2012. június 29., péntek

A stílusom - nyárra hangolva

Kedves olvasók!
Ebben a posztban olyan ruhadarabokat mutatok nektek, amik az én nyári kívánságlistámon/ szekrényemben szerepelnek. Ezt a bejegyzést nevezhetném nyári trendnek, vagy valami ilyesminek is.


Az első két kép a New Yorker weboldaláról származik, mostanában itt nagyon jó dolgokat találok, pedig régebben nem szerettem. Idén nyáron az egyik nagy kedvencem az azték minta. A piros ruhát próbáltam az üzletben kékben, de sajnos nem volt a méretemben. A narancssárga felső is nagyon tetszik, viszont a kantáros szoknya nem az én világom. 


Ezen a képen a két virágmintás nadrág tetszik a legjobban, ugyanis nagy kedvencem a virágminta. A fehér csipkés szoknya is nagy divat idén. 

Most kategorizálni fogom a mintákat, színeket, hogy könnyebben áttekinthető legyen :)

1. Azték minta
Nagyon felkapott lett ebben az évben. A legnépszerűbbek az azték mintás szoknyák: tökéletes nyárra, csak egy fehér topot kell hozzá húzni. Rengeteg szín, geometrikus minták, változatok formák jellemzik.




Ezt a felsőt régóta nézem a Tally Weijl weboldalán, élőben még sajnos nem láttam. Nagyon érdekes: az azték minták egy szívet formáznak.
Ezt a rózsaszín felsőt az Esprit weboldalán találtam. Ez egy szolidabb verzió, a minták fehérek korallos-rózsaszínes alapon.  

Szintén Esprit, egy egyszerű bikinit is nagyon feldobják ezek a minták.

Ruhák terén is rengeteg azték mintásat találunk: nagyon praktikusak ebben a meleg időben. Az első kép a Target weboldaláról származik, a második ruha Forever 21-os.

Táska és kiegészítők (SIX)

2. Virágminta
Nagyon népszerű tavasszal és nyáron, az ébredő természetre emlékeztető romantikus virágminták megtalálhatók nadrágokon, ruhákon és táskákon is egyaránt.

Nyáron nem szoktam sálat hordani, de ha nagyon rossz idő lenne, ezt biztos felvenném. 
Sajnos még Magyarországon nem láttam, de a kép alapján rögtön beleszerettem. :)

Szépség a SIX-től

3. Csipke
Találkozhatunk az üzletekben csipkés egybe ruhákkal, táskákkal, de az én személyes kedvencem, ha egy farmer rövidnadrágon van egy kis csipke, íme: 

Itt az egész nadrág csipkéből készült, nagyon csinos. :)

4. Zászló minta 
Múlt vasárnap a New Yorker-ben láttam nagyon szép felsőket zászló mintákkal. Sajnos nem találtam pont azokról képet, de mutatok hasonlót:
Mondjuk így: extrém darab. Vicces lehet egy ilyenben mászkálni, de végül is most divatos, úgyhogy előfordulhat, hogy találkozunk vele az utcán 

már a cipőket is így mintázzák... 

5. Menta
"Míg tavaly a korallszín volt a sláger, az idei tavaszi-nyári szezon elhozta nekünk a hűs mentaszínt".  Ez a pasztell szín már tavasz óta hódit a divatvilágban, jól lehet párosítani színes darabokhoz, amely egy kellemes, friss, nyárias összképet alkot. 

Engem a bal oldalon felül lévő ruha nyűgözött le teljesen, meseszép. *-*




Nektek melyik a kedvencetek az idei trendek közül?
Rose


8 megjegyzés:

  1. Hát, ez tényleg hosszú lett! :D
    A tollas izébizé meg a virágos naci nagyon csini. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      Nekem mindegyik bejön, mondjuk a zászló mintás dolgoknál nem épp az ilyen darabok, de a New Yorkeresekrők nem találtam képet :/

      Törlés
  2. Nekem elég sok minden bejön. Az azték cuccok közül a szoknya és a felső az nagyon nagyon tetszik, jó lenne tudni, hol tudnám beszerezni. :) Meg ez a rövidgatya a végén... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagy azték szoknya-vadászaton vagyok. A legjobbat eddig a Tally Weijl-ban láttam, csak sajnos nem volt a méretemben. :(
      A rövidnaci szintén Tally-s. :)

      Törlés
  3. Én is szeretnék egy azték mintás szoknyát, de a zászlómintás gatya nem fogott meg... de másokon már látam az utcan, tényleg trend lesz belőle :) ja és a menta.. nekem van egy olyan ujjatlanom meg egy essence körömlakkom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hát igen, az azték mintás szoknya.. :)

      Törlés
  4. Az aztékot mondanám, annak ellenére, hogy nem sikerült egy darabot sem beszereznem belőle (ez nálam tipikus, hogy amit szeretnék, az nem lesz a boltban).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg a nyári leárazásokat, talán lesz egy-két darab még. ;)

      Törlés