2012. augusztus 25., szombat

Avon rendelés és Rossmann-ban is jártam :)

Sziasztok!
Megint beszereztem pár dolgot, ezekről szeretnék egy kicsit írni. :)
Nagyon hosszú idő után megint tudtam rendelni az Avontól, ennek nagyon örültem, mert szeretem a termékeiket. 


Ebbe a tusfürdőbe az illata miatt szerettem bele. Nekem ez a tökéletes nyár végi, augusztusi illat: passiógyümölcs, pézsma és szantálfa adja ezt a különleges, mély illatot. 


Avon Advance Techniques sampon. Ilyen termékem még nem volt, izgatottan várom, hogy kipróbáljam. Vékonyszálú hajra ajánlják. Az illata ennek is nagyon megtetszett: friss és könnyed. A sampon átlátszó és ilyen zselés jellegű.


A fenti képen látható testápolónak nagyon örültem, mert CSILLÁMOS! :) Nagyon szép fényt és ragyogást ad a bőrnek, persze nem túlzottan. Nagyon tömény és krémes állagú, gyorsan felszívódik.   


Kamilla és pipacs arckrém érzékeny bőrre. Avonos arckrémem még nem volt, ezért még egyáltalán nincs tapasztalatom ezekkel a krémekkel. Az illata ennek is nagyon tetszik, állagra inkább könnyednek mondanám. 


Csütörtökön, amikor a tankönyveimért kellett mennem még gyorsan a Rossmann-ba is beugrottam. A Garnier új termékcsaládját már egy ideje figyelem, nagyon szimpatikus. Épp sminklemosóra volt szükségem, ezért gondoltam kipróbálom, úgyhogy a szőlő kivonatos frissítő sminklemosó tejre esett a választásom. Rögtön ki is próbáltam, és nagyon bevált, mert a vízálló szemhéjtust is könnyen, dörzsölés nélkül leszedte. Pont akciós volt, 1399 Ft helyett 999 forintért vettem. 


Végül pedig az essence 299 forintos akcióján sikerült beszereznem ezt a zselés szemhéjtust, amiről már nagyon sokat olvastam. Ez az egy tus szerepel az akcióban, a 02-es London baby nevű árnyalat. Sajnos az egy pultos állványon elég kevés található meg a kifutó termékek közül, és a készlet sem volt teljes.

Remélem, nem untatlak még titeket a vásárlásos bejegyzésekkel! Melyik tetszik a legjobban a mostani új dolgok közül? :)
Rose


49 megjegyzés:

  1. Én is pont tegnap szereztem be a essences szemhéjtust, imádom amikor szinte mindent "kidobálnak" az essencnél 299-ért. :D Az avonos arckrémre nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, még nekem sincs tapasztalatom vele, de remélem neked be fog vállni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem ezt az akciós, sajnos a téliről lemaradtam. De ennek nagyon örültem, csak lenne itt is dupla állvány! :)
      Majd letesztelem a krémet, biztos írni fogok róla. ;)

      Törlés
  2. Lehet én vagyok lemaradva, de én nem használok smink lemosót. :/ Először megmosod az arcod valamivel, utána használod, vagy egyből a sminklemosót? Vattára vele, aztán had szóljon? :) :) :) Lehet ciki, de úgy éreztem, hogy nincs rá szükségem. Eddig. Nekem kicsit olyan, mint a tonikok. Azokat se használom, mert kipattogok tőle, az összestől kb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sminklemosót este szoktam használni: előtte nem használok semmit. Egy vattakorongra öntök egy picit, letörlöm vele az arcom, aztán vízzel leöblítem, hogy tényleg ne maradjon rajta semmi. Ezután tonik, majd arckrém. A tonikot én is sokszor elhanyagolom, de tényleg fontos. Nekem is volt már olyan, amitől kipirosodott az arcom, sajnos. A sminklemosót főként a tus és szemhéjpúderek miatt használom, ezek nem jönnének le simán csak vízzel. Ha nem sminkeltem egy nap (pl. hétvégén) akkor sminklemosó helyett este arctisztítót használok. :)

      Törlés
    2. Az arclemosó, amit használok az nekem simán lehozza az összes sminket. A tust is meg a szemhéjfestékeket is. A toniktól meg majdnem mint a pattanás olyan jön ki az arcomon. De ha nem használom akkor jó. :) Talán a Garnier szalicos cuccától nem jött ki. De Avonos meg bármilyen márkástól kijön. :S

      Törlés
  3. Én is pont most rendeltem ilyen tusfürdőt, és imádom az illatát. Engem egy kellemes naplementére emlékeztet. :))
    Garnier sminklemosóm pedig már volt, és nekem bevált. Az állaga, és az illata is pont jó, nem túl krémes, de nem is túl folyós, és jól tisztít! :)
    Egyébként szép zsákmány :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a tusfürdő nekem is az esti, naplementés hangulatot juttatja eszembe, olyan jó. :)
      Köszi! :)

      Törlés
  4. az essence zselés szemhéjtusrólkérdeznék...mert én még nem olvastam róla sajnos, de már sokszor szemeztem vele a boltban... :D hogy hogyan működik? :) lehet, buta kérdés, de tényleg nem egészen értem, mert én mindig ecsetes, folyékony tust használok:)

    egyébként tetszik a blogod, és nagyon szép vagy(ezt csak úgy margóra, de amúgy tényleg :) )

    követünk, pusz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves kommentet! :))
      Szóval ezt a zselés tust ecsettel tudod felvinni. A tus ránézésre olyan, mint egy krémes szemhéjpúder. Az állaga nekem nagyon tetszik, mert nagyon krémes, ezért jól lehet dolgozni vele. A vékony ecsetet bele kell mártani, kihúzod a szemed, ugyanúgy, mint a filcessel vagy ecsetessel. Ezután megszárad, emiatt nagyon tartós. Remélem, tudtam segíteni, de nyugodtan kérdezz még. :)

      Törlés
  5. Thanks for following my blog, following you back :)

    xx
    Monica
    http://makeupandlondon.com

    VálaszTörlés
  6. Én megfogattam ebben a hónapban, hogy soha többé nem veszek Avonos testre való terméket, se tusfürdőt,se testápolót, a smink cuccaik elég jók, és a Solutions arckrémeiket is szeretem, de a többi felejtős... :S Ez a szemhéjtus nekem is meg van, és tök jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyjából szeretem az összes Avon terméket, persze van néhány, ami nem vált be. Én is nagyon megszerettem ezt a tust. :)

      Törlés
  7. Lemosó tejem nekem is megvan, tényleg jól leszedi, csak nekem egy picit zsíros hatású lesz a bőröm, de mondjuk lemosom picit később és annyi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is éreztem, hogy kicsit olajosabb vagy kicsit ragacsos lesz a bőröm, de lehet csak a meleg teszi. :)

      Törlés
  8. See me there is a prize for you =) http://pinkrose-makeup.blogspot.it

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, I'm super excited. :))

      Törlés
  9. Megtetszett ez a sminklemosó :) Nem csípett? Mert a jelenlegi lemosómmal ez a bajom.

    VálaszTörlés
  10. Great finds dear :) We have some of those products in our country :) I love make up remover you found. It looks healthy for your skin. A lot which I found have a lot of chemicals in them which is why it's hard to find a good one :)

    http://jasmintriestoblog.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks. :)) Yes, i love this makeup remover, it works very well. ;)

      Törlés
  11. Én szeretem az ilyen posztokat, szóval nyugodtan írj még. :) Az Avon termékei nekem is bejönnek, ha egyszer kezembe kerül egy újság, szinte tuti rendelek belőle. :D
    Nekem is ilyen sminklemosóm van, néha a rózsás változatot is szoktam venni, az is nagyon jó.
    Annak a tusfürdőnek pedig érdekes illata lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek az ilyen posztok, nem fogom abbahagyni. :)
      Én most a sminklemosó esetében illat alapján döntöttem, a boltban valahogy ez tetszett jobban. A rózsásat is kifogom próbálni, mert nagyon beleszerettem ebbe a termékbe. :)

      Törlés
  12. Beautiful blog, i love the design, the pictures... i really like the products you chose for this post :)
    i'm your new follower too, see you around!

    ines :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, you are nice! :)
      I'm going to see your site. ;)

      Törlés
  13. Great stuff!
    Thanks for stopping by, I'm following you :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  14. Hey, I really like your blog! I wanted to follow you in facebook but i couldn't find your facebook page:((
    if you wanna support each other follow me in facebook and write me where do you want me to follow you!:)
    https://www.facebook.com/FashionResidence
    all the best!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank for your comment, but I don't have facebook page. Just here can you follow me. :)

      Törlés
  15. Thank you for visiting my blog ;) it's very nice for me :D

    I added Your blog to my followers...
    but You don't have my website..

    http://colinline.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you very much, I'm going to see your website. :)

      Törlés
  16. me gustan este tipo de post de belleza
    besos

    Te sigo, haces tu lo mismo? te invito a pasar por mi blog, tenemos nuevo post!
    Sweet Perdition http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  17. ciao pretty, i love the fishish pic
    i need a eyeliner!
    thanks about your comment
    im now following you
    kisses

    thechicmode.blogspot.com

    VálaszTörlés
  18. hi honey! thanks a lot for your lovely comment on my blog! ofc we can follow each other! i'm now following you, please check out mine and follow me back :)

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    VálaszTörlés
  19. great idea to follow each other! follow me here and on bloglovin and be sure I'll do the same ;)

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, but I don't have bloglovin, sorry.

      Törlés
  20. Feel free to stop by my blog sometime, Its still new but would mean alot if you could check it out and maybe follow ;)

    http://beautybyrubielee.blogspot.co.nz/

    VálaszTörlés
  21. of course i wanna follow ;) I`m following you;) nice blog;) thanks for comment;)
    kiss!!

    http://emyniaaa.blogspot.com

    VálaszTörlés
  22. A pipacsos arckrém Anyukám kedvence, remélem, Neked is beválik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,tegnap este kipróbáltam és eddig tetszik. :)

      Törlés
  23. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod! Szép és letisztult,ha gondolod nézz be hozzám..még új a blogom(ma nyílt meg),de próbálok felzárkózni az olyan ügyesekhez,mint te.
    Én már fel is iratkoztam a tiedre..;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)
      Azért nekem is kell még fejlődnöm, de örülök, hogy tetszik. Megyek és meg is nézem a blogod. ;)

      Törlés