2012. augusztus 31., péntek

Back to school... 4. rész - Hétköznapi smink

Sziasztok!
Már egy ideje ígérem nektek ezt a bejegyzést, de a fényviszonyok miatt a képek csak most készültek el. Az iskolai sminkek közül egy nagyon egyszerűt választottam, tényleg bárki megtudja csinálni. Világos színeket választottam, nem túl feltűnő, mégis nagyon szép. :)




Leírom hogyan készült, lépésről lépésre:
  1. Az egész arcomat bekentem BB krémmel, ez ad egy kis fedést, eltünteti a kisebb bőrhibákat. Az olajmentes változatot használtam, így púderre most nem volt szükségem. 
  2. A szemhéjaimat lealapoztam szemhéjalapozóval, hogy a szemhéjpúder hosszan tartó legyen és a színe is jobban kijöjjön. 
  3. Az essence smonkey eyes ecsetével felvittem egy rózsaszín szemhéjpúdert a mozgó szemhéjamra. A drámaibb hatásért vihetünk egy kicsit a mélyítővonalba is. 
  4. Egy halvány rózsaszín highlightert használtam a szemöldökcsontom alá, amit egy lapos ecsettel vittem fel.
  5. A szempilláimat begöndörítettem, hogy szép rendezettek legyenek. 
  6. Egy szempillahosszító hatású spirált használtam. 
  7. Végül egy barackszínű szájfény került az ajkaimra.




Amiket használtam:
Garnier olajmentes BB krém
essence I <3 Stage szemhéjalapozó
Catrice mono szemhéjpúder 
Alverde szemhéjpúder
essence lapos ecset
essence smonkey eyes ecset
szempilla göndörítő
miss sporty szájfény és szempillaspirál 

A következő részben egy bézses sminket mutatok majd meg. De addig is, ez hogy tetszett? :)
Rose

21 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Egyszerű és nagyszerű, pont iskolába való. A sálad is nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igen, szerintem is sulihoz illő. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van és a hajad is szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (Pedig a hajammal most épp nem kezdtem semmit.) :)

      Törlés
  3. Great!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  4. Van az a mondás, hogy a kevesebb néha több.
    Ez erre a sminkre nagyon igaz. Egy egyszerű, de nagyon szép smink!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem is tetszik ez a mondás. :)

      Törlés
  5. WOW, everything looks so good :)

    XoXo
    http://abudhabifood.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Amazing look!!
    Thanks for your comment..
    Now I follow you, follow me too :)
    Kiss

    New post..
    http://elibiostyle.blogspot.it/2012/09/instamenorca.html

    VálaszTörlés
  7. A szájfény színe nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a kedvencem, de sajnos már nem lehet kapni. :) :/

      Törlés
  8. That's really beautiful makeup! You look so pretty for backtoschool! :D

    Anyway I have followed you, follow back? Thanks! :D

    Please check backtofive.blogspot.com out! You can also follow me at backtofive's twitter too!
    You have to visit Bloggers Against Social Injustice too!

    See you there! :D

    backtofive.blogspot.com
    backtofive.blogspot.com
    backtofive's twitter


    xoxo backtofive

    VálaszTörlés