2012. július 25., szerda

TESZT - essence I love Stage szemhéjalapozó

Sziasztok!
Már nagyon rég volt volt termék tesztelős poszt, ezért gondoltam ideje egy kicsit frissíteni.
Az essence egyik állandó kollekciós termékéről lesz szó, az I<3Stage szemhéjalapozójáról. 749 Ft, 4 ml-t tartalmaz.


A csomagolása nagyon hasonlít a szájfényekéhez, kis műanyag tégelyben kapható, applikátor segítségével vihetjük fel a szemhéjunkra a krémet. A szavatossága 6 hónap, viszont én már 8. hónapja használom és semmi változást nem vettem észre, kb. az üveg negyedéig van még benne.  


Az állaga krémes, én kézzel szoktam eldolgozni. A you rock! kollekcióban megjelent szemhéjalapozó sokkal sűrűbb volt, és az nekem sajnos elég hamar beszáradt, viszont nagyon szerettem, mert az kicsit csillogós volt, ez matt. Nagyon szeretem a fedését, eltünteti a kis ereket, ezért akkor is használom, ha szemhéjpúdert nem. Szép, egyenletes alapot ad a szemhéjnak


Egy applikátornyi adag elég mindkét szemhéjra. Szeretem ezt az applikátoros megoldást, mert könnyebb a felvitel és nem kell ujjal belenyúlkálni, mint egyéb tégelyes szemhéjalapozóknál. 


A színe elég világos, lehet, hogy valakinek gond, nekem szerencsére nem, nem lehet észrevenni, miután eldolgoztam.
Elég régóta használom, és egyszer sem fordult elő, hogy nap végére elkenődött volna, vagy bármi feltűnő változás lett volna.

Ezt az essence Blossoms etc... szemhéjpúdert használtam szín tesztelésére


A kezem bal oldalán alapra kentem a színt, a jobb oldalán egyszerűen csak a bőrömre. Látszik mekkora a különbség: az alapra kent szín sokkal fényesebb és erőteljesebb; látszik, hogy mennyire pigmentált. A jobb oldali sokkal gyengébb, és nem is annyira tartós, mint amit alapra kentem.

Én bátran ajánlom ezt a szemhéjalapozót azoknak, akik a drogériák polcain keresgélnek, mert kedvező az ára, emellett jó a minősége.

Ti milyen szemhéjalapozót használtok? :)
Rose

8 megjegyzés:

  1. én is ezt használom és eléggé bevált, bár viszonyítási alapom nincsen, de ennél többet úgyse hiszem, hogy költenék ilyen cuccra és semmi problémám nincsen se a cuccal (pár helyen olvastam, hogy bőrirritációt okozott, meg ilyenek), se a teljesítményével, szépen felélénkíti a színeket. Kitudott csalni olyan szemhéjpúderekből is színt, amikről azelőtt azt hittem, hogy esélytelenek a viseletre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon megvagyok elégedve vele, persze szívesen kipróbálnék más márkát is a drágábbak közül. Szerencsére nekem még nem irritálta a bőröm, pedig sajnos hajlamos vagyok az ilyenekre.

      Törlés
  2. Nekem nincsen még, de szerintem egy ilyet beszerzek majd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd írd meg, hogy bevált-e, ha van kedved. ;) :)

      Törlés
  3. Én nem mertem megvenni még, mert nem túl jókat olvastam eddig róla :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :/
      Én jókat olvastam róla, a tapasztalataim is jók, de kinek mi válik be... szerintem egy próbát megér ;) :)

      Törlés
  4. Én alapozóval bekenem a szemhéjamat és kész:D Nekem bőven elég:)

    VálaszTörlés