2012. augusztus 19., vasárnap

A hetem képekben 2. rész

Sziasztok!
Ismét eltelt egy mozgalmas hét, és ma a naptárt nézve rájöttem, hogy már csak 2 hét maradt a nyárból. De én egyáltalán nem bánom, mert az őszi időszakot is nagyon szeretem. Mindenesetre ezen a héten sem unatkoztam: hétfőn pakoltam, mert keddtől péntekig Balatonon voltam, szombaton nagytakarítás a szobámban, ma pedig pihenés. És végre megnéztem egy filmet (pontosabban elkezdtem), a Szerelmünk lapjait. Szerencsére nagyon jó idő volt Balatonon, a táj is gyönyörű volt. Bejártuk Sümeget, Szigligeten strandoltunk és a Szent György-hegyen sétáltunk egyet. Inkább megmutatom a képeket, mert épp képes lennék még oldalakat írni! :)




A fenti képen látható napraforgókat egy séta közben fényképeztem, nagyon szeretem az ilyen nyári esti naplementés hangulatot. 



Ilyen fagyit már ettem cseresznyés-brownie-s változatban, de ez a karamellás csokidarabos lett az abszolút kedvenc.



Nagyon szeretem a shake-eket, turmixokat, minden olyan hűsítő italt, ami gyümölcsös. Tegnap ittam ezt az eper shake-et, plusz a szélén két kis őszibarack szelettel. 



A balatoni kirándulás nagyon jó hangulatban telt, ezért mindegyik képen valamiért elnevettem magam, ez is egy ilyen. Egyébként a Szent György-hegyen készült és a szél is fújt, ezért van a kezem a hajamnál.
Outfit: New Yorker-es felső, Tally Weijl short, kagylós karkötő még egy nyaralásról, swatch óra.



A zöld teát mostanában szerettem meg, eddig nem voltam oda az ízéért. Ez az eddigi legfinomabb, amit próbáltam, egyáltalán nincs olyan tipikus tea íze, nagyon-nagyon finom.



Az ausztriai édességek sorra fogynak, a legjobb a gumicukrok közül eddig ez volt, joghurtos-gyümölcsös.



Anyukámmal almás pitét sütöttünk és eszembe jutott a Hófehérke és a hét törpéből az a jelenet, amikor Hófehérke is almás pitét süt. Abból a meséből az a rész volt a kedvencem, megpróbáltam hasonlóan csinálni, ezért rajzoltam bele egy szívet. :)



Visszatért a nagyon meleg idő, ezért egyre több fagyit eszek. A milkás változatot ezelőtt még sosem kóstoltam, de csak ajánlani tudom, olyan mint a jeges forró csoki. Inkább, mint a csoki mousse lefagyasztva.



Ez az egyik kedvenc nyári vacsim: fűszeres sült csirkemell falatok, krumplisaláta, paradicsom. 



Ez pedig a másik kedvencem nyárra. :)



A dinnyét hogy is hagyhattam volna ki, ez már önmagában csak a nyarat jelenti.

Remélem nem bánjátok a random képeket, úgy vettem észre, hogy az utóbbi ilyen bejegyzés sokatoknak tetszett. :)
Rose

25 megjegyzés:

  1. nem bánjuk! ;)
    nagyon jók! ^^

    VálaszTörlés
  2. Szép képek! :)
    Úúú én abból a Choka Bloka fagyiból a brownies-csokigolyósat imádom! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azt még nem kóstoltam, de majd kipróbálom. :)

      Törlés
  3. Hey sweety,

    Of course we can follow each other, I'm following u now, please follow back ;)

    //
    www.trinebay.blogspot.com
    //

    VálaszTörlés
  4. Hi dear !
    tnks a lot for ur lovely comment
    Of course we can follow each other!
    I'm already followin u (:
    Your blog is great and this post looks delicious !!!

    xx from
    http://heelsandroses.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  5. great blog!
    come by and lets follow each other if you love to do:)
    miss-monaaa.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. thank you if you love to follow each other<3 love ur blog
    i follow u now. i would really glad if you follow me back
    jessillesilv.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Thank you for your comment :) Very nice blog. Photos with sweets and yummy food <3 Of course I follow your blog and I invite you to follow my
    http://trendy-dummy.blogspot.com

    VálaszTörlés
  8. Tetszettek a képek ! :) Nálunk pont ma van almás pite :$

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jók a képek, igazán nyári hangulatúak, és egyértelműen éhes lettem az utolsók láttán. :-D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon klassz képek, kedvenceim a napraforgós és az almáspités! A blog is nagyon bejön, biztos, hogy benézek még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, és remélem rendszeres olvasóm leszel. :)

      Törlés
  11. Hol vetted a zöld teát?Amúgy a blogod nagyon jó,a kedvencem!Légyszíves legyen már egy sminkkollekciós vidi.

    VálaszTörlés