2012. június 2., szombat

TAG! :)

Sziasztok!
Ma egy TAG-et fogok kitölteni, amit már több blogon is olvastam.

Porpúder vagy kompakt púder? 
Kompakt púder, eddig nagyon bevált, porpúdert szerintem még nem is használtam -vagy csak nem hagyott bennem mély nyomokat-. A lényeg nálam egy púdernél, hogy valamennyit mattosítson és fixálja az alapozót, BB krémet.

Szemceruza vagy szemhéjtus?
Szemhéjtus, nekem a filces jön be. Ritkán használom, egy hónapban egyszer-kétszer, valahogy nem áll annyira közel hozzám.


Tartós szemöldökfestés vagy szemöldökceruza?
Határozottan egyik sem, mert a szemöldököm az egyetlen dolog, amivel nem kezdek semmit, szeretem ahogy van.

Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Én alapozás után szoktam, de lehet, hogy nem ez a legjobb, mert a korrektorom világosabb és ha nem dolgozom el rendesen, akkor foltokban látszik, ami nem egy jó pont, szóval ez a kérdés még ingadozik nálam.

Primer vagy sminkfixáló?
Primer, mert ez a megszokott, bevált. Főleg a szemhéjalapokat szeretem nagyon.

Alapozó vagy BB krém?
BB krém, november óta. Alapozót is használok különleges alkalmakkor vagy ha nagyon nyúzott az arcom. A BB krém nekem rendkívül praktikus, mert reggelente ezt a legkönnyebb használni és egy lépésben megvan a hidratálás, alapozás. Ami a legfontosabb, amióta BB krémet használok, sokkal szebb az arcbőröm a gyógyító hatása miatt, egy sima alapozó erre nem lenne képes. De! Jön majd a BB krémes teszt, abban még bővebben kifejtem.

Szájfény vagy rúzs?
Szájfény, főleg azért, mert rúzsból még nem találtam meg a megfelelő színt/ nem szoktam meg magamon. Nagyon sok szájfényem van, kedvenceim a barackos árnylatok, de rózsaszíneket is sokszor használok.

Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Préselt szemhéjpúder, a pigmentekkel még nincs sok tapasztalatom. A préselt szemhéjpúdereknek viszont az a hátránya -ami a pigmenteknek biztos nem-, hogy vannak, amik elég gyatrán pigmentáltak. Nekem is vagy egy-kettő, ami ránézésre gyönyörű, felvitel után viszont nem nagyon látszik sok minden belőle. Ennek ellenére azért van sok szemhéjpúderem, a legtöbbjüket nagyon szeretem.

Avon vagy Oriflame?
Avon, bár utoljára tavaly rendeltem. Régebben nagyon sok avonos dolgom volt, mostanában nagyon nem is tudom, kitől tudnék rendelni. Az Oriflame-től csak egyszer rendeltem, semmi rosszat nem tudok róla mondani, anyukám nagyon szereti, én csak eddig egy sampont próbáltam az bevált.

Transzparens púder vagy színezett?
Színezett, a transzparensekkel is szemeztem már, de valamiért sosem vitt arra a lélek, hogy egy fehér/ átlátszó púdert vegyek. Persze ez csak az én hitetlenségem miatt van, lehet, hogy egyszer kipróbálom és jobban is be fog válni. Egyenlőre a színezett púderek hívei vagyok.

Színes smink vagy natúr?
Natúr. A natúr színek számomra olyan mindennaposak, legtöbbször a bézs színt használom. Nagyon élénk színekkel még nem is nagyon kísérleteztem, de lilát, rózsaszínt, kéket szoktam viselni.

Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Lehúzható. Nagyon szeretem a mélytisztító lehúzható pakolásokat. Épp a napokban fogyott el az uborkás-teafás maszkom, most borostyánköveset vettem. Szeretem a lemoshatóakat is, de a lehúzhatók közelebb állnak hozzám.

Bronzosító vagy pirosító?
Bronzosító. A pirosítót azért sem szeretem, mert így is elég sokszor elpirulok, elég nekem az. De már tervbe van véve egy szép rózsaszín beszerzése.

Hajgöndörítés vagy egyenesítés?
Ez az a kérdés, amelyre konkrétan nem tudok válaszolni, ugyanis nagyon sokat törődöm a hajammal. Ha olyan kedvem van -meg persze időm- akkor göndörítem, máskor vasalom. Most épp göndör. :)

Matt vagy csillogó?
Matt, a hétköznapok miatt. De ha néha valahova is elmegyek, akkor jöhet a csillogás nagy mennyiségben.

Hosszú pillák vagy dús pillák?
Dús. Nekem sajnos nem is dús és nem is hosszú, úgyhogy a szempillaspirál és göndörítő dolga, hogy szépek legyenek a szempilláim. A legjobb, ha dús és hosszú is.

Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Körömlakkokból jöhet minden, kivéve a neon. A legtöbbször bézs, rózsaszín, piros, pink vagy fehér színűek a körmeim. Ha muszáj választani, akkor inkább natúr, az mindenhez megy.

Hajmosás este vagy reggel?
Ez egy érdekes kérdés, általában este szoktam - suliidőben. Nyáron azt szoktam csinálni, hogy délelőtt/délután megmosom a hajam, kifekszem napozni, és hagyom, hogy a nap szárítsa meg.

Dm vagy Rossmann?
Közöttük nem tudok dönteni. A Rossmann közelebb van, de Dm-be is sűrűn járok. Mostanában a Dm-et jobban szeretem, mert a Rossmannban nem látok semmi újat. Nagyon szeretem mindkettőt. :)

Csillámpor vagy strasszkő?
Csillámpor, a strasszkő nekem már kicsit sok, persze ez sminkfüggő, mihez mi áll jobban.

Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás, a műköröm távol áll az én ízlésemtől, persze abból is látni egy-két szépet. És a lakkok izgalmasabbak is, akkor festem újra, amikor akarom.

Rövid vagy hosszú haj?
Hosszú, mindenképp. Volt egy két éves időszak, amikor rövid volt a hajam; akkor szerettem, de ma már nem tudnám elképzelni magam rövid hajjal. Persze vannak előnyök, hátrányok egyaránt, de én a hosszú hajat preferálom.

Élénk színű rúzs vagy nude rúzs?
Ha rúzst használok, akkor mindig hasonlót a szám színéhez. Élénk és nude között inkább a nude-re szavaznék.

Remélem tetszett a bejegyzés, ti is kitöltöttétek már ezt a TAG-et? :)






3 megjegyzés:

  1. Bal oldalon, a rendszeres olvasók pont alatt kattints erre: Feliratkozás a webhelyre. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy láthatóvá tetted! ;)

    VálaszTörlés