2012. július 17., kedd

Egy hét kimaradt...



Sziasztok!
Eléggé eltűntem így az utóbbi időben, ugyanis nincs se internet -csak foszlányokban-, a fényképezőgépem töltője is eltűnt és még nyaraltam is egy kicsit. Úgyhogy nem unatkozok, ez biztos. Örülök, mert már elég sokan jelentkeztek a nyereményjátékra, és az olvasók száma is igen megnövekedett. :)
Voltam Balatonon, gyönyörű volt az idő, sok képet is csináltam, csak egy kicsit leégtem, még most is érzem. Ha szeretnétek kicsit többet tudni rólam, akkor elindítok egy 'A hetem képekben' sorozatot, ha érdekel, nyugodtan írjatok meg kommentben.
És jönni fog egy BB krémes teszt, ugyanis kipróbáltam a Garnier olajmentes BB krémét.

Ha még nem jelentkeztetek a nyereményjátékra, itt tudtok:  http://roseballerina.blogspot.hu/2012/07/nyeremenyjatek-eloszor-nalam.html

Nektek hogy telik a nyár? 
Rose





3 megjegyzés:

  1. Szerintem is! :)
    De jó lesz hogy írsz róla, ugyanis tervben van a megvétele! ;)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom :) én is örülnék mindkettőnek!:))

    VálaszTörlés