2012. július 7., szombat

Mit viszek magammal strandra?

Sziasztok!
Mivel már eléggé benne vagyunk a nyárban és az idő is a strandolásnak kedvez, úgy gondoltam elég aktuális ez a téma. Kíváncsiak vagytok, én mit viszek strandra? Akkor olvassatok tovább? ;)



Kezdem is rögtön a táskámmal, ebbe szoktam belepakolni mindent. :)
Tavaly áprilisban vettem Korzikán, nagyon szeretem, mert ez a minta a tengert juttatja eszembe, és minden jól elfér benne. Egy kis problémája van, hogy nem cipzáros. Olyan jó ezzel a kis táskával sétálni a Balaton partján (ott sokkal jobban szeretek lenni, mint egy zsúfolt strandon).



A legfontosabb dolog, amit mindenki magával visz, a bikini. A két képen láthatjátok az enyémet, amit imádok, mert ez az első olyan bikinim, aminek a formája és a kinézete is teljesen hozzám illik. A Calzedonia-ban vettem még idén áprilisban. Egyszerűen azt az érzést, amikor valami nagyon megtetszik és eddig csak álmodtál ilyen meseszép dologról - nem tudom leírni, de valami ilyesmit éreztem. Nagyon igényesen ki van dolgozva és imádom rajta ezeket a zöldes-kékes flittereket, olyan mintha a tengert látnám éjjel. :)


Én nagyon szeretek napszemüvegeket hordani, úgyhogy a fenti kettő közül az egyik mindig biztos a táskámban van. Mostanában a virágmintásra vagyok rákattanva, olyan nyárias és vidám.


Nagyon fontosnak tartom, hogy védjük a bőrünket, régebben többször leégtem, idén nyáron még csak egyszer. Jelenleg két avonos terméket használok: az egyik egy 20-as védőfaktorú naptej, a másik egy napozás utáni spray. Ezek mellett még többféle naptejet használok (a Nivea-t nagyon szeretem még).


A testspray-ket azért szeretem, mert jól hűsítik a bőrt és az illatuk is jó. Főleg akkor használom, ha a víz nagyon klóros, sokkal jobb egy ilyen könnyed gyümölcsös illat. Parfümöt nem szoktam magammal vinni, feleslegesnek tartom.


Az arcra való változatot is nagyon szeretem, ez aloe és avokádó illatú, nagyon friss illat. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem elég sokszor megszokott fájdulni a fejem, lehet, hogy a túl sok naptól, vagy, hogy sokat vagyok a víz alatt - nem tudom, de ezt szeretem az arcomra fújni, nagyon jól hűsít.


A törülközőről se feledkezzünk meg, bár ebben a melegben amire a medencétől a cuccaikhoz érünk vagy a vízből a partra, meg is száradunk.


Nem szoktam nagyon sminkelni, viszont a BB krémem mindig használom, ez csak egy színezett hidratáló, természetes a hatása, alapozót ilyenkor nem szoktam használni.


Szempillaspirált mindig használok, úgyhogy ilyenkor jöhet a vízálló. Ezt elég régóta használom és bátran merem ajánlani mindenkinek, mert tényleg nagyon jól bírja (állja :)) a vizet és szép pillákat csinál.


Mostanában egyre többet használom ezt a labellot, mert a szám néha kiszárad, ami elég fura így nyáron, inkább télen szokott. Úgyhogy most szájfény helyett jöhet a labello, aminek az illatát is nagyon szeretem.


Napozás közben szeretek zenét hallgatni, de ha messzebb megyünk, akkor a kocsiban is jó szolgálatot tesz az iPodom.


Két fürdés között, pihenés közben újságot szoktam olvasni - most épp a Glamourt. 

A nyereményjátékomra továbbra is tudtok jelentkezni, ha még nem tettétek meg, kattintsatok IDE.


Ti mit szoktatok magatokkal vinni? :)
Rose

16 megjegyzés:

  1. olyan jó a virágos napszemcsid! *-*
    meg a fürdőruci is nagyon tetszik. A testspray is jó dolognak tűnik, sokat hallottam már róla, de még nem vettem...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Tényleg nagyon hasznos a testspray, én nagyon szeretem ebben a melegben. :) Eddig csak avonosat használtam, de a dm-ben láttam jókat, a következőm onnan lesz. ;)

      Törlés
  2. ez a táska nagyon tetszik (menthetetlen tenger-párti vagyok:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, én is nagyon szeretem. :)

      Törlés
  3. Én is nagyjából ilyesmiket szoktam vinni, most beszereztem egy szuperjó napszemcsit, az most mindig nálam van. A telefonomat általában otthon hagyom, félek, hogy ellopják, ha meg beteszem a megőrzőbe akkor úgyis mindegy. :D Újság, vagy könyv nálam is kötelező:) Ezzel a testpermettel most nagyon jó ötletet adtál! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Telefont én sem szoktam magammal vinni, persze pénztárca meg ilyenek mindig nálam vannak, csak ezek ilyen alapdolgok, úgyhogy nem fényképeztem le. :)

      Törlés
  4. Én is ezeket szoktam körülbelül, csak még van nálam fésű is :D Mindig jól jön! :)

    Díjat kaptál tőlem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is, csak a fényképen nincs. :)
      Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! :)

      Törlés
  5. Szia. Uj tagja vagyok a bloggodnak. Igyekeztem vegig nezni a regebbi bejegyzeseidet is es nagyon sok erdekes dolgot talaltam, nagyon tetszenek a kepeid is! En nekem egy kormos bloggom van, ha gondolod es erdekel latogassd meg, orulnek ha olvasnam a megjegyzeseidet.
    Bocsajsd meg, hogy ekezetek nelkul irok, kolozsvari vagyok es a billentyuzet miatt nekem ez igy hamarabb megy, de gondolom megerted mit irok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, hogy felkeltetted a figyelmem a blogodra. :)

      Törlés
  6. Szia!

    Tök jó, hogy így összeszedted a dolgokat! Hasznos a cikk. Nagyon tetszik a fürdőrucid! :)
    A testpermetek tényleg nagyon jók, én is szeretem. Amúgy nagyjából én is ezeket viszem, vagy még kevesebbet. Sminket nem, viszont fésűt, hajgumit szoktam.

    Üdv,
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fésűt és társait én is viszem, csak valahogy lemaradtak a képekről. :)
      A BB krém nálam minimum, az SPF miatt. :)

      Törlés
  7. Szia. Most kezdtem olvasni a blogod és nagyon tetszik.:) Sztem szuperjóó cuccaid vannak:D Annyira tetszik a virágoskeretes napszemcsid, fürdőrucid és a táskád.*.*

    VálaszTörlés
  8. Amit leírtál érzést a bikininél..ismerős! Nálam van, hogy napokig nem rakom el a szekrénybe! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy más is van így ezzel, megnyugodtam, hogy nem szenvedek valami mániában vagy kórban. :D :)

      Törlés