2012. augusztus 30., csütörtök

Augusztusi kedvencek

Sziasztok!
Olyan furcsa most belekezdeni ebbe a bejegyzésbe, hiszen igazából ezzel az idei nyarat is lezárom, nem csak egy hónapot. Rengeteg élménnyel gazdagodtam augusztusban, az év eddigi legjobb hónapja volt. Nem nagyon sminkeltem - az időjárás sem kedvezett, és egy hetet túrázással töltöttem... Persze azért most is összegyűltek dolgok, ha itthonról valahova elmentem legtöbbször feldobtam egy laza sminket. Már javában én is őszies hangulatban vagyok, láthatjátok a Back to school... bejegyzéseken is. Az augusztusban legjobban az estéket szeretem, amikor a nap lemegy és minden gyönyörű színben pompázik, a madarak altató dalt zengenek na jó nem költő szeretnék lenni, úgyhogy kezdjünk is bele a bejegyzés témájába. ;)


Nem is volt kérdés, hogy milyen szíves tárggyal indítom el a bejegyzést - tudjátok, ilyenkor mindig valami olyan képet szoktam betenni, amiben van egy szív, a kedvencekre utalva. :) A képen az osztrák szappanomat láthatjátok, ITT tudtok többet olvasni róla. 


Ebben a hónapban jobban odafigyeltem az arcápolásra, ezért több ilyen termék is lesz. Elsőként itt van a Garnier szőlős sminklemosója, amit nagyon megszerettem, főleg azért, mert hatékonyan távolítja el a sminket (vízálló szempillaspirált és a szemhéjtust is) és eközben mégsem csíp. Az illatát is nagyon megkedveltem, friss és tényleg érződik a fehér szőlő finom illata.


A Nivea stay clear! nevű tonikját már láthattátok a reggeli arcápolási rutinos bejegyzésben. Minden reggel ezt használom, mert tiszta, friss és puha érzetet ad a bőrnek. 


A csillámokat tartalmazó testápolót is nagy favorit lett, gyönyörű ragyogást ad a bőrnek - ez tetszik benne a legjobban. Nagyon szeretem az ilyen termékeket, bár nem a hidratálás a fő célja - mint általában egy testápolónak -, nem csalódtam, mert tetszik ez a csillogós végeredmény. 


A Catrice nyári kiárusításán vett szemhéjpúdert már interneten kinéztem, és élőben is hasonló volt a színe, ezért nagyon megörültem és meg is vettem. A finish-e miatt lett kedvenc, nem is tudom pontosan leírni, hogy milyen, mintha metálos, nagyon fényes lenne, csak jól el kell dolgozni. 


Egyszer írtam nektek, hogy nem szeretem a tusokat. DE! Addig a bátor kijelentésig csak filcest próbáltam, zselésről csak hallottam. Az essence nyári kiárusításán láttam, hogy az egyik tust is 299 forintért lehet beszerezni, ezért gondoltam megér egy próbát. Nagyon csalódtam, pozitívan. Eddig azt hittem, nekem nem áll jól a tusvonal, de próbálgattam, és tényleg nem mindegy, hogy hogyan rajzoljuk meg. Hamar belejöttem, és nagyon megtetszett. Úgyhogy most a zselés tusokba is beleszerettem. :)


A Rimmel Extra Super Lash vízálló szempillaspiráljával már több bejegyzésemben is találkozhattatok. Szegény kezd elfogyni - nem is csodálom, szinte ezt használtam egész nyáron. Nagyon tartós, ez a egyik legfontosabb dolog nálam egy termékben nyáron. 


A szempilla göndörítővel is ebben a hónapban ismerkedtem meg. Nem gondoltam volna, hogy mennyit dob az összhatáson, ha spirálozás előtt használjuk ezt a kis csodát. Sokkal szebben helyezkednek el általa a szempillák! Tényleg nagyon jó kis eszköz, ezzel is úgy voltam, hogy sokáig vonakodtam, hogy kell ez nekem vagy nem, de örülök, hogy megvettem. 


Meglepően sokat használtam a Catrice Revoltaire kollekciójából származó rúzsecsetét, szépen össze lehet vele dolgozni a rúzst és a szájfényt, nekem sokkal természetesebb így a hatás. 


Rúzsokat nem használtam ebben a hónapban, mivel még július végén eléggé kiszáradt a szám. Nem mondom, hogy a labellok teljesen rendbe hozták az állapotát, de már nem cserepes. A legszélső (fehér kupakos) bebe ajakápolót nagyon megszerettem. Miért? Mert csillogós. :) Nem teljesen csillámos hatást érhetünk el vele, inkább egy aranyos fényt ad, emiatt szerintem ősszel is nagyon sokat fogom használni. 


Körömlakkokat sem nagyon használtam, csak néha pinkes árnyalatokat (Catrice Revoltaire - Mission Purple árnyalat a változatosság kedvéért). Inkább ezt az Avonos gyöngyházfényű körömerősítőt kentem a körmeimre, szép erősek és egészségesek lettek. 

Láthatjátok, milyen kevés van már ebben a mary-kateandashley alkotta parfümben, ezt a mennyiséget nem augusztus alatt fogyasztottam el, már egy ideje használtam. Szerintem nagyon különleges illat, pont illik ehhez az augusztusi nyári estés hangulathoz, amit a bevezetésben próbáltam kifejteni. 



Az essence neszesszeremet rengeteget használtam, mivel többször utaztam el. Nem fér el benne sok dolog, viszont egy autó- vagy repülőúthoz tökéletes. Én labellot, fésűt, krémparfümöt tartottam benne. A mintája miatt vettem meg igazából, Eiffel-torony-mánia... :)

Nektek mik voltak a kedvenceitek? :)
Rose


6 megjegyzés:

  1. Avon for skin is the best. At least for me. I love its golden efect.

    http://art-of-diona.blogspot.cz/

    VálaszTörlés
  2. Na jó, most már tényleg megveszem a Garnier sminklemosót. Annyit gondolkodtam rajta, és annyit olvastam a Krémmániát, hogy már besokkoltam. Jobb tippet mostanság nem hallottam, és nekem elég szimpi is, úgyhogy remélem be is fog válni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem bejön, én tényleg nagyon megszerettem. ;)

      Törlés
  3. i love gel eyeliner!

    www.davonglisa.blogspot.com

    VálaszTörlés