2012. július 4., szerda

Egy kis vásárlás...

Sziasztok!
Én úgy tudtam, hogy az essence Ready for boarding! kollekciója csak a Müllerekben lesz kapható, de nagy meglepetésemre tegnap a barátnőm szólt, hogy látta a Rossmann-ban is. Úgyhogy ma reggel vidáman elindultam a közeli kisvárosba és az én kosaramban is landolt néhány termék ebből a kollekcióból. 


A legjobban a neszesszerre vágytam, olyan szép a bézs színű Eiffel-torony rajta. Teljesen úgy néz ki, mint egy képeslap. A mérete nem a legnagyobb, de úgyis csak a kis táskámba szándékozom tenni. 799 forint volt.



A hátulja is szép mintás. :)


Nagyon kíváncsi voltam erre az alaplakkra, ugyanis ha ezt használjuk lakkozás előtt, a színes lakkot nem kell lemosni, egyszerűen lehúzhatjuk. Emiatt nagyon praktikus nyaralás, utazás alatt. Kíváncsi vagyok, hogy bírja majd az osztrák Alpok-túrát...
549 forint volt, elég sok van benne. 


A nedves törlőkendőket vettem még meg, bármikor jól jöhet. A csomagolása is nagyon aranyos és a kis mérete miatt bárhol elfér. 399 forint volt. 


Ezt a hajpakolást nem rég kaptam anyukámtól, még nem próbáltam ki, de nagyon jó illata van.


A Glamour sem maradhatott el, jól esik ezt olvasni a hűs szobában. :) 
Utazáskor is magammal viszem, ha esetleg unatkoznék vagy olvasnék kicsit.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést!

Rose

19 megjegyzés:

  1. Én is úgy tudtam, hogy az essence kollekciója csak a Müllerekben lesz kapható, meg is lepődtem egy pár napja a Rossmanban :D Tetszik-tetszik, de annyira nem az a must have darabok, ezért megvárom míg akcióznak és ha akkor sikerül vmit beszereznem örülök, ha pedig nem, akkor nem szomorkodom :D Egyébként nekem is a neszeszerre, a pisztáciazöld körömlakkra és a palettára fáj a fogam (de csak egy kicsit).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A paletta nekem is tetszik, de a teljes árát kicsit sokallom. Egyébként azon meglepődtem, hogy milyen picike. Bár végül is utazásra lett tervezve...
      A körömlakkokban kicsit csalódtam, élőben nem annyira szépek. Én a narancssárgás-pirosas színűt néztem ki, de a boltban nagyon nem tetszett. :(
      Az akciót én is várom, lecsapok még pár darabra. :)

      Törlés
  2. A júliusi Glamourt én is megvettem. Strandra tökéletes!
    Látom bevásároltál ebből a kollekcióból! És én tudom is, miért! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belenéztem a Glamourba, érdekesnek tűnik. :)
      Hát igen. Je t'aime, Paris! <3

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a neszeszer, szerintem én is beszerzek egy ilyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez tetszik a legjobban, de megsúgom, a következő posztban vár majd titeket egy kis meglepetés. ;)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Még nem próbáltam, de sok blogon olvastam róla pozitívumot, úgyhogy ezért is vettem meg, de mindenképp lesz róla teszt a napokban. :)

      Törlés
  5. Szia Rose! Köszönöm szépen az invitálást,és a feliratkozást!
    A te oldalad is nagyon szép, neked is van egy új feliratkozód!
    Csodás napot kívánok!!! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, remélem megérte ide jönnöd, és tetszett. :)
      Neked is szép napot!

      Törlés
  6. Nagyon tetszik a blogod, fel is iratkoztam! Ha van kedved, nézz be hozzám :) paintyourself.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is feliratkoztam, nagyon jó a blogod! ;)

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. szia!! nagyon tetszik a blogod itt az enyém :) http://torteij88.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. az a neszeszer rohadt jó, meg a körömlakk is nagyon különleges:) kár h itt ahol én lakom nem lehet Essence cuccokat kapnii:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, az valóban kár, nekem Catrice nincs a közelben, ahhoz utazni kell egy kicsit.

      Törlés
  10. úgy szeretem ezt a kis törlőkendőt... mindig szokott lenni nálam folyékony kézfertőtlenítő, de valamelyik nap kint maradt az asztalon valamilyen csoda folytán és hát hopp előttem termett egy Rossmann, gondoltam ha már úgyis ott van, veszek egy másikat, úgyis fogyóban van az otthoni és utálom, ha tömegközlekedés-szutykos (:D) a kezem, így volt ürügyem erre;) Plussz elég sok minden volt az akciós állványon is, szépen nézett ki a kézfejem, de azt is egyből lehúzta (és nem elhanyagolható, hogy nagyon jó az illata!) , pedig zselés szemhéjfestéktől kezdve szájfényig volt minden:D (persze amúgy egy akciós Catrice mono szemhéjpúder meg 2 körömlakk is beesett a kosaramba, amíg odaértem a pénztárhoz,de hát van ez így:D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is buszozni szoktam, úgyhogy kézfertőtlenítő nálam is mindig van. Még nem próbáltam ki, de örülök, hogy azt írtad, hogy jó illata van. Ráadásul szerintem a törlőkendő jobb is, nem ragad utána a kezem. :)
      Én is így vagyok, ha betévedek egy Rossmannba vagy dm-be. :D

      Törlés