megpróbálom megint, hátha megy. :)

    VálaszTörlés