2012. augusztus 26., vasárnap

A hetem képekben - 3. rész

Sziasztok!
Olyan furcsa belegondolni, hogy jövő héten ilyenkor már az évnyitóra fogok készülni, és nem pedig  bejegyzést írni arról, hogy milyen is volt a nyár utolsó hete. Igen, 1 hét maradt a végtelen nyárból... Mint már sokszor írtam, én nem szomorkodom, főleg azután a meleg hőség után ami ezen a héten volt, nem lesz nehéz megszokni a hűvösebb napokat. Megint sok képet csináltam, úgyhogy kezdjünk is bele! :)


Joghurtos-gyümölcsös gumicukrok. Ezeknek a tasakját tartottam a múlt heti képeken a kezemben, az utolsó kettőt még lefényképeztem. Finomak voltak. :D


Szintén elfogytak már, és rájöttem, hogy a kinder csoki a kedvencem. :)


Egyik nap grilleztünk, és az égett nyomok jelzik, hogy épp én sütöttem. 


A klasszikus Haribo gumicukrok savanyúan. :)


A sajttortás Carte D'or-t még Keszthelyen kóstoltam meg, amíg ott voltam, csak ilyen fagyit ettem, és végre láttam dobozos változatot is. Megéri kipróbálni, nagyon finom. Egyébként sajttortát először Olaszországban ettem, teljesen olyan íze van ennek a fagyinak, mint annak a tortának.


Életemben szerintem most először ettem avokádót, mert az íze elég új volt. De semmi problémám nincs vele, nekem bejött, nagyon meglepett, hogy ennyire krémes. Utánaolvastam, és tudtátok, hogy az avokádó gyümölcs és zöldség is? Lehet sütibe is tenni, de köretként is megállja a helyét, vagy akár levesként is. És akkor nem is említettem, hogy milyen jó arcpakolást lehet készíteni belőle.. :)


Péntek este leültem legózni az öcsémmel, nekem ennyi lett a végeredmény, ő 5 évesen már be is rendezte a lego-házát, az övébe még szobák is voltak, a ház előtt pedig postaláda! Nagyon jól elvoltunk, fél 8-kor vettem észre, hogy hogy elment az idő, de hát játszás közben gyorsan eltelik. :)


Végre kipróbáltam az osztrák szappanomat, nagyon beleszerettem, bejegyzés várható róla! :) Isteni illata van: szeder és kiwi keveréke, hmmmm... 


Tegnap elkezdtem a Back to school... 3. részét, de annyira rosszak voltak a fényviszonyok, hogy csak ilyen képek készültek, mint a fenti. Sajnos a sminkből semmit sem lehet látni a képeken, és ráadásul estére -mire jó fényviszonyok lettek- szó szerint lefolyt rólam a meleg miatt. Nem baj, mert szívesen megcsinálom újra, de ez a meleg már az agyamra ment a tegnapi nap során. :D


Szintén tegnap ünnepeltük a húgom szülinapját, nagyon finom tortája volt: vaníliás-málnás. :) A hercegnős tányér azért befigyel... :D


Reméltem, hogy észreveszitek, de senki nem írta kommentben, nyilván, mert nem annyira feltűnő, hogy levágattam a hajam. A hosszából csak a szükséges mennyiség lett levágva, viszont frufrum is lett, ez az újdonság. Hogy tetszik? Nekem ez a frufrus megoldás jobban bejön, mint a régi, egyenes, hosszú hajam. 


És végül, hogy legyen elég kép, amin ételek vannak, itt a tegnapi szülinapi buliról néhány bagett. Nagyon szeretem az ilyen olaszos ételeket, ez sem kivétel. :)

Remélem nem untattalak titeket ezen a héten sem, és a sok ételekről szóló fotóért pedig bocsánat, kicsit túlzásba estem. :) Nektek milyen hetetek volt? :)
Rose


35 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek lettek! Azok a gumicukrok, nyammi!! :)

    VálaszTörlés
  2. lego ház :DD
    vároma 3. részt! :)

    VálaszTörlés
  3. I love sweets! These look just great! I'm so jealous of you, Kinder chocolate is one of my favorites too! It's just so expensive, but they're really delicious :D I just love sour gummy candies ;)

    http://jasmintriestoblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Yes, kinder chocolate is very yummy. :))

      Törlés
  4. Húú, az utolsó kép... kínzás.. :D
    A többi meg tetszik, szerintem jobb így a hajad :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bagett tényleg finom volt! :D
      Köszönöm!:)

      Törlés
  5. Rose, nagyon helyes vagy ezzel a frizurával! Isten éltesse a hugidat, és puszi az öcsinek!:-)
    M.M.

    VálaszTörlés
  6. Amazing photos!!
    Kisses

    Give away havaianas on my blog..
    http://nosinmisaccesorios.blogspot.com.es/

    VálaszTörlés
  7. Na, sikerült alaposan megéheznem a sok nyami kép láttán :D Húgodat isten éltesse utólag is! :) Nekem is ez a féloldalas frufru jön be jobban, nagyon jól áll ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a húgom is! :)

      Törlés
  8. Hey dear!
    Thank you so much for following, I just followed you back :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Éheessssssssssssss vagyok :D Jó lett a hajad nekem is oldalfufrum van :)
    Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. kell ennél több egy jó kis party-hoz? :D

      Törlés
  11. a sajttortás fagyival már én is szemezgetek egy pár hete..:D

    VálaszTörlés
  12. mmm:) your blog is amazing!
    Would you like follow each other? Follow me and I will follow you back.

    http://art-of-diona.blogspot.cz/

    VálaszTörlés
  13. nyami,a bagetteken mik vannak? nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik szalámis fajta szalámis volt, a másik sonkás. Én csak a sonkásat kóstoltam, azon még kaliforniai paprika, sajt, gomba és különböző zöldségek. Amúgy dr. Oetker, a Sparban vettük. :)

      Törlés
    2. köszi a gyors választ,holnap benézek ;)

      Törlés
    3. Nagyon szívesen. :)
      Most nézem, hogy a második mondatból kifelejtettem egy van-t, na mindegy. :D

      Törlés
  14. bakker de éhes lettem *-* guszti képek :$

    VálaszTörlés
  15. hey your blog is really nice with great pictures!!! Maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    VálaszTörlés