2012. július 27., péntek

TESZT - Bourjois szemhéjpúder


Sziasztok, kedves olvasók!
Ma is egy terméktesztet hoztam, méghozzá az egyik kedvencemet fogom bemutatni, egy lila Bourjois szemhéjpúdert, 13-as árnyalatban.


Ez volt az első Bourjois – egyben drágább árkategóriás – szemhéjpúderem, ezért egy nagyon különleges színt választottam.  Érdemes megnézni ezeket a szemhéjpúdereket, mert gyönyörű színekben kaphatók, nagyon tetszett még egy csillámokkal teli ezüstszín és egy matt krémszín, de örülök, hogy ezt a lilát választottam, mert nagyon különleges darab.


A csomagolása nagyon igényes, a tégelye ugyanolyan színű, mint maga a szemhéjpúder. Biztonságosan záródik, mivel mágneses. Tükör is található benne, ezért praktikus akár utazásánál is. Egy kis applikátor is járt hozzá, ezt nem nagyon szoktam használni.


A színe valami meseszép: mély lila, rengeteg ezüst mikro csillámmal. Nagyon erősen pigmentált, a dobozán olvashatjuk, hogy ásványi pigmenteket tartalmaz.  A Douglas-ban vettem, és ott ajánlották, hogy vizesen vigyem fel, akkor sokkal erősebb lesz a hatás. Ezért mindig nedves ecsettel viszem fel a szemhéjamra, gyönyörűen lehet vele dolgozni. Az állaga elég kemény, de ennek ellenére egyáltalán nem porlik. Parabénmentes.


Különleges alkalmakkor szoktam használni (esküvő, szalagtűző…), ezért fontos, hogy tartós legyen. Alapra szoktam felvinni. Legutóbb 16 órán keresztül volt rajtam és egy millimétert sem mozdult el. Tökéletes volt végig, egyszer sem kellett megigazítanom. Vízzel csak a csillámok jönnek le, a lila szín a helyén marad, viszont egy olcsóbb sminklemosóval is már le lehet szedni, dörzsölni sem kell. Szóval a tartósság és eltávolíthatóság szempontjából tökéletes, eddig még sosem találkoztam ilyen különleges szemhéjpúderrel.


Összességében nagyon szeretem ezt a szemhéjpúdert. 2000 Ft-ért vettem, de úgy érzem a sok pozitívuma miatt megérte.  Ha ti is szeretnétek beszerezni Bourjois szemhéjpúdert, bátran tudom ajánlani, mert nagyon jó a minősége. Egy-egy különleges alkalomra érdemes befektetni egy ilyen szemhéjpúderre, nem lehet csalódni benne.

Pontozás: 10/10 pont

Ti is szeretitek a Bourjois szemhéjpúdereket? Milyen színeitek vannak? :)
Rose

13 megjegyzés:

  1. Nekem csak szájfényem van tőlük, de imádom! Ez a lila valami gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a szájfény is biztos jó. :)

      Törlés
  2. Nekem is van egy, fehér színű :) Elkészítenél vele egy sminket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy készítek, de ha megnézed a hetem képekben című bejegyzést, akkor van egy kép, aminek lila csillogás a neve, ott ezt a szemhéjpúdert használtam :)

      Törlés
  3. Még látomásból sem ismerem ezt a márkát, de valami eszméletlen gyönyörű ez a lila szín * -- *

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű :$ nekem egy rózsaszín szemhéjpúderem van tőlük, az is eszméletlen :$ ha sok pénzem lenne beszerezném az összeset :D .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én pont ma vettem egy rózsaszín szemhéjpúdert, de az Catrice :)

      Törlés
  5. Tényleg "Wow!" élmény. Én a helyedben minél több alkalmat keresnék rá, hogy viselhessem. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól jönne pár különleges hétköznapi alakalom, ez igaz. :)

      Törlés