2012. augusztus 14., kedd

Ausztria haul

Mivel az osztrák út során az Alpok bejárása volt a cél, egyetlen drogéria közelébe sem mentünk, nagyobb városokban sem voltunk, így csak néhány dolgot vettem. Hallstattban viszont nagyon aranyos kis boltok voltak, az élménybeszámolómban írtam a szappanos boltról, ahová szívesen visszamennék még néhányszor. :) Itt alig tudtam dönteni, hogy mit is vegyek. Végül egy szív alakú szappanra esett a választásom, ami szederből készült.




Nagyon jó illata van és elég erős is, viszont nem tömény, sokkal inkább gyümölcsös. Most, hogy a nyárnak kezd vége lenni, utoljára még vettem egy gyümölcsös szappant, ősszel kecsketejesre vagy gyógynövényesre váltok. Mindenesetre nagyon örülök ennek a szappannak, igazán ígéretes: vágott kivimagot is tartalmaz, ennek enyhén radírozó hatása van. Még nem próbáltam ki, de biztosan fogok róla írni a későbbiekben.
Az ára 2.20 euro volt, ez átszámítva kb. 600 Ft.


A fenti képen látható fülbevalókat a Königsse-nél vettem. Nem tudom pontosan milyen kőből készültek, de nagyon megtetszett első látásra, ez volt az egyetlen rózsaszín. :) 


A színe nem egyenletes, sötétebb és világos rózsaszín keveredik, néhol barnának is mondható. Nekem nagyon tetszenek ezek az apróbb pöttyök és elmosódások rajta, ezek teszik különlegessé.
Az ára 5 euro volt, ez kb. 1375 Ft.


Végül anyukámnak vettem egy lábfürdősót, mivel egy sóbányában is voltunk. A bánya egyébként nagyon érdekes volt: kaptunk védőfelszerelést, kis vonattal vittek le és két csúszdán keresztül értünk a mélybe. Ott hajókáztunk is, vissza mozgólépcsővel mentünk fel. Aztán a bánya ajándékboltjában is nehéz volt választani, de amikor ezt megláttam, tudtam, hogy tetszeni fog anyukámnak és a sejtésem szerencsére beigazolódott, nagyon örült neki. A műanyag dobozon belül egy kis vászonban található a só, virágporral együtt. Az ára 2 euro volt, ez 550 Forintnak felel meg.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Ti mit vettetek nyaralás alatt? :)
Rose

6 megjegyzés: