2012. július 28., szombat

DIY - masni karkötő


Sziasztok!
Ma és tegnap este előbújt a kreatív énem, úgyhogy hosszas alapanyag-beszerzés után neki álltam a képen látható masnis karkötőt megcsinálni. Az ötlet YouTube-ról van, ott láttam először és nagyon megtetszett.
De lássuk, hogyan is készült!
Mire volt szükségem?

bőr - lehet régi táska is; ha csak egy szín van az is elég

olló

patentok

ragasztó

Elkészítés


1. A bőr hátuljára rárajzoltam a karkötőt: a hossza annyi legyen, hogy a karunkat körbeérje plusz még pár centi, hogy a patent elférjen. A karkötő szélessége 5 cm. A széleit kerekítsük le, én ehhez körzőt használtam.


2. Kivágtam a megrajzolt mintát.


... és így néz ki, ha megfordítjuk


3. Ezután a patentok felragasztása következett. A két patentot a karkötő két szélére ragasztottam (a lekerekített oldalakra). Az egyik patent a bőr oldalára került, a másik a hátuljára.


A képen látszik, hogy egy oldalon csak egy patent található, ezt ne felejtsétek el, nehogy 2 patent kerüljön egy oldalra, mert akkor nem lehet majd összekapcsolni. Ha a ragasztó nem fogja meg tökéletesen, oda is varrhatjátok őket - én is így tettem.


4. Középen összenyomtam a bőrt az ujjaimmal.


5. Egy kis darab cérnával megkötöttem, nehogy elmozduljon.



6. Kivágtam egy kisebb csíkot, ezt a cérnával megkötött rész köré tekertem.


Megragasztottam a csíkot, hogy a helyén maradjon. (Ne fessetek körmöt karkötőkészítés előtt, az enyém is ragasztós és tollas lett :D)


7. KÉSZ! Láthatjátok, mennyire megtetszett az ötlet, 7 karkötőt is csináltam. :)
A karunkon csak egyszerűen csak össze kell patentolni. 





És végül itt egy kép rólam, ami nem a legelőnyösebb, de anyukám szerette volna, hogy ez is felkerüljön. :)

Melyik színű tetszik nektek a legjobban? Kipróbálnátok? :)
Rose


48 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper, főleg, hogy ennyi félét csináltál :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon jól néz ki, a barnás színű néz ki a legjobban szerintem, de mindegyik aranyos:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. nekem a barna és a bézs színű a két kedvenc. :)

      Törlés
  3. nagyon ötlete :D ki kellene próbálnom :D

    VálaszTörlés
  4. Na, ezt én is ki fogom próbálni :) És a rólad készült kép aranyos lett :)

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon cuki :) csinálok magamnak én is :)
    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagyon tetszik! Ügyi avagy :]

    VálaszTörlés
  7. nagyon jók lettek, szuper ötletet adtál!

    VálaszTörlés
  8. Jó ötlet nagyon! Én most masnis gyűrűt szeretnék csinálni, csak a közelünkben egy hobbybolt sincsen, de egyszer remélem eljutok :D

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon j ötlet! Imádom az ilyen kis DIY szösszeneteket, ezt is ki fogom próbálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy neked is tetszik! :)

      Törlés
  10. Nagyon teszik, egyszerű, de nagyszerű. :) Mostanában nem nagyon van időm kreatívkodni, pedig annyi tervem van ami csak megvalósításra vár...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére mostanában volt időm ilyen dolgokkal foglalkozni, jövő hónapban már nem nagyon lesz.

      Törlés
  11. Ez nagyon tetszik, ügyes vagy! Az utolsó képen lévő nagyon jól áll, talán annak a színe tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  12. Ezek nagyon jók lettek, ügyi vagy! :-)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jól sikerültek!Ha végre kikecmergek az időhiányból akkor lehet megpróbálkozom vele:D

    VálaszTörlés
  14. tuti megcsinálom, köszi az ötletet.:) nekem is van hasonló karkötőm, de azon kövek vannak a masni közepe helyett. amúgy sztem a barack színű, a bézs és a lilás-vöröses a legjobb. ügyi vagy:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök,hogy elnyerte a tetszésed. :) a köves is szép lehet ;)

      Törlés
  15. Úú ez tök jó ötlet :D nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  16. Ezt ki fogom próbálni! Nagyon szuper mindegyik!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én tegnap találtam rá a blogodra, és amint ezt megláttam, rögtön mentem anyagért :) elkészítettem, viszont miután a masnikat megcsináltam, megrövidültek. Még jó,h nem tettem előre fel rá a kapcsokat. Neked ebből nem lett problémád?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, azért is írtam, hogy plusz még pár centit rá kell mérni. Sajnálom, hogy rövid lett, nekem egyik sem lett az.

      Törlés
    2. Jók lettek végül, mert a bőr elég hosszú volt, hanem a masni elkészítése után tettem csak fel a kapcsokat - így tudtam bemérni a valós hosszt.

      Törlés
    3. De örülök, hogy végül jó lett! :)

      Törlés
  18. Ez nagyon tetszik! Én is ki fogom próbálni. :))

    xx,
    Lula Mae

    VálaszTörlés
  19. Húh milyen egyszerű és mégis milyen jó ötlet! Nagyon cuki, szerintem majd kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  20. nagyon klassz!! :) egyszerű és nagyon csinos!! ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  21. Úúú, nekem mindegyik nagyon tetszik!!Ügyes vagy!!:))

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jók lettek :)! Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  23. Húúú az összes nagyon király!:) Azonnal keresek egy régi táskát.:D:D
    (Andi)

    VálaszTörlés