2012. augusztus 22., szerda

Back to school... 1. rész - Vásárlás a tanévre

Sziasztok!
Mint a címből is láthatjátok ez a sorozat első része, ami az iskolával lesz kapcsolatos. Nem akarok senkit elijeszteni, nem csak tanulóknak szeretnék ezzel a sorozattal kedvezni, hanem azoknak is, akiknek reggel 5 percük van sminkelésre, mert ilyen post is lesz. :) Viszont az első részben nem beauty témát fogok feszegetni, ez a rész arról fog szólni, hogy miket szereztem be iskolakezdésre. Sajnos a nyári szünet már csak 1,5 hétből áll, de most, hogy belegondolok, én igazából várom az őszt. Régebben is szerettem ezt az évszakot, de csak az utóbbi években gondoltam bele, hogy mennyire. Nagyon szeretek ősszel öltözködni, mert már előkerülnek a rövid szárú csizmák, mellények, hosszú nadrágok, kardigánok... Na de senki idejét sem szeretném húzni, azért még  11 napig élvezzük a nyarat! :) És vágjunk bele a bejegyzés témájába (pontosabban már elkezdhetnék arról is írni): 


Nem egy nap alatt vettem meg minden szükséges holmit, a fenti képen látható notesz már egy ideje a polcomon várja első szeptemberi napját. Én minden évben használok valami füzetet, noteszt, amiben mindent felírok, mert különben nagyon szétszórt lennék.. Ez a notesz nagyon hasznos, mert kis könyvjelzője is van. A mintája is nagyon tetszik, teljesen hozzám illik. :) Egyébként nagyon szeretem ezeket a természetes motívumokat, már önmagában a természetet is, de most erről nem kezdek el írni, mert enyhén hosszan tudnék erről mesélni.. 


Tollak. Alapszükséglet. Rengeteg tollat kipróbáltam eddig, mivel balkezes vagyok, és nagyon sokat pacáztam. Viszont évek óta használom már a Stabilo tollait, mert ezekkel sosem húzom el a meg nem száradt tintát és direkt bal kézre kifejlesztett tollaik is vannak. Az áruk sem vészes, a 2 darab 499 Ft volt, a Sparban vettem.


Radírból is a Stabilo a kedvencem, ez sem az első csomagom ebből a fajtából. 


Elérkeztünk a füzetekhez. Előző tanévben szinte minden füzetem virágmintás volt, most próbáltam más mintákat is beszerezni. A Micimackós szerintem nagyon aranyos, és nagyon-nagyon vastag, ezt irodalomra fogok használni. 


Erről a mintáról beszéltem az előbb. :D Még mindig nagyon tetszik, viszont ilyenem nem volt tavaly.


A képen nem lehet látni, de ez a két füzet rettenetesen vastag. Amin a Fudzsi van, azt földrajra fogom használni, mivel ez a tantárgy az egyik a két fakultációs tárgyam közül. Ezt aztán rendesen megfogalmaztam. :D A másik matek, ezen az órán is rengeteget írunk.   


A bal oldalon ismét visszaköszön a virágminta. :) A delfines lesz a biológia füzetem, a hátsó virágos a fizika.


Orchideás mappa, pillangós és virágos füzetcímkék. Egyszer jó lenne, ha látnék valami érdekesebb füzetcímkét  mondjuk Eiffel-tornyosat... (nem szólhatok semmit, tavaly olyanom volt..)


Grafit ceruzára szintén mindig szükség van, én ezeket a natúrokat szeretem a legjobban. Háttérben egy piros tűfilc van.


Színes ceruza sem árt ha van, főleg rajz fakultációra az esetemben. 


Ismét Stabilo tollak, cuki pöttyösek. :) ráadásul oldalt mutatják, mennyi tinta van még a tollban, ezért nem fog váratlanul érni, ha esetleg nem ír a tollunk. 


És végül egy összkép. Nagyjából ennyi a létszükség nekem az idei tanévre, persze év közben is szoktam venni dolgokat, ha netán elfogynak a ceruzák, betelnek a füzetek... 

Remélem, azért van, aki végigolvasta a bejegyzést, annak ellenére, hogy ennyit csacsogtam. Ne haragudjatok, ma beszélős kedvemben vagyok, ilyen sem mindennap van. :)
Ti mit szereztetek be az idei tanévre? Hogy tetszik a sorozat ötlete?
Rose

32 megjegyzés:

  1. Ó, hogy én mennyire vártam gyerekkoromban minden iskolakezdést! Előtte anyukámék elvittek vásárolni, volt ott minden színes tollaktól kezdve szuper füzeteken át a kis vignettákig. Tolltartót vagy új táskát választani pedig különösen kiváltságos érzés volt! :)

    Én idén kezdem a második egyetememet; 2 éve az elsőre gyakorlatilag semmit nem vettem, talán összesen egy füzetet... most viszont újra úgy járkálok az írószerboltban és az áruházak iskolacucc kínálatai között, mintha ismét az általános iskolai csengetésre várnék :D Egyelőre mondjuk csak egy határidőnaplót szereztem be, de már alig várom, hogy felavathassam :) Aztán szerintem a jövő héten elmegyek egy kisebb körútra és beszerzek néhány füzetet, mappát, tollat :)

    Ó, tolltartót pedig az ebayről rendeltem, még pedig ezt:

    http://www.ebay.com/itm/Twilight-Saga-Brown-Leather-Pencil-Case-Cosmetic-Artist-Bag-Ideal-Gift-/261085253231?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc9e4ce6f#ht_4293wt_1037

    Hogy mitől Twilightos, azt mondjuk nem tudom oO

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép tolltartó, tényleg jó kérdés, hogy mitől Twilight-os. :D
    Kiskoromban én is imádtam a sulikezdő bevásárlást, persze most is jó érzés, de már nincs akkora felhajtás. Húúú, emlékszem mennyire boldog voltam, amikor megkaptam a rózsaszín Barbie-s táskámat... :)
    Bárcsak már én is az egyetemnél tartanék... 11. osztályos leszek, év végén már előrehozott német földrajz érettségivel, szóval nem fogok unatkozni. :)
    Örülök, hogy ennyit írtál, ez mindig egy jó visszajelzés, tényleg nagyon örülök és köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  3. Fú, imádom, hogy más is írt ilyen bejegyzést, nem csak én :) Nagyon imádok a sulira vásárolni, az írószereket is imádom. Te is nagyon szép dolgokat vettél :)
    Ha a Twilight-ról volt szó, az egyik barátnőm aki nagy fanatikus kifigyelte, hogy milyen tollal ír Edward biosz órán, és rengeteget keresett olyat. Köhömm azért én is vettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, és nagy titok, hogy melyik az a toll? ^^ :D
      Örülök, hogy tetszik az efféle bejegyzés, és nem csak magamat szórakoztatom. Nem tudom, lejött-e a szövegből, de valamiért ma nagyon nagy kedvem volt megírni ezt a bejegyzést, jókat is nevettem magamon. :)

      Törlés
  4. the first notebook is so pretty

    VálaszTörlés
  5. A Micimackós füzetet hol vetted? Tescoban? Milyen vastagak a lapjai, és vonalas/kockás(négyzetrácsos :D)/sima? Meg csak ilyen spirálosban volt, vagy láttál rendeset is? Mint pl a könyveknél, úgy értem. Nekem más célra kéne, beleragazstgatni, meglepinek lesz majd, és ez a borítója miatt pont jó lenne. Szülinapra=old, meg macinak hívom az illetőt. És mennyibe került? Meg A5-ös méretű is van?

    Bocsika a sok kérdésért, de megláttam és rögtön eszembe jutott, hogy egy ilyesmi tök jó lenne nekem erre a célra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt vastagabb, kisebb-nagyobb., spirál nélküli is. Ez vonalas, de szerintem van sima is. A lapjai az átlagnál egy kicsivel vastagabbak, viszont barna színűek és a lapok is mintásak (a sarokban). Volt, ami teljesen úgy nézett ki, mint egy könyv. Igen, Tesco-ban vettem, árra viszont nem emlékszem, de az biztos, hogy 1000 Ft felett volt. Szerintem nézz körbe, van többféle. Remélem tudtam egy kicsit segíteni. :)

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a választ. :)

      Törlés
  6. Úgy irigylem azokat, akik olyan rendesek, hogy használnak is minden füzetet szépen, és rendben tartják a dolgaikat :$
    Én is imádok sulira vásárolni, de mára sikerült megtanulnom, hogy minél kevesebb dlgot vegyek, és nem veszek pl. A4es füzetet olyan órára, ahol egész évben kb 2 oldalt írunk (a nyelvtan füzetemet 4 éve használom, és még csak félig telt be).
    Én most leszek 12-es, és vettem egy-egy füzetet matek és töri faktra (vagyis a matekot még nem vettem meg, mert nem találtam megfelelőt) és azon kívül egy füzet minden másra, esetleg 1-2 olyan füzetet használok majd még, amibe tavaly keveset írtam.
    Amúgy azt a micimackós füzetet én is néztem, de én nagyon soknak találok egy füzetért 2500 forintot :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam általában mindig betelnek, úgyhogy ez a mennyiség mindig szükséges. Tavalyi füzeteimből sem maradt meg.. nem kíméltek meg kevés írassál. A Micimackós füzet nem emlékszem pontosan mennyi volt, mondjuk nagyon vastag, így talán megéri az árát. :)

      Törlés
  7. Balkezes *-* és jobb vagyok, de mindig is vonzz a balkezes "élet" :D kemény 1 hétre belecsöppentem, amikor eltörött a kezem (jobb) és hatalmas gipsz volt rajta. megtanultam SMS-t írni és játszani a telefonomon, amíg a kórházban és otthon pihentem. aztán elterveztem első sulinapom, hogy már pedig én nem fogk írni, hiszen egy HATALMAS gipsz van a kezemen.. erre a legszigorúbb tanár jött be. Nem mertem nem jegyzetelni :DD sajnos azóta csúnyácska az írásom, de ez van..
    irodalomra én is bevásároltam a vastagfüzetből. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én balkezes vagyok, de néha már az agyamra megy, mikor észreveszik az ismerőseim akiknek még nem tűnt fel, és megkérdezik, hogy "te mióta vagy balkezes?"

      Törlés
    2. Én már kiskorom óta balkezes vagyok, semmit nem csinálok jobb kézzel (na jó, annyit, hogy kifestem a bal kezemen lévő körmeim) :D
      Egyszer nekem leszakadt az egyik körmöm a bal kezemen, ezért néhány napig a jobb kezemmel kellett írjak.. utána alig tudtam kibogarászni a szavakat, inkább lemásoltam valaki másról :)

      Törlés
  8. Egyszerűen imádok sulira bevásárolni..nemtudom miért..mindig is vonzottak ezek az új dolgok vásárolgatása :DD
    Én most úgy csináltam, h vettem sima spirálfüzeteket, majd én díszítgettem ki :) Így tuti, hogy nincs senki másnak :)
    Am. hanyadik osztályba mész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csomagoltam be néhány füzetet, pl. az egyik képen a kagylós és a barna. :) 11. osztályos leszek.

      Törlés
  9. jókat vettél :) A képek is tök jók. a Ceruzás a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) nekem is az a kedvencem, ott sikerült úgy fókuszálni, ahogy szerettem volna :)

      Törlés
  10. Még semmit nem vettem, úgy vagyok vele, hogy majd a jövő héten, ráér az utolsó pillanatban :D :D Mivel én a gyakorlat miatt csak heti 2 napot leszek majd suliban, így nem tervezek ekkora bevásárlást, 2-3 füzet, néhány toll, és kész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem napi 7 órám van, egyszer van a héten 6, úgyhogy ez a füzetmennyiség a minimum. Nem is kell elsietni, főleg, ha kevés kell. Én akkor akadtam ki, amikor júliusban jött a Tesco Iskolakezdő újság... július elején hagyjanak, még hadd örüljünk a szünetnek :D

      Törlés
  11. nekem is vennem kéne egy füzetet :D de még van pár hetem :D tuti valami cukit választok :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, én is vettem még ma, mindig olyan szépeket lehet kapni :)

      Törlés
  12. örülök,hogy nem csak én vagyok Stabilo őrült.csak az ő tollaikat tudom normálisan megfogni amúgy.a virágmintás füzet is imádom,mindenhol azokat keresem,de már alig vannak : /

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyan füzeteket már én sem láttam sok helyen, konkrétan csak egy helyen.. a Stabilo tollak tényleg nagyon jók :D hát még a tűfilcek, olyan jó színeik vannak :)

      Törlés
  13. hello dear , thx for follw , i started to follow you too :)

    this post reminds me about good days when I was at school :X aww , so many memories :d I wanna go again :)))

    xxx
    Marina ,

    http://butterflyeffectweb.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  14. the notebooks look really cute!

    http://steph-g.blogspot.com

    VálaszTörlés
  15. Hát, ez a tanév engem is kikészített anyagilag...A gyerek mutatott egy oldalt, tejes kérdésekre kell jól válaszolni, gyűjteni a pontokat, és 25.000 ft-os ajándékutalványt lehet nyerni. http://minu.me/-milkgame Ennek nagyon örülnék...

    VálaszTörlés