2012. július 1., vasárnap

DIY - testradír

Sziasztok!
A héten kreatív kedvemben voltam, úgyhogy nekiálltam testradírokat készíteni.
Egy nagyon egyszerű recept alapján készítettem, egyszer már kipróbáltam, akkor bevált, úgyhogy újra megcsináltam.


A hozzávalók: cukor, olívaolaj, citromlé (legjobb a frissen facsart). Mennyiségeket nem írok, mert mindenkinek magának kell kitapasztalni, milyen állagú testradírt szeretne; én több citromlevet tettem bele, mint olajat és sok cukrot, így keményebb lett. Láthatjátok, kis adagokat mértem ki, mivel nem szeretném, hogy ebben a melegben véletlenül is megromoljon, ez 1-2 hétre elég. 


Az összetevőket egy tálba öntöttem, és egy kiskanál segítségével összekevertem. A cukorhoz előbb az olajat öntöttem, hogy ne oldódjon fel a citromlében.


Kis tégelyekbe adagoltam -ebben egy Lush-ból kapott minta volt-, így egy adagot egyszerre el lehet használni, a többibe nem folyik bele a víz stb...


Támadt egy ötletem, hogy mivel dobhatnám fel egy kicsit: az egyik adagba meggyet tettem. Így sokkal frissebb és nyáriasabb lett - a sok gyümölcstől. :)

Hetente kétszer használok testradírt, puha és hidratált lesz tőle a bőröm. 

Ti készítettek már házilag testradírt vagy inkább a boltit preferáljátok? :)
Rose 





7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Tök jó! :) Én is szoktam ilyet csinálni, de testápolóval, cukorral és sóval. Citromlé miért kell bele? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A citromlevet én most konkrétan az illata miatt tettem bele, egyébként jó a pattanások ellen, bőrtisztító hatású és a bőr öregedését is lassítja - mondjuk az utóbbi még nem aktuális nálam. :)

      Törlés
  3. nagyon 5letes:) tuti ki fogom próbálni.amúgy ezt arcra is lehet használni?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem elég érzékeny a bőröm, inkább nem ajánlanám arcra -a cukor elég érdes-, de ajakra kitűnő. :)

      Törlés
  4. Pont nemrég csináltam én is házi bőrradírt, az enyémben tej, só és méz van, nekem bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejeset még nem próbáltam, de jól hangzik! :)

      Törlés