2012. augusztus 24., péntek

Back to school... 2. rész - Reggeli arcápolási rutinom

Sziasztok!
Elérkeztünk a Back to school... sorozat második részéhez, amiben arról szeretnék írni, hogy mit is kezdek reggel az arcommal. Ebben a részben még nem lesz szó sminkről, majd a következőben. ;)


Legelőször megtisztítom az arcomat, hogy eltávolítsam a felesleges faggyút és az esetleg az arcomon maradt éjszakai krémet. Arctisztítás után puha és selymes lesz a bőröm, viszont elég száraz. Rengeteg arctisztítót próbáltam már, sosem használtam két tubust egy-egy termékből. Jelenleg egy Clean&Clear arctisztító zselét használok, ami apró radírozó gyöngyöket tartalmaz. Arctisztítóból is sokfélét lehet kapni: krémeset, habosat, zseléset és még sorolhatnám. Nekem eddig a legjobban a Lush egyik szappanja vált be, a Fresh farmacy. Ezt télen használtam, csodát tesz a problémás bőrrel. :)



Ezután tonik használok, ami összezárja a pórusokat, felfrissíti a bőrt, leszedi a megmaradt arctisztítót. A tonik által a hidratáló krém is könnyebben felszívódik. Az arctisztítóval ellentétben, tonikból mindig ugyanazt használom, ugyanis nekem a Nivea vált be a legjobban: nagyon gyengéd a bőrhöz, friss illata van. 



Az arcom hidratálására a Garnier Pure Active arckrémét használom. Ez is a bevált termékek közé tartozik: nagyon jól hidratál, a pattanásokkal és mitesszerekkel is felveszi a verseny és pluszpont, hogy mattosít is. Az állaga is nagyon könnyed, az illatát is nagyon szeretem. Télen viszont több hidratálásra van szükség, ilyenkor a Lush Imperialis arckrémét használom, ami egy nagyon gazdagon tápláló, hidratáló arckrém. 





Néha, ha nagyon szükséges, a Garnier Pure Active pattanásleszárító zseléjét szoktam használni. 



Végül pedig labello vagy egyéb ajakápolót használok, hogy ne száradjon ki a szám. Jelenleg a kamillás labello a kedvencem. :)



És kész! :) 



A termékek, amiket használtam:
Clean&Clear morning energy arctisztító
NIVEA Visage young stay clear tonik
Garnier Pure Active arckrém
Garnier Pure Active pattanásleszárító zselé
labello camomile&calendula ajakápoló

Remélem tetszett ez a bejegyzés, és hasznos volt számotokra! Ha bármi kérdésetek, észrevételetek van nyugodtan írjatok meg kommentben. Ti hogyan ápoljátok az arcotokat reggel? :)
Rose

34 megjegyzés:

  1. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Great!
    http://ponerleonda.blogspot.com.ar/

    VálaszTörlés
  3. I love Garnier Pure Active as well !!: )
    PS- Thanks for stopping by my blog. I am following you now, I hope you'll return d love! :)
    Love
    Nitika
    International Giveaway -http://www.theshopaholic-diaries.com/2012/08/miracascom-international-giveaway-2.html

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szépen köszönöm :) és a rendszeres kommenteidet is :)

      Törlés
  5. Hi! thanks for your comment!
    I'm now following you on GFC! please follow me back!

    xXx
    http://unspeakablethoughtsunspoken.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  6. ah. mekkora már az a Clean&Clear??!! :)))
    Am. nagyon szép bőröd van. Alig várom már a sminkes posztot :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó nagy adag a Clean&Cear, már május óta használom. :D
      Köszönöm szépen, bár én azért találok rajta hibákat. Én is várom már a sminkes bejegyzést, az elég rég volt már. :)

      Törlés
  7. Thanks for following me, I'm following you too. I love your product reviews : )

    Cindi

    http://breakfastatcindis.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank for your nice comment and following. :)

      Törlés
  8. Beautiful blog! Thanks for following me, I'm following you back :)
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Hi!! I like your blog as well!! Now I am your new follower!!

    Kisses from Sherry Vintage!!

    http://sherryvintage.blogspot.co.uk/2012/08/c-o-n-c-e-l-e-r-s.html

    VálaszTörlés
  10. Ti seguo e spero ricambierai...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    VálaszTörlés
  11. Várom a következő részt is! :) Én reggel a Zamian kakaó szappannal mosok arcot, azután jön a színezett hidratálóm :D , ennyi :D ! Régebben egymillió terméket kentem az arcomra reggelente :S, felesleges volt :S .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arról a szappanról már sokat hallottam, úgy szeretném kipróbálni. :)

      Törlés
  12. A Garnier Pure Active arckrém kb mennyibe kerül? :) És melyik drogériában kapható? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Hollandiából kaptam még tavaly, úgyhogy konkrét árat nem tudok mondani, de kb. 2000 Ft körül van, ennél biztos nem több. A Rossmann-ba már láttam, gondolom a dm-be és Müllerekben is elérhető. :)

      Törlés
  13. Nagyon tetszik ez a Back to school sorozat, várom a további részeit is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, még biztos lesz pár rész. :)

      Törlés
  14. Heya !
    Cool article, nice advices !
    Let's follow each other as you suggested :)

    xx
    http://ilovemalebitch.blogspot.com

    VálaszTörlés
  15. Lots of products! But your skin looks good :)

    x Sabine from http://cookiescoffeecouture.blogspot.nl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thank you :D yes, a little bit lot... :D

      Törlés
  16. Jaj, irigy vagyok arra a hamvas, szép fiatal arcbőrödre! :-) Tök jó poszt, remek blog. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy, bár itt igazán nyúzott az arcom. :D :)

      Törlés