2012. június 25., hétfő

Vásároltam! :)

Sziasztok!
Itt a megígért bejegyzés, megmutatom, hogy miket vettem mostanában.


Ezt a sötétkék színű pólót a H&M-ben vettem. Az egyik kedvenc színem a kék, ezért ő jött velem haza, pedig rengeteg színben volt.  A színe miatt nem épp egy nyári darab, de biztos sokat fogom hordani. Jól jött, mert nagyon nincsenek sportos felsőim. 2490 Ft volt.

Spagettipántos top a ZARA-ból. Hát őt egyszerűen imádom. Azért is írtam direkt így, hogy spagettipántos, mert a pántja nagyon vékony és gumis. Nagyon régóta szerettem volna egy korallos-pinkes felsőt, aztán egyik este -miután egész nap a vizsgáimra készültem- anyukám meglepett ezzel. A kép kicsit csalóka, mert nem ennyire élénk, kicsivel több a korallos beütése igazából.


Az új napszemüvegem, amit azóta amióta megvettem, mindennap hordom. Nem fokozom tovább, hogy mennyire szeretem, de a végtelenségig lehetne. A C&A-ben vettem 2990 Ft volt, de SIX-es, úgyhogy ott is megtalálhatjátok. Régóta szerettem volna egy ilyen Ray Ban stílusú napszemüveget, nagyon örültem, amikor megláttam. Teljesen illik hozzám: virágmintás, lila, nyárias. Nagyon feltud dobni egy egyszerű outfit-et is.


A Rossmann-ban megláttam leárazva a Catrice Revoltaire kollekció néhány megmaradt darabját, ez volt az utolsó körömlakk ebből a színből, szerintem kitűnős nyárra. Egyszer használtam eddig: 4 napot bírt kopás és alaplakk nélkül, egy rétegben elég volt felkenni, hogy gyönyörű színt kapjak. 379 Ft volt. A neve pedig Mission Purple.


Catrice rúzsecset. Eddig nem volt még nekem, úgyhogy beszereztem egyet. Szépen el lehet vele dolgozni a rúzst, szájfényt. Szintén 379 Ft volt.

Úgy megszerettem a Mademoiselle kollekciót az alverde-től, hogy legszívesebben minden egyes darabját beszerezném. Nagyon meglepődtem, mert most találkoztam először ilyennel: ebben a kis tégelyben ugyanis krémparfüm található. A LUSH weboldalán már kinéztem párat magamnak, de sajnos messze van ahhoz, hogy csak emiatt felutazzak Budapestre. :( Na mindegy, mert dm van a közelben, és itt megtaláltam  ezt a krémparfümöt. Nagyon jó illata van - virágos, púderes; egyáltalán nem gyümölcsös, emiatt nem kifejezetten nyári darab, de sebaj, így is nagyon szeretem. 599 Ft volt, kettőt is vettem belőle, mert nagyon megtetszett. 


Essence studio nails - nail fashion sticker, vagy egyszerűen körömmatricák. Sajnos ezekről elég sok rosszat olvastam és halottam, de gondoltam azért kipróbálom én is. A kék színű verziót vettem még meg korábban, de még nem használtam. Mindenképp mutatok képet, ha felteszem a körmeimre. 


A sort pedig egy Balea hővédő spray zárja. Most nézem, hogy elmosódott a kép. :(
A illata tetszik, a hatása nem a legkülönlegesebb, de azért, jó hogy van. 529 Ft volt, ha jól emlékszem, a dm egyik saját márkás terméke.

Ennyi lett volna ez a poszt, ha valamit kifelejtettem, majd később megmutatom. Várom a véleményeiteket! :)
Rose

4 megjegyzés:

  1. Az Alverdés krémparfüm mire jó?
    Ilyennel még nem találkoztam :)
    Viszont a Mademoiselle kollekció nagyon tetszik, még mindig kapható? Vagy csak bizonyos ideig volt az?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A krémparfüm olyan, mint egy balzsam, erős illattal. Én a nyakamra szoktam kenni, elég sokáig érződik az illata, tényleg nagyon kellemes.
      A kollekció limitált, de én még több helyen is láttam, ráadásul leárazva. :)
      A kollekcióból nekem még 2 termék van meg: a 'Haul' című bejegyzésemben megnézheted, ha szeretnéd.

      Törlés
  2. Az a hővédő spay hajra van? Mert ha igen akkor én is kell vegyek 1et, mert sokszor használok hajvasalót meg -sütőt.:D

    VálaszTörlés