2012. június 10., vasárnap

Waterfall French Braid

Sziasztok!
Tavaly nyáron tetszett meg ez a fonás, amit igazából nem is tudom hogy neveznek magyarul. Az elkészítése nem egy bonyolult folyamat, csak rá kell érezni. Persze nekem sem ment először, eddig csak néhányszor próbálkoztam.


A képeket oldalról készítettem, hogy jól lehessen látni magát a fonatot. Sajnos a hajam egy kicsit kócos lett a nap folyamán.


Hogyan csináltam? Először egy nagy tincset fogtam, amit 3 részre osztotta. Ugyanúgy kezdtem el, mint egy egyszerű fonást. Aztán mindig elhagytam egy szálat, és a 'felülről' vettem egy újabb hajtincset. A végét pedig sima fonással fejeztem be, és egy hullámcsattal tűztem el. Ahogy leírtam, így visszaolvasva nem valami egyértelmű, de ha tetszik és meg szeretnétek csinálni, YouTube-on rengeteg videót találhattok az elkészítéséről.


Remélem azért a vasárnap esti fáradtságot tükröző fogalmazásom mellett a képek meggyőztek titeket. Ha tetszik, nyugodtan próbáljátok ki, szerintem nagyon aranyos egy tavaszi vagy nyári napra - persze nem a 40°C-os hőséget kívánom ilyen hajjal átélni, minden estre nekem most ez az egyik kedvenc viseletem. 

7 megjegyzés:

  1. Szép lett! :)
    Csekkold a blogomat és iratkozz fel!
    http://luxury-vanity.blogspot.hu/
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! A blogodra pedig feliratkoztam, jó lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg jó és kipróbálom. Szerintem amúgy a kép+szöveg együtt érthető.:)

    VálaszTörlés