2012. június 29., péntek

NOTD - Nude it!

Sziasztok!
Ma az essence color&go Nude it! nevű lakkját festettem a körmeimre, ami egy nagyon szép bézs szín. Egy rétegben kentem fel, így nem tökéletes a fedése, de nem is rossz. Nagyon szeretem ezt a natúr színt, a nude glam nail polish-oknál találhatunk hasonlókat. Tartóssága nem valami jó, de 3 nap után úgyis megunom, és szeretek lakkozni, úgyhogy nálam ez nem probléma - persze néha bosszant, hogy olyan szép, és egyszer csak lepattog egy darab.




Ti hogy álltok a nude színekkel? :)
Rose

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a nude színeket, bár főleg ősszel festem ki ilyen színnel a körmöm! :)
    Puszi, Panni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz, valóban nem egy nyárias szín, de majd mutatok outfitet, mert ahhoz készült. :)

      Törlés