2012. június 26., kedd

TAG - vagyis a 7 sminkes főbűn

Sziasztok!
Már több helyen olvastam ezt a kérdéssor, megtetszett, úgyhogy én is megcsinálom.



1. Fösvénység: Mi volt a legolcsóbb beauty / sminkterméked?
Konkrétan árra nem emlékszem, de szerintem ebbe a kategóriába sorolhatók az újsághoz kapott kis paletták és szájfények, amiket mindig eljátszottunk a húgommal. Az olcsók közül még tavaly 100 Ft-ért jutottam hozzá néhány darabhoz az essence blossoms etc. kollekcióból.
2. Harag: Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
Talán a szemceruza lenne, azzal valahogy nem tudok boldogulni. Nehéz ez a kérdés, néha szemhéjpúderekkel is gondba vagyok, ha nem elég pigmentáltak. 

3. Torkosság: Melyik kozmetikumodnak / sminktermékednek van a legjobb íze? 
Természetesen a szájfényeknek, ajakbalzsamoknak. Mondjuk alapozót és púderek még nem kóstoltam, de nincs is tervbe véve. A labellokat szeretem nagyon, az illatuk is nagyon jó.

4. Restség: Melyik sminkterméket / mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból? 
A szemceruzát és a tust, egyszerűen reggelente nincs időm rá, és kételkedem magamban a precizitás miatt. Úgyhogy inkább hagyom, minthogy elrontsam.

5. Kevélység: Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak? 
Az alapozótól. Nagyon megszerettem, amióta néhány éve elkezdtem használni, sokkal szebbnek látom tőle a bőröm. A bőröm tönkretevésének megelőzése érdekében viszont inkább BB krémet használok, alapozót csak ritkábban.

6. Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet? 
Hát ez egy jó kérdés! :D 
De legyen a parfüm, mert szeretem, ha valakinek jó illata van - persze mindent a megfelelő arányban. Az is tetszik, ha valaki használ krémeket, ápoltságot tükröz, legyen ez akár egy sima hidratáló. 

7. Melyik sminkterméket ajándékoznád legszívesebben magadnak? Egy szóval mi a szívem vágya? Egy Urban Decay Naked paletta. Nagyon régóta szeretnék egy ilyet.
 De nagyon örülök bármilyen sminknek, főként szemhéjpúdereknek, palettáknak, rúzsoknak. :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése