2012. július 26., csütörtök

TESZT - Garnier BB krém (olajmentes)

Sziasztok!
Az utóbbi időben nagyon népszerűek lettek a BB krémek, rengeteg blogon lehet olvasni róluk, YouTube videókban is találkozhatunk különböző márkák színezett hidratálóival. Én eddig csak a Garniertől próbáltam BB krémet, nekem bevált, úgyhogy most értem a második tubus aljára. Viszont mindig is negatívuma volt nálam, hogy csillogott a bőröm, és ez a 'ragyogás' sosem tetszett. Ezért nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy érkezik egy olajmentes változat, és kíváncsian vártam...


Néhány hete megláttam és meg is vettem a dm-ben. 1999 Ft volt, 40 ml-t tartalmaz. Zsíros és vegyes bőrre ajánlják, csak egy árnyalatban láttam, normál bőrre.



Teljesen más a tubusa, mint az eddigi Garnier BB krémeknek, de ez az új, hosszúkás megoldás lehetővé teszi a könnyebb adagolást. 


Lássuk, mit ígér ez a BB krém:
5 az 1-ben hatás
  • mattít
  • csökkenti a pórusokat
  • hidratál
  • fokozza a bőr ragyogását
  • SPF 20 
A mattító hatása tényleg lenyűgöző, direkt púder nélkül próbáltam ki, és jelentem: állta a próbát, több órán keresztül. Nap végére csak az orrom fénylett egy kicsit.
A pórusok csökkenését még annyira nem tudtam megfigyelni, mert csak néhányszor használtam, de a sima BB krém szépen eltüntette őket.
Jól hidratálja a bőrt, ez nem kétség.
A bőr ragyogásával nem tudok mit kezdeni, nem tudom ezzel mit szerettek volna elérni, szebb lett tőle a bőröm, és nem is csillog.
Az SPF 20-nak rendkívül örültem, ez nem csak nyárra hasznos, de most főleg. Ha jól emlékszem, az eddigi Garnier BB krémet nem tartalmaztak SPF-et.



Pozitívumai még: 
  • Ami az egyik legjobban megtetszett benne és meg is lepett: a fedése. Sokkal jobb, mit az eddigieké, szépen eltüntette a piros foltokat és a pattanásokat.
  • Ásványi pigmenteket és ultra-nedvszívó perlitet tartalmaz.
  • Nem tömíti el a pórusokat. 
  • Mindennapos használatra sokkal jobb a bőrnek, mint egy alapozó.
  • Nem kelt maszk-hatást, észre sem lehet venni, hogy rajtunk van.
  • Gyorsan beszívódik a bőrbe. 
Az állaga olyan, mint egy folyékony alapozóé. Én kézzel szoktam eldolgozni, de annyira folyékony, hogy az eldolgozáshoz ecsetet is lehet használni. 

Kicsit féltem, amikor megvettem, mert csak egy 'medium' árnyalatban lehetett kapni, nekem kicsit világosabb ennél a bőröm. Aztán amikor itthon kinyitottam, láttam, hogy sokkal világosabb, mint a 'medium' árnyalat a sima változatnál, de eldolgozva kicsit sötétebb lesz a színe. Remélem lesz világos bőrre való is, mert ez télen nekem túl sötét lesz.

Ti szerettek BB krémeket használni? :)
Rose 

23 megjegyzés:

  1. én még nem próbáltam, de nagyon szeretném, csak nekem porcelán színű a bőröm és olyat még nem láttam.:( mostanában folyton ragyog a bőröm és ez nagyon zavar, úgyhogy nekem az olajmentes változat kellene.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is nagyon remélem, hogy van/lesz világosabb is :)

      Törlés
  2. nagyon jól hangzik, én most a Garniernek az előző BB krémjét használom, meg vagyok vele elégedve, de szerintem ha elfogy, akkor ezt fogom kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is megvoltam elégedve vele, csak nyárra túl sok volt már, valami könnyebb kellett :)

      Törlés
  3. én meg pont attól félek, hogy nekem az átlagnál barnább a bőröm, főleg így nyáron (van olyan púder amiből most a legsötétebb árnyalat is világos) és félek, hogy világos lenne nekem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a húgomnak kreol bőre van, neki jó ez a szín télen-nyáron :)

      Törlés
  4. Van világos, (light) árnyalata is, én azt vettem meg, és egész jól passzol a bőrömhöz. :) Szeretem mert tényleg jó olajos-, és vegyes bőrre, és jó a fedése :) Nekem csak a "maszk hatás" nem tetszik benne. :( Ti tapasztaltatok ilyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, ahogy írod a maszkhatást sajnos igen. Ma épp én is láttam a Rossmann-ban világosabb árnyalatot is, gyorsan el kell fogyasszam ezt a sötétebbet, mert kicsit elüt a bőröm színétől, de azért annyira nem vészes, hogy ne merjem viselni.

      Törlés
  5. Alig várom, hogy az enyém lehessen valamelyik Garnier BB :) csak előtte minden sz*rt el akarok használni :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy szeretem, amikor valaki őszinte. :D Én hála mostanra eljutottam oda, hogy mindent elhasználtam - csak nagyjából -, ami felesleges, úgyhogy csak egy alapozóm van (azt használom, ami a legjobban bevált, majd írok róla)és ez a BB krém ebből a kategóriából. Régebben mindig felgyülemlett (főleg essence 300-as akciók után...). :)

      Törlés
  6. Nagyon jónak tűnik, én az előzőt nem vettem meg a sok negatív vélemény miatt, de valószinűleg ezt megszerzem magamnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó, szerintem az előző is jó volt, nagyon szerettem.

      Törlés
  7. Nekem a sima változat van meg és tényleg fénylik, de ezt egy pici átlátszó púderrel meg lehet gyógyítani szerintem. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem a púder nem segített rajta nyáron, de télen-tavasszal szuper volt.

      Törlés
  8. En nap mind nap hasznalom es nem tudok betelni vele. Ha elfogy biztos ujbol vasarlom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is újra fogom vásárolni, szerintem ár-érték arányban üti a vetélytársait. :)

      Törlés
  9. Én ma vettem meg, remélem nekem is hatásos és jó lesz!

    VálaszTörlés
  10. Na jó, mostmár tényleg megveszem! :) Nekem is ez volt a gondom, hogy fénylett (mintákat próbáltam) és ezért nem is vettem sima BB-t, de az olajmentesről egyre több jó olvasok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a sima BB-ről én is sokat olvastam, hogy fénylik, de én is tapasztaltam. Tetszett az is, de ez még jobb. :)

      Törlés
  11. De jó erről is tesztet olvasni. Nekem még van egy teljes tubus a másik fajtából és még egy kicsi azon kívül is. De mindenképpen kipróbálom majd ezt is. Köszi, hogy belinkelted az oldalt, a Tiéd is nagyon szuper. Fel is iratkozom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én azóta is a te blogodat olvasom, elvesztem benne. :)
      Örülök, hogy tetszik, én nagyon megszerettem, bár ez a rendes verzióval is így volt. :)

      Törlés