2012. július 22., vasárnap

A hetem képekben 1. rész

Sziasztok!
Sokatoknak tetszett az ötlet erről a posztról, úgyhogy most megírom, de inkább a képek többsége lesz jellemző. :)


Napozásra készen :)


Csak így lehet kibírni a meleget :D


Balaton... és hattyúk


Barackos túrótorta hmmm..


újabb édesség :D


Vacsora tálalva!


De örültem, amikor ez a pillangó végre megállt egy pillanatra és valahogy betudtam fókuszálni :)


Sunshine - mostanra már 10 fokkal hűvösebben


lila csillogás


Nagyjából ennyi lenne, remélem nem volt unalmas számotokra. :)
Nektek hogy telt a hetetek?

Ezt majdnem elfelejtettem, pedig elég sokat néztem a héten:

imádni való sorozat :)


Nem ígérem, hogy mostanában aktívabb leszek (sajnos még mindig internethiány miatt).
Hogy tetszett ez a személyesebb poszt? :)
Rose

25 megjegyzés:

  1. Jajjj, én is imádom ezt a sorozatot. Te a Balaton mellett laksz, vagy csak ott nyaralsz? :)
    A túrótorta láttán meg éhes lettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyaralás volt, de szívesen laknék ott. :)

      Törlés
  2. Szia! Szeretek ilyen postokat olvasni, úgyhogy várom a következő adagot is! A sok finomságtól pedig úgy megéheztem, hogy megyek is vacsizni, aztán keresek valami édességet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és jó étvágyat! :D

      Törlés
  3. kb. ezek mentek végig a fejemben amíg a képeidet néztem. Ennyi érzelemkavarodás egy "hetem képekben" (de valójában bármilyen) poszttól már vicces:) őrült vagyok

    1. balaton, most irigykedem...ó, finom tortaszelet :)
    2. nemá, mi ez a sok kaja? most megéheztem! >:(
    3. ó, pillangó...lila csillogás! :D

    remélem jót szórakoztál x)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon! :D
      És örülök, hogy megosztottad velem, jó volt olvasni. :)

      Törlés
  4. Étvágygerjesztő képek! :-) Én is nemrég indítottam egy ilyen sorozatot nálam, ha gondolod nézzél be! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jok a kepek, plane a barackos turo torta istenien nez ki!
    A Glamour es a Pretty Littel Liars sorozat az en kedvenceim koze is tartozik!
    Kellemes hetet kivanok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Hú a túrótorta nagyon finom volt, ma is épp azt ettem, mert elkészült a második. :)

      Törlés
  6. Hmm..Ne csináld ez velem éhes lettem :D Jó képek ;)!Legyen még ilyen poszt :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)
      úgy látom, sokatoknak tetszik, úgyhogy lesz ;)

      Törlés
  7. hattyúk meg a kaja és a süti áá :) nagyon jó az összes:)

    VálaszTörlés
  8. Akkor itt is jelentkezek, hátha nem látod a nyereménynél :)
    Tunderilonka néven követlek,
    kitettem a blogombra, http://tunderilonka.blogspot.com,
    Kedvencem a krémparfümös bejegyzés,
    és vagy fél órája találtam a blogodra, azóta olvasgatom, bájosnak, sokszínűnek, kreatívnak találom!
    Köszönöm szépen az esélyt a csodacsomagra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már működik a másik posztnál is :)

      Törlés
  9. ááá...inkább ez a kedvenc posztom! Mert ez teli van olyan dolgokkal, ami az embert is megmutatja a szépész mögött:) cuki <3

    VálaszTörlés
  10. Annyira jó!!!Amúgy hol vetted a Glamour újságot?Mennyibe került?:))

    VálaszTörlés
  11. Szia!:) nagyon tetszik a blogod,meg úgy az egész minden amit csinálsz.visszanézegettem az archívumot és nagyon sok hasznos dolgot találtam,többek között a Pretty Little Liars-t is!még csak most kezdtem el nézni,de máris imádom!*-* neked ki a kedvenced?:)

    VálaszTörlés