2012. június 14., csütörtök

It's SUMMERTIME!


Sziasztok!
Ma véget értek a vizsgáim, úgyhogy számomra elkezdődött a nyár! Annyira jó érzés! :)
Végre belevethetem magam a blogolásba, mert most van erre idő. Az előbb épp a tavalyi nyári képeimet nézegettem, remélem az idei nyár is olyan jó lesz, mint amilyen az elmúlt volt. Viszont lenne hozzátok egy kérdésem, mégpedig az, hogy milyen bejegyzéseket szeretnétek olvasni? Eddig a legnépszerűbb a májusi kedvencek volt, de ilyet csak havonta tudok készíteni. Rengeteg ötletem van, de a véleményetekre vagyok kíváncsi.
Remélem, már ti is a nyár szabadságát élvezitek, akinek pedig még vizsgára készül, sok sikert!
Rose


5 megjegyzés:

  1. Hm, te is készítettél "WELCOME SUMMER" bejegyzést. :)
    Olyan jó, hogy nekünk már elkezdődött a holiday! :DD

    VálaszTörlés
  2. Ez a második kép gyönyörű! Lehetne pl. termékteszt, inspirációs köröm, tulajdonképpen bármi, csak írj sokat, aztán majd kialakul :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettel. És nekem is nagy kedvencem a második kép. <3

      Törlés
  3. A második képet le is mentettem a gépemre,olyan szép. Amúgy szerintem jó lenne, ha minél több DIY lenne olcsó,egyszerű anyagokból, jöhetne kozmetikai cuccok, kiegészítők, ruhák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, ha lesz valami jó ötletem, biztos megírom. :)

      Törlés