2012. augusztus 29., szerda

Back to school... 3. rész - Mi van a táskámban?

Sziasztok!
Egy hét múlva ilyenkor már másnapra fogok bepakolni az iskolatáskámba, ezért meg is mutatom nektek miket szoktam magammal vinni suliba. :)



A fenti képen látható táskát szoktam vinni magammal, mert nagyon sok könyvet kell vinnünk az órákra, ezért ez a nagy táska praktikus. Emellett még egy sporttáskát szoktam hordozni magammal, ebben vannak a cuccaim tesi órára. 


És akkor itt kezdődnek azok a dolgok, amik a táskámban vannak. A tolltartóm ugyanolyan mintájú mint a táskám, ebben vannak a tollaim, ceruzák... és labellot is lehet benne találni. 


Ezt a Me to you-s macit külön megmutatom, mert a felső képen nem látszik. A lényeg, hogy ez a tolltartómon van, a másik fele pedig a barátnőmnél.


A táskán hátsó részébe szoktam belepakolni a füzeteket és a könyveket. A képen látható mennyiség csak egy kis ízelítő, ezek mellé jön még sok tankönyv, példatár, vastag füzetek... A füzeteimet általában egy boxban tárolom, hogy ne gyűrődjenek össze és ne legyenek szamárfülesek. Aztán ott van még a kis notesz is, amiben mindenféle fontos időpont és olyan dolgok vannak lejegyezve amiket nem szabad elfelejtenem. 


Iskolába nem szeretek sminket vinni, mert nagyon nincs arra idő, hogy "felfrissítsem" az egész sminkemet. Viszont a szünetekbe belefér egy gyors púderezés, vagy hogy korrektorral kijavítsak egy bőrhibát. Ajakápolót viszont rendszeresen használok, és általában szájfényt is. Mindez elfér az essence-es neszesszerben, amit a mintája miatt nagyon szeretek. 



A bal oldalon látható zöld tasakok zsebkendőket tartalmaznak, szerintem ezt nem nagyon kell magyarázni, mindig jó ha van nálunk. Aztán a kézfertőtlenítő gél és a kis kendők akkor praktikusak ha nincs lehetőségünk mondjuk evés előtt kezet mosni. Amúgy meg busszal járok iskolába és nagyon tud irritálni, ha valaki tüsszent egyet és utána kapaszkodik. Nem vagyok egy nagy tisztaság-mániás, félre ne értsetek, csak nem árt óvatosnak lenni. 


A pénztárcámban tartom a bérletem, diákigazolványom, személyim és egyéb hasznos kártyáimat, ezért ez is bekerül a táskámba - a telefonnal és iPoddal együtt. A pénztárcám egyébként a SIX-ből van, nagyon szeretem a mintája és a színe miatt és jól is lehet bele pakolni. 


Parfümöt nem szoktam magammal vinni (na jó, ez így hülyeség, mert a fenti képen is az látható). Szóval ez a krémparfüm annyira pici, hogy alig van súlya, üveges parfümöt nem szoktam cipelni, szerintem felesleges. 


Hajgumik és csattok, szerintem ez alapszükség egy lánynak. A fésűt a kis sporttáskámban tartom. 


Még télről maradtak meg ezek a krémek (megvolt az epres is, azt sikerült elhasználnom), ezeket használom most ősszel is, ilyenkor is jól jön a reggeli hűvös időben egy kis hidratálás a kezeknek. Egyébként a vaníliás a kedvencem, meg tudnám enni, annyira finom illata van. :)


És végül az evésről-ivásról sem feledkezhetünk el. Ezekben a dobozokban szoktam vinni a reggelimet és ettől az évtől már az ebédemet is. Nagyon sokféle van, mindig abban viszem, amelyikben elfér az aznapi adagom. Ha szeretnétek készíthetek olyan bejegyzést is, amiben azt írom le, hogy milyen ételeket viszek suliba; tudom, hogy ez nem beauty-téma, de több külföldi blogon is olvastam már ilyenekről, szóval ha érdekel ez titeket nyugodtan írjátok meg. Főként azért érdekes ez számomra, mert hamarosan fogszabályzót fogok kapni, sajnos vagy nem, azt még el kell döntenem. 

Ti miket visztek magatokkal? Többet/kevesebbet, mint én? Izgatottan várom a válaszaitokat! :)
Rose

29 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem az ilyen témájú bejegyzéseket! :) Pont én is írtam egy ilyet. Ugyan olyan a neszesszerünk :)
    Az étkezésre én kíváncsi lennék, mert annyira nincs ötletem, hogy mi is az, amit mások visznek. Szóval ilyen témában én szívesen olvasnék. A fogszabályzóval pedig mi a gond? Sok ismerősömnek van, és ugyanúgy esznek mindent, csak nem harapják hanem törik, nem nagyon gátol meg semmiben. Egyébként nekem is van, csak éjszakai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Úúú, akkor meg nézem a tiédet, mostanában eléggé rá vagyok hangolódva a témára.
      A fogszabályzóval nincs különösebben semmi gond, nem fogok emiatt teljes más dolgokat enni, mondjuk azért mogyorót meg ilyesmit mégsem. De nem csak a fogszabályzó miatt, hanem mostanában amúgy is szeretek új ételeket kipróbálni (pl. egyik bejegyzésben avokádó). :)

      Törlés
  2. Tök jó volt ez a bejegyzés is! Mivel két évet az ELTÉ-re jártam, oda már nem hordtam hátizsákot, csak válltáskát, de most átiratkoztam egy másik egyetemre és valahogy felébredt bennem a vágy, hogy megint legyen rendes, pakolós hátizsákom :D Ebayen már nézelődtem is; a tiéd mintája is nagyon tetszik ^^

    Tök szép füzeteid vannak, azokat is irigylem ^^ Szerintem amúgy nagyon ésszerűen pakolhatsz; semmi felesleges dolgot nem láttam a dolgaid között. A kajás posztot szorgalmazom, nálam központi kérdés az evés (mindig attól félek, hogy éhen fogok halni)! Amikor dolgozni jártam, akkor is állandó téma volt a kaja, pedig ott volt konyha, mikró, vihettem valamit az előző esti vacsiból... suliban ez sajnos ki van zárva ilyen formában :/

    Ja, és fogszabályzóm nekem is volt - 14 évesen nem engedtem a szüleimnek, hogy felrakassák... aztán 16 évesen ők nyertek XD Jól megszívtam, hogy végül pont a gimis évek alatt volt, de annyira végül is nem vészes, simán túl lehetett élni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Én szeretem igazából az ilyen táskákat suliba, bár néha jó lenne csak egy kis oldaltáskát vinni.
      Én alapjáraton nem szoktam olyan sokat enni, bár van amikor nagyon elkap az éhség. :D

      Törlés
  3. Lovely pics!!!
    Kiss!!
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    VálaszTörlés
  4. I loooove your handbooks and your nici stuff *.*
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! I'm going to visit you!! :)

      Törlés
  5. Nagyon jó színe van a táskának és a hozzá tartozó tolltartónak.
    Látom te is szereted a Nici termékeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igen, van egy pár Nicis tokom, plüssöm, nagyon arik. :)

      Törlés
    2. Én is nagyon szeretem őket :)
      Van egy kis toll tartom, amiben én szájfényeket tartok. Túl cuki, muszáj valamire használnom, mert amúgy a rendes toll tartom is Nicis!

      Törlés
    3. De jó! :) Nekem is volt tolltartóm, csak túl pici volt. (Barna baris)

      Törlés
    4. Nekem is barna baris van. Én abban elférek.

      Törlés
    5. :) Nálam sok helyet foglalnak a kiemelők, ceruzák... na meg a labellok. :D

      Törlés
  6. los cuadernos son preciosos! que recuerdos de cuando iba al cole!
    besitos y a estudiar mucho!!

    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  7. Tetszett ez a bejegyzés! :)

    Én 0.-ban kezdek, úgyhogy alig lesz könyvünk, de azért mégis rendes iskolatáskát viszek :D
    Engem is érdekelne a tízóraid, hogy mit viszel, mert sokszor nincs ötletem..
    Én a parfüm helyett testpermetet szoktam berakni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy bejött! :)
      A bejegyzést elfogom készíteni, mert úgy látom sokatokat érdekelne. ;)

      Törlés
  8. Engem érdekelne a kajás bejegyzés. Én is fogszabis vagyok és elég nehéz hogy mit vigyek suliba ami nem nagyon ragad bele a fogszabiba. Nagyon tetszenek a posztjaid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hamarosan olvashatod a posztot! ;)

      Törlés
  9. everything is so pretty :) I'm your new follower :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Beautiful notebooks!!!


    http://bloguntoquevintage.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  11. Always inspiring with tasteful and subtle details.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, I'm glad you like the post! :)

      Törlés
  12. Rebiiii :)))) én amúgy kevesebbet :P

    VálaszTörlés