2012. július 2., hétfő

Krémparfümök a nyárra



Sziasztok!
Ma a krémparfümökről szeretnék írni egy kicsit, mivel mostanában találkoztam velük először, de nagyon megszerettem őket. 


Mi is az a krémparfüm? 
Parfüm szilárd formában. Egy balzsam, erős illattal. Kis tégelyekben szokták árulni, kézzel kell felvinni a bőrre,  utána egész nap lehet érezni az illatát. Nagyon jó érzékeny bőrre is, mivel nem tartalmaz alkoholt. Emellett utazáshoz is tökéletes: nem kell nehéz üvegeket cipelni, és attól félni, hogy eltörnek; a krémparfümöket egyszerűen beledobhatod a táskádba.  Az egyiptomi idők óta ismert: olvadt méhviaszhoz különböző illatokat kevertek, ezt a kenőcs-szerű készítményt használták parfümnek.

Mostanában újra egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a krémparfümök, mutatok néhányat:


a Lush egyik krémparfüme

Először a Lush weboldalán figyeltem fel ezekre a termékekre, aztán a dm-ben találkoztam élőben először szilárd parfümmel. Sajnos a Lush-tól még nem próbáltam krémparfümöt, de nagyon kíváncsi vagyok, mert ahogy a képen is láthatjátok, ebbe nem kell kézzel belenyúlni, rögtön a bőrre lehet kenni; ez higiéniai okokból is jó szempont. A Lush weboldalán nézelődtem: nagyon sok illatban lehet kapni; a képen látható például ibolyás-vaníliás illatú. 
Ez a másik kedvencem, viszont nálunk nem lehet kapni, de úgyis megyek külföldre, úgyhogy lehet, hogy találkozok vele:


A L'occitane is gyárt krémparfümöket, a képen látható cseresznyés. Méhviaszt és paraffint tartalmaz. Ezt sem próbáltam még, de ez is a kívánságlistámon szerepel. :)
A weboldalról még a rózsás változatot néztem ki:
A drogériák polcain nem nagyon szoktam látni -eddig egyedül csak a dm-ben-, viszont az oriflame-től is lehet rendelni. A bátrabbak otthon is megpróbálkozhatnak az elkészítésével,

És végül itt a saját krémparfümöm:

Az alverde Mademoiselle kollekciójában lehet(ett) szert tenni erre az aranyos kis parfümre. Púderes-virágos illata van, nagyon kellemes. Egy kis tégelyben található a fehér színű krém, ezért kézzel kell felvinni (elvileg vattapamaccsal is meg lehet oldani a felvitelt, bár ezt a módszert még nem próbáltam).  Sokáig lehet érezni az illatát, de én újra szoktam kenni. Kettőt is vettem, ugyanis ez limitált kollekció volt. Az ára egyébként 1200 forint volt.
Ti szívesen használtok krémparfümöket vagy inkább maradtok a folyékony változatnál?
Rose











4 megjegyzés:

  1. Szia! Csak most találtam a blogodat, de nagyon tetszik! Sose hallottam még a krémparfümökről, de elég meggyőzőnek tűnnek! Főleg hogy az Alverdének ilyen kedvező darabja is van! Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, most nyerhetsz is egyet! :)

      Törlés
  2. nagyon jók sztem. ha kifogy a B.U.-s sprém meg a parfümöm is akkor lehet h ilyet veszek...érdekesnek tűnik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg érdekes, kicsit több időt igényel a kenegetés miatt, de megéri! :)

      Törlés