2012. június 1., péntek

Májusi kedvenceim

Sziasztok!

Ebben a posztban azokat a termékeket fogom bemutatni, amelyeket a legtöbbször használtam májusban. Egyébként nagyon szerettem ezt a hónapot: általában jó idő volt, sokat lehetett a szabadban lenni és fagyizni... :) Nem is unatkoztam: vizsgák, kirándulás Kőszegen, Sopronban, Pesten a Vígszínházban pedig megnéztem a Rómeó és Júliát, és persze ebben a hónapban indítottam el a blogomat. Remélem tetszeni fog ez a bejegyzés!

Az összkép :)
1. Garnier BB krém: sajnos már az utolsó cseppjeit használom, mert amióta megvettem szinte minden nap csak ezt használom. Külön bejegyzést is fogok készíteni róla, mert nagyon-nagy kedvencem. Egyébként ez az első tubusom, még novemberben vettem és eddig kitartott. A következő tubus már a polcomon várja sorsát, nyárra a 03-as medium árnyalatot vásároltam meg.

Garnier BB krém
2. Essence Blossms etc... multi color powder: ezt a púdert még tavaly tavasszal vettem, akkor jelent meg az essence 'Blossoms etc...' nevű limitált kollekciója. Akkor nem nagyon használtam, most szerettem meg igazán. Nagyon érdekes, mert több színt is találhatunk benne: matt barnát, pezsgőszínt, fényes rózsaszínt, csillogó bézst. Púderecsettel szoktam felvinni, gyönyörű fényt ad az arcnak, nem mondanám, hogy mattosít -de hát nem is ez a dolga-. És amit még nagyon-nagyon szeretek benne az az illata. A neve flower power, virágos mintázata volt, ami használat során sajnos elkopott.


3. Astor Couture Mono szemhéjpúder - 130 Cappuccino: nem tagadom, májusban a bézs szín volt nálam a favorit, főleg azért is, mert szép, természetes szín, és suliba is ezt preferálom a legjobban. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a szemhéjpúderrel: szépen pigmentált, természetes hatást nyújt, nem teljesen matt, apró csillámok vannak benne. Szemhéjalapozóval állja a nehezebb napokat is.  


4. Catrice Hidden world eyeshadow soufflé - 03 Rosy&Cosy: ITT olvashattok róla

5. Rimmel Extra Super Lash vízálló szempillaspirál: nagyon sokat használtam, mivel borús, esőre álló időben nem merem megkockáztatni a sima szempillaspirált. Májusban pedig gyakran esett az eső és nem akartam elkenődött, fekete szemekkel hazaérni. Ti mit használtok ilyen időben? 


Egyszerű keféje van, dús pillákat csinál
6. Essence Blossoms etc... szájfény: ezt szintén tavaly lehetett kapni, mint a púdert. Már nagyon kevés van benne, rengeteget használtam már tavaly is. Ez a sötétebb árnyalat, a világos is megvan, de ennek sokkal szebb színe van a számon. Pinkes-mályvás színű, cukros illatú. :)



7. Essence Marble Mania szájfény - 02 peach and mix: ITT olvashattok róla

8. Essence caring lipbalm - dreaming: ezt az ajakbalzsamot még a téli 299 Ft-os akció során vettem, csak ritkán használom, de mostanában többször is elővettem a szép barackszíne miatt. Nincs intenzív színe, mert csak egy ajakbalzsamról beszélünk, de azért ad egy kis barackos fényt és még hidratál is. 


9. Essence colour&go körömlakk - 70 nude it! árnyalatban: a nude bézs színű lakkok nálam alapdarabok, több is van belőlük, de ez az egyik kedvencem. Ha barnás, bézs színű ruhákat viselek, mindig ezzel lakkozom ki a körmeimet. 


Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést! Nektek mik voltak a kedvenceitek májusban?



3 megjegyzés:

  1. Szuper dolgok, nagyon tavaszias maga az összhatás! Várom a Garnier tesztet kíváncsi vagyok a véleményedre! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! A teszt mindenképp meglesz hamarosan. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis tavaszi összeállítás! :)

    VálaszTörlés