2012. július 31., kedd

OOTD - Ready for shopping!

Sziasztok!
Vasárnap a legjobb barátnőmmel Pécsen voltunk az Árkádban, és volt olyan kedves, hogy készített rólam képeket. Egy nagyon egyszerű outfit-et viseltem: fehér pánt nélküli felső, farmer short, kardigán. Nyáron nagyjából így szoktam öltözködni, legtöbbször ez a short van rajtam és egy pántos vagy pánt nélküli felső.






Pánt nélküli felső: Tally Weijl
Kardigán: H&M
Famer short: Tally Weijl
Szandál: C&A
Táska: Converse
Karkötő: DIY
Napszemüveg: C&A
Óra: Swatch


Hogy tetszik ez az outfit? :)

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked, egyszerű&nagyszerű :D

    VálaszTörlés
  2. Csini szett :) tetszik a karkötő

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ugyanez megvan ugyan ez az essence blossoms, nekem is eltört a teteje és nem ez az első essence amivel előfordult :(
    Az outfit meg aranyos :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ezzel az eggyel jártam így, ügyetlen voltam. Köszi! :)

      Törlés
  4. nagyon jó outfit! nagyon jó izlésed van:)

    VálaszTörlés