2012. június 30., szombat

Júniusi kedvencek

Sziasztok!

Megint eltelt egy eseménydús hónap, és már igazán benne vagyunk a nyárban. A májusi kedvencek bejegyzés eddig a legnépszerűbb, úgyhogy gondoltam, a június lezárásaként írok megint egy ilyen posztot.

... mert kedvencek (és mert ezt a szívet ebben a hónapban az öcsémtől kaptam)


1. Az alverde és a Carice szemhéjpúdereim lettek az idei hónap kedvencei. Főleg a Catrice, mert nagyon jó ebben a nagy melegben a hab állaga miatt: egy helyben maradt egy hőséges napon is, emellett a színe is tökéletes nyárra. Az alverdét pedig azért szeretem, mert visszafogott, szép szín, mostanában highlighterként használom.


2. Két új kedvenc körömlakkom is lett júniusban: a Catrice Revoltaire kollekciójából a Mission Purple árnyalat és egy essence colour&go I want it! névvel. Utóbbiról IDE kattintva olvashattok. A Catrice pedig már a boltban nagyon tetszett, a körmömön még inkább. 


3. Maybelline Dream Nude Airfoam. Érdekes, hogy a legtöbbet ezt használtam, mert nagy BB krém párti vagyok. De azért esett a választásom többször erre az alapozóra, mert tartósabb, és nem ad ragyogást az arcnak, mint a BB krém. Az árnyalata is pont megfelel, és használni is nagyon egyszerű a habos állaga miatt - emiatt az állaga is könnyebb, mint egy hidratáló BB krémé. 


4. A maradék kedvenceim a szemre való termékek közül a Rimmel Extra Super Lash vizálló szempillaspirál - erről a múlt hónapi kedvencekben szó volt - és az essence you rock szemhéjalapozója. Utóbbit nagyon szeretem azóta, amióta megvettem, viszont inkább ezekben a meleg hónapokban nyúlok hozzá, de már igy is nagyon kevés van benne, sajnálom, hogy állandó kollekcióban nem lehet kapni. 


5. A rúzsok és szájfények közül a legeslegnagyobb kedvencem az alverde rúzsa lett Rosé árnyalatban. Halvány rózsaszínes árnyalat, teljesen máshogy mutat vele az egész arcom - vagy lehet, hogy csak új még nekem, nem tudom, de rettenetesen feltudja dobni az egyszerű sminket. Hozzá párosítottam a -képen a középső- miss sporty szájfényt, ami már elég régi, de nagyon szeretem a színét. A harmadik pedig az essence marble mania szájfénye Coral Whirl árnyalatban - intenzív, pink szín = nyár. :)


6. Alverde krémparfüm: szeretem, mert az illata sokáig megmarad és nem irritálja a bőrömet. Kis tégelyben van, ezért bárhová magammal tudom vinni. 


7. Clean&Clear morning energy arctisztító: az egyik legfontosabb dolog benne, hogy olajmentes, ezért nem zsírosodik annyira a bőröm, emellett jól tisztít, és nagyon jó narancsos illata van. Minden reggel ezt használom. :)

8. Nagy kedvenc lett ez az Elseve sampon, mert sokáig megmarad a hajamon a frissen mosott érzés. 3 naponta szoktam hajat mosni, de ezzel a samponnal 5 napig is bírja a hajam. Az illata is nagyon jó.


9. Testpermetek: a hónap vége felé egyre inkább hanyagoltam a testápolókat, inkább testpermeteket használtam. Remekül felfrissítik a bőrt, és az illatuk is nagyon jó: az aloés-avokádós arcra való, a gránátalmás-mangós pedig az egész testre. Zuhanyozás és napozás után szoktam használni őket. Egyébként még tavaly rendeltem az avontól, csak megmaradtak az idei nyárra - volt egy málnás is, de a legjobb a gránátalmás-mangós. :)

10. Kedvenc film: Az éhezők viadala. Úúú, annyira megszerettem ezt a filmet, hogy a könyveket is ki szeretném olvasni. Tervezem, hogy inspirációs sminket is készítek, de ez még tervezőben van...


Ti hogy bírjatok a meleget? Mik voltak a kedvenceitek?
Várom a kommenteket! :)
Rose

10 megjegyzés:

  1. Kár hogy mostanában nincs az aloés-avokádos arcpermet. :( Vagy csak én nem látom?:O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos idén még nem is láttam Avonos katalógust, úgyhogy sajnos nem tudom. :/
      Én tavaly betankoltam belőlük, úgyhogy maradt még pár darabom, ezeket használom. :)

      Törlés
  2. Az éhezők viadala nálam is nagy kedvenc,most olvasom a trilógiát,nem lehet egykönnyen letenni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy nyári szünet van, legalább én is eltudom majd olvasni, csak legyen végre nyitva a könyvtár! :)

      Törlés
  3. Remélem a szülinapomra megkapom a könyvet és én is elolvashatom. A filmet még nem láttam, de előbb a könyvet szeretném kiolvasni, mert úgy érdekesebb.:D Amúgy meg klassz cuccok.:) Az Alverde rúzs és az arcradír nyerte el a legjobban a tetszésem:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A könyvet kb. 2 hete megvettem, 3 nap alatt végeztem vele, mert annyira jó volt, hogy nem tudtam letenni! :D

      Törlés
  4. Nekem is Avonos testpermeteim vannak, és nagyon szeretem őket. Mivel új sampont keresek, nagyon örültem, hogy írtál egy olyat, ami neked bevállt, mert az elseve-ről sok jót hallottam, de most megfogadom, hogy ki is próbálom..:) Ezeken kívül nagyon tetszik a Catrice-es körömlakk, és az essences marble maniás szájfény is. Nem csodálom, hogy kedvencek lettek:) Szia:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elseve sampont tényleg bátran ajánlom, a mai napig ez a kedvencem. :) Köszi, hogy írtál! :)

      Törlés