2012. július 29., vasárnap

NOTD - iced strawberry cream

Sziasztok!
A mostani rózsaszín körmeimnek története van, úgyhogy le is írom. Egyik reggel (inkább hajnalban) 4-kor felébredtem, és semmiképp nem tudtam visszaaludni. Előtte egész este bejegyzéseket írtam, és akkor hajnalban is a blog járt a fejemben. Fél 5 felé kezdtem unatkozni, úgyhogy gondoltam, kifestem a körmeimet. Így lett most visszafogott rózsaszínű a körmöm. 2 rétegben kentem fel, és elég ügyetlenül, de szerintem ezt most ráfogom a korai időzítésre. :D

Lakk: essence nude glam nail polish - 02 iced strawberry cream
Nagyon szeretem ezt a lakkot, rózsaszín, de nekem néha van egy kis barackos beütése is. 





Nektek hogy tetszik ez a szín? :)
Rose

15 megjegyzés:

  1. Én is szeretem ezt a lakkot, bár most az ombre körmökre vagyok rákattanva. :)

    http://moonangelstories.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, az ombre-t én is kipróbálnám. :)

      Törlés
  2. Nagyon szep arnyalata van. Hamarosan utazom Budapestre es termeszetesen szeretnek Essence koromlakkokat vasarolni, csak idom legyen nezelodni...ezt is felirom a listamra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hamarosan megyek Pestre, nálam Lush van betervezve. :))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. hogy mennyire jól mosolyogtam ezen a kommenten... :) köszi!

      Törlés
  4. Na véééégre, olyan bloggerina, aki ezt az árnyalatot mutatja és nem valamelyik barnásat!!:D Már tényleg azt hittem, nekem van csak ilyen lakkom!:D (és nagyon szeretem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem, de a barnákat is! :)

      Törlés