2012. július 30., hétfő

TESZT - Amway szájfény

Sziasztok!
Ma egy szájfényt szeretnék nektek bemutatni. Ez pedig nem más mint, az Amway beautycycle szájfénye Pink Opal árnyalatban. Nem tudom, hogy kinek ismerős ez a márka, én ilyen sminktermékekkel még  nem találkoztam, viszont amway-es fogkrémet és vitaminokat már használtam. A weboldalukat megnéztem elég sok sminktermékkel is bővült a kollekció, nekem nagyon szimpatikus cég. Árat nem tudok írni (mert ajándékba kaptam), a weboldalon sem találtam, viszont észrevettem, hogy nem valami olcsók a termékek.


A szájfény 7 ml-es, egyszerű, de masszív kis üvegcsében található. Az applikátora a szokásos, én kétszer nyúlok bele, hogy megfelelő mennyiséget kapjak. 


Szép halványrózsaszín színe van, apró ezüstös-lilás csillámokat tartalmaz. 


A tartóssága a legtöbb általános szájfényhez hasonló, egy nap folyamán többször kell újrakenni. Az állaga elég ragacsos, de volt már sokkal ragacsosabb szájfényem is.


Ami a legjobban tetszik benne az az illata. Hmm.. olyan trópusi gyümölcsös, friss, édes, nyárias;  nagyon szeretem. Ezt az illatot csak a tubusban lehet érezni, felvitel után nem marad meg.

Pontozás: 10/8

Nektek van ilyen márkájú sminkterméketek? Ha igen, akkor mi? :)
Rose

13 megjegyzés:

  1. nincs ilyen márkájú termékem, de nagyon szép a színe és különösen tetszik a szár formája! ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Nem ismerem a márkát, de nagyon szép ez a szájfény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem ismertem eddig, nekem is tetszik. :)

      Törlés
  3. Eddig én is csak fogkrémről hallottam ettől a márkától, de nagyon tetszik ez a szájfény! Köszi a bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy van ilyen is. :) Köszi! :)

      Törlés
  4. Nincs ilyen termékem és a márkát sem ismerem, de szépnek tűnik ez a szájfény.
    Én most egy Oriflame szájfényt használok, az egy árnyalattal lehet ennél sötétebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos szép. :) Szeretem a világos árnyalatokat.

      Törlés
    2. Igen, én is. Meg én főleg inkább szájfényt használok és így szeretem ha van egy pici színe.

      Törlés
    3. Én még a nude rúzsokért rajongok. :)

      Törlés
  5. Nagyon szeretem az ilyen jellegű szájfényeket, amik ilyen halvány színűek és finom illatúak. :) Ez is tetszik, bár ezt a márkát nem ismerem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a halvány színeket, tökéletesek a hétköznapokra. :)

      Törlés